Gå til innhold

Helene sjekker inn 2019..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle det ikke komme en ny sesong i høst? Mener å huske at hun spilte inn en liten trailer nå i vår?

Anonymkode: dfad3...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Gleder meg til ny sesong! Hvilke institusjoner håper vi hun besøker denne gang?

Anonymkode: 840a6...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til ny sesong!

Anonymkode: 840a6...208

Jeg og! Knallbra program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til ny sesong! Hvilke institusjoner håper vi hun besøker denne gang?

Anonymkode: 840a6...208

Vet at hun har besøkt Evjeklinikken. Den episoden sendes 11 desember. Denne uken tror jeg hun er på en barnevernsinstitusjon der det bor ungdommer. 

Anonymkode: 0c0da...7a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mor-barn-senter hadde vært veldig sterkt og fått kikket inn på. Men det er kanskje for risikabelt for menneskene det gjelder å bli vist på tv? Selv med anonymisering av ansikter og stemmer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at hun har besøkt Evjeklinikken. Den episoden sendes 11 desember. Denne uken tror jeg hun er på en barnevernsinstitusjon der det bor ungdommer. 

Anonymkode: 0c0da...7a4

Hva er Evjeklinikken?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Gorilla skrev:

Hva er Evjeklinikken?

Er jo bare å Google. 

Anonymkode: 0c0da...7a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ny sesong. Synes det er noe av det beste NRK har vist på tv. 

Anonymkode: f34f4...97c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gorilla skrev:

Hva er Evjeklinikken?

En klinikk hvor de behandler sykelig overvekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

En klinikk hvor de behandler sykelig overvekt?

Takk for svar ☺️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til ny sesong! Hvilke institusjoner håper vi hun besøker denne gang?

Anonymkode: 840a6...208

Forsvaret! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere om episoden om Alfeheim ungdomshjem? 

Jeg tenker at det var en utrolig rørende og fin episode, men det ble delt alt alt alt for mye sensitiv informasjon om noen av ungdommene uten at dde var til stede og kunne styre samtalen, og i værste fall var det rett og slett taushetsplikten som ble brutt. F.eks 25-26 min inn i episoden når de prater om gutten sin mappe, mål, grunn til at han var der osv. 

Er veldig imponert over alle ungdommene som stilte opp i den episoden, virkelig! Det er ingen skam å bo på ungdomshjem (eller andre instutisjoner for den saks skyld), og de viste en veldig ekte og fin hverdag som ungdommer.

 

Anonymkode: 864a9...eb3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om episoden om Alfeheim ungdomshjem? 

Jeg tenker at det var en utrolig rørende og fin episode, men det ble delt alt alt alt for mye sensitiv informasjon om noen av ungdommene uten at dde var til stede og kunne styre samtalen, og i værste fall var det rett og slett taushetsplikten som ble brutt. F.eks 25-26 min inn i episoden når de prater om gutten sin mappe, mål, grunn til at han var der osv. 

Er veldig imponert over alle ungdommene som stilte opp i den episoden, virkelig! Det er ingen skam å bo på ungdomshjem (eller andre instutisjoner for den saks skyld), og de viste en veldig ekte og fin hverdag som ungdommer.

 

Anonymkode: 864a9...eb3

Det var en utrolig fin episode ja, skikkelig fine mennesker både de som bor der og de som jobber der. Synes de ansatte kunne vært litt flinkere til å se på grensen mellom personlig og privat, da.. 

Når det gjelder sensitive opplysninger har både ungdommene og foreldrene godkjent innholdet, og dermed brytes ikke taushetsplikten. 

Anonymkode: 33caa...62f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var en utrolig fin episode ja, skikkelig fine mennesker både de som bor der og de som jobber der. Synes de ansatte kunne vært litt flinkere til å se på grensen mellom personlig og privat, da.. 

Når det gjelder sensitive opplysninger har både ungdommene og foreldrene godkjent innholdet, og dermed brytes ikke taushetsplikten. 

Anonymkode: 33caa...62f

Det var godt! 

Anonymkode: 864a9...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var en utrolig fin episode ja, skikkelig fine mennesker både de som bor der og de som jobber der. Synes de ansatte kunne vært litt flinkere til å se på grensen mellom personlig og privat, da.. 

Når det gjelder sensitive opplysninger har både ungdommene og foreldrene godkjent innholdet, og dermed brytes ikke taushetsplikten. 

Anonymkode: 33caa...62f

Hvordan og hvorfor mener du at de ansatte burde være flinkere med grensen mellom personlig og privat? 

Anonymkode: b029a...78e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på barneverninstitusjon i mange år, og ser absolutt at de ansatte skilte mellom personlig og privat.

eks å si «jenta mi» og «glad i deg» er ikke nødvendigvis grenseoverskridende, for man sier ikke det til alle ungdommene. Det å fortelle om sin egen skitne skilsmisse er absolutt det.

 

toto

Anonymkode: 9f584...b97

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ganske kritisk til barnevernet i Norge. Men synes denne episoden var veldig fin. 

Anonymkode: 64a7f...5ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin episode idag, og flotte ungdommer. Synes det var tøft gjort av de å vise så mye av seg selv på TV. Ønsker det beste for de.

Gleder meg til å se kommentarfeltet her etter neste periode da enkelte er veldig negative til overvektige.

Hilsen ei som er i et behandlingsløp ved Evjeklinikken

Anonymkode: 0c0da...7a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...