AnonymBruker Skrevet 12. oktober #81 Skrevet 12. oktober Skal vi se (m): 1. Div kjærester og ONS 2. Klassekamerater i gymmen på skolen 3. Tilfeldige i svømmehallen 4. Fastlegen 5. Urolog og sykepleier som klippet strengen 6. Mor, far, og søster 7. Mine barn Anonymkode: df0c3...50d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #82 Skrevet 12. oktober Det er mange. Klassekamerater i dusj etter gym, andre i dusj i svømmehall og treningssenter, folk på The Well, mange tusen på forskjellige nakenstrender, alle ONS og kjærester. Anonymkode: 29987...334 1
Miss91 Skrevet 13. oktober #83 Skrevet 13. oktober 14 stk jeg har hatt sex med, barna mine, helsepersonell i forbindelse med fødsler. Familie da jeg var barn. Har aldri vært den som har dusja naken i garderober, det ligger absolutt ikke for meg.. de siste tre årene; kun mine barn og min fwb 😅
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #84 Skrevet 13. oktober Bare en mann kan legge "hvem har sett deg naken" under seksualitet. Nakenhet er ikke synonymt med sex, din gris. Anonymkode: da8b4...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå