AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #81 Skrevet 7. desember 2019 8 timer siden, Djækklåsst skrev: Hvorfor er det så mange som «tror» noe som er like opplagt som at 2+2=4? Skjønner ikke greia. Ja, de har latt seg inspirere av «Menn som hater kvinner», i tillegg til likhetene du nevner så er det også en hacker som driver og tar seg inn på PCen til folk, slik Lisbeth Salander var ekspert til. De legger ikke akkurat skjul på at det er en slags parodi på dette, så ingen grunn til å bare «tro» det. Jeg tror dette er sesong 2, og at sesong 1 gikk i fjor. Jeg tror det en en del av de samme skuespillerene i sesong 1 og 2, men de ble da drept i sesong 1, hvordan går det an? Anonymkode: 17d33...97e
Djækklåsst Skrevet 7. desember 2019 #82 Skrevet 7. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror dette er sesong 2, og at sesong 1 gikk i fjor. Jeg tror det en en del av de samme skuespillerene i sesong 1 og 2, men de ble da drept i sesong 1, hvordan går det an? Anonymkode: 17d33...97e Jeg «tror» sesong 1 gikk i 2017. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #83 Skrevet 7. desember 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror dette er sesong 2, og at sesong 1 gikk i fjor. Jeg tror det en en del av de samme skuespillerene i sesong 1 og 2, men de ble da drept i sesong 1, hvordan går det an? Anonymkode: 17d33...97e Bortsett fra Svein og Nanna, er alle karakterene nye, men de er stort sett de samme skuespillerne. Noen spiller også flere karakterer. Anonymkode: 8bc31...d1f 3
Reidar Tomb Skrevet 7. desember 2019 #84 Skrevet 7. desember 2019 En teori dukket opp i mitt hode. Nisser finnes og lever i en annen dimensjon. De kan forflytte seg til vår verden. Noen av nissene samarbeider med CIA m.fl. Sofia Juul kom ved en eller annen tilfeldighet over dette og måtte ryddes av veien. Det kan kanskje forklare Tobias' mors sterke aversjon mot blodnissene. Det Svein og Nanna trenger, er kanskje en god sjaman som kan hjelpe dem.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #85 Skrevet 7. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har sett episode 8 allerede? Jeg lo meg i hjel..😂 Anonymkode: 7b8a5...c9a Ja, morsomt og slitsomt samtidig Hehe Anonymkode: 5b490...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #86 Skrevet 7. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har sett episode 8 allerede? Jeg lo meg i hjel..😂 Anonymkode: 7b8a5...c9a Det var kjempemorsomt🤣 men ble også litt lei meg ettersom det er god stemning mellom Nanna og Svein🤦🏻♀️ Anonymkode: fe7b1...361 2
Nevian Skrevet 8. desember 2019 #87 Skrevet 8. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, morsomt og slitsomt samtidig Hehe Anonymkode: 5b490...7bd Scorpio drittsvenske! Helvete! 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #88 Skrevet 8. desember 2019 Er det Kevin Vågenes som spiller Scorpio?😮 Ser på VG debatt at de skriver det. Anonymkode: 7b8a5...c9a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #89 Skrevet 8. desember 2019 Syntes det var morsomt med han som snakket om å drepe dyr, så sier han "jeg elsker dyr". Det er litt som alle som spiser kjøtt der dyr har blitt brutalt drept og følt frykt, samt at mange lever dårlige liv, spesielt griser, som i samme åndedrag som de spiser dem sier at de er glad i dyr 🤣 "Jeg syntes det er ok at dyr lider for at jeg skal spise de. Jeg er veldig glad i dyr og kunne aldri skadet dem" Haha Anonymkode: d92fe...6c1 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #90 Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det Kevin Vågenes som spiller Scorpio?😮 Ser på VG debatt at de skriver det. Anonymkode: 7b8a5...c9a Ja hahaha 😂😂😂 Anonymkode: df20e...476 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #91 Skrevet 9. desember 2019 Er det bare meg eller de litt inspirert av Orderud- saken også? Med tanke på de ullvantene ...I Orderud- saken var det ullsokker😅 Anonymkode: fe7b1...361 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #92 Skrevet 9. desember 2019 På 1.12.2019 den 19.02, AnonymBruker skrev: Ok, sikkert derfor de bruker dialekt i den norske versjonen og da. Anonymkode: df20e...476 Bruker dialekt? Skulle de si jEG, dEG og sEG da mener du? Alle snakker dialekt. Selv de på vestkanten i Oslo. Så skulle de ikke «brukt dialekt» måtte de enten holdt kjeft eller sagt alle ord nøyaktig som de skrives. Passer for øvrig godt at de er trøndere, hadde ikke blitt samme sjarmen om de snakket oslodialekt eller stavangersk f.eks. Anonymkode: 58ec8...7ae 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #93 Skrevet 9. desember 2019 Husker ikke om det var episode 7 eller 8, men jeg digget Haunted hill house referansen Anonymkode: a4fd0...950
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #94 Skrevet 11. desember 2019 Spoiler Ikke overraskende.....det er jo selvfølgelig ikke den ekte Sofia som ble funnet... Episoden ender med at skuespilleren som var leid inn blir drept og det siste vi ser er at Scorpio tilsynelatende dør av en slags gass..... Anonymkode: 869e6...692
Shai Skrevet 11. desember 2019 #95 Skrevet 11. desember 2019 Ååh, jeg er så skuffa over denne sesongen! Jeg hadde gleda meg sånn ettersom sesong 1 var så bra, men jeg synes virkelig ikke denne sesongen holder samme standard. Som noen hadde nevnt tidligere i tråden, det er litt vanskelig å knytte seg til de andre karakterene ettersom vi ser så lite til dem. Det er stort sett Svein, Nanna og Scorpio vi ser noe til. Atle Antonsen og Jon Øigarden er jo begge så sykt flinke, skulle ønske vi så mer til de karakterene, i tillegg til de som setter opp forestillingen. Frem til nå har det jo stort sett vært vandring rundt i skogen med lommelykter. I tillegg er jeg egentlig ikke så glad i Kevin Vågenes når han gjør karakterer. Jeg har aldri likt Parterapi, og jeg skulle ønske han gjorde noe helt annerledes her også. Junior er forsåvidt ok, men Scorpio er jo helt forferdelig endimensjonal og platt. Den der ikke konvensjonelt attraktive, sinte feministen er en stereotypi han vel allerede har brukt i Parterapi, om jeg ikke husker feil. Etter én scene var jo alle vitsene oppbrukt og karakteren ferdig utspilt, alt etter det er jo dørgandes kjedelig. Når det er sagt er Nanna forferdelig morsom med sin dead-pan og Svein er hysterisk clueless, akkurat som i forrige sesong 😂🙈 1
Gjest Caroline91 Skrevet 11. desember 2019 #96 Skrevet 11. desember 2019 På 9.12.2019 den 13.49, AnonymBruker skrev: Husker ikke om det var episode 7 eller 8, men jeg digget Haunted hill house referansen Anonymkode: a4fd0...950 Hva slags referanse var det?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #97 Skrevet 11. desember 2019 3 timer siden, Shai skrev: Ååh, jeg er så skuffa over denne sesongen! Jeg hadde gleda meg sånn ettersom sesong 1 var så bra, men jeg synes virkelig ikke denne sesongen holder samme standard. Som noen hadde nevnt tidligere i tråden, det er litt vanskelig å knytte seg til de andre karakterene ettersom vi ser så lite til dem. Det er stort sett Svein, Nanna og Scorpio vi ser noe til. Atle Antonsen og Jon Øigarden er jo begge så sykt flinke, skulle ønske vi så mer til de karakterene, i tillegg til de som setter opp forestillingen. Frem til nå har det jo stort sett vært vandring rundt i skogen med lommelykter. I tillegg er jeg egentlig ikke så glad i Kevin Vågenes når han gjør karakterer. Jeg har aldri likt Parterapi, og jeg skulle ønske han gjorde noe helt annerledes her også. Junior er forsåvidt ok, men Scorpio er jo helt forferdelig endimensjonal og platt. Den der ikke konvensjonelt attraktive, sinte feministen er en stereotypi han vel allerede har brukt i Parterapi, om jeg ikke husker feil. Etter én scene var jo alle vitsene oppbrukt og karakteren ferdig utspilt, alt etter det er jo dørgandes kjedelig. Når det er sagt er Nanna forferdelig morsom med sin dead-pan og Svein er hysterisk clueless, akkurat som i forrige sesong 😂🙈 Samme her. Det jeg likte med første sesongen var at alle var sammen i det hotellet, de var liksom en stor familie der alle måtte være til 24 desember for å kunne få arven elns. Alle var samlet og vi ble godt kjent med alle karakterene. De hadde alle et slags forhold til hverandre. Hver episode var så spennende og morsom! Jeg føler liksom ikke at jeg bryr meg så veldig om de nye karakterene her, ser ikke nok til dem at jeg blir «knyttet» til dem. De er så spredt. Anonymkode: 3756f...8e2 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #98 Skrevet 11. desember 2019 Spoiler « Det som er så koselig med oss mordere er at vi er ganske like dere andre , vi vil jo bare at noen skal se oss og elske oss, men det er ikke så kos at noen man er glad i, ikke er like glad i deg tilbake, men da blir det fort at man dreper litte granne da»🤣🤣 Episk sagt av Putti🤣 Anonymkode: fe7b1...361 7
WhiteSwan Skrevet 12. desember 2019 #99 Skrevet 12. desember 2019 Håper ikke scorpio dør. Hvem mistenker dere?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #100 Skrevet 12. desember 2019 1 minutt siden, WhiteSwan skrev: Håper ikke scorpio dør. Hvem mistenker dere? Jeg mistenker søskenparet; Tvillingene og deres bror som ikke er så godt likt...En av de er den skyldige, tror jeg. Anonymkode: 7b8a5...c9a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå