Gå til innhold

Hvem har sett deg naken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med fare for å generalisere, oppfatter jeg mannfolk generelt mindre sjenerte/bluferdige enn damer. Hva med dere damer som har hett en del sexpartnere; tenker dere noengang på at den og den har sett meg naken, hatt nærkontakt med intime områder osv; spesielt når dere treffer på vedkommende i en eller annen sammenheng?

Anonymkode: 24601...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det har jeg aldri tenkt på. Tenker jo ikke så mye på nakne menn i ettertid heller.

Anonymkode: 875df...431

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sett meg naken? Alle jentene i klassen på barneskolen, ungdomsskolen og vgs, diverse gymlærere, sikkert flere tusen damer på SATS opp gjennom 20 år, masse damer og barn av ulike kjønn i svømmehaller, en del leger, jordmor, medisinstudenter, noen kjærester/onser, samboer....

Anonymkode: c5ef5...8d2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har fortsatt god kontakt med flere jeg lå med før jeg giftet meg, når vi sees tenker jeg verken over at de har sett meg naken eller omvendt. Det tilhører fortiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med fare for å generalisere, oppfatter jeg mannfolk generelt mindre sjenerte/bluferdige enn damer. Hva med dere damer som har hett en del sexpartnere; tenker dere noengang på at den og den har sett meg naken, hatt nærkontakt med intime områder osv; spesielt når dere treffer på vedkommende i en eller annen sammenheng?

Anonymkode: 24601...2a8

Kun med èn mann, og det er fordi jeg voks opp med han. Han var naboen min i alle de år, helt til jeg ble voksen og flyttet for meg selv. Det skjedde på fylla (jeg var full og han sjåfør) og er den eneste sexen jeg angrer på og skulle ønske jeg var foruten... Hver gang vi møtes tenker jeg på den sexen. Han var edru, jeg var dritings. Jeg angrer som en hund på at jeg hadde sex med han men gjort er gjort. 

Når det gjelder de andre mennene; nei. 

Anonymkode: ebf62...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å se meg selv naken, så jeg vil påstå at det er skremmende få som har sett meg naken i forhold til resten av jordklodens befolkning. Sikkert noen ekstra jeg helst ikke vil vite om da, som på merkelige vis har klart å snike til seg en liten titt. Hackere og kikkere må det være isåfall, godt gjemt under moselaget.

Anonymkode: e8c4e...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt fra perfekt kropp, den er både for stor og generelt ingenting å vise fram, men det bryr jeg ikke noe om. Resultatet er at det er mange som har sett meg naken.. 😂 Sitter gjerne naken i ei badstu, uten problem. Så feks både kompiser og søsken av mannen har sett meg naken.. 

Anonymkode: 11f7c...9c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange har sett meg naken, jeg går ikke rundt å tenker noe over det. 
Det betyr ikke at jeg har hatt sex med veldig mange, bare at jeg har dusjet i felles dusj, vært på naturiststrand, og vært på BDSM klubb osv.. 😛 

Jeg orker ikke gå å tenke over at folk har hatt sex med meg, det har skjedd, vi får håpe det var en god opplevelse for alle involvert 😃 

Anonymkode: bed97...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Halve internett og alle naturiststrender (og mange andre badesteder) har sett meg naken. Tenker nada og niks på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skulle jeg tenke over hvem/hvor mange som har sett meg naken? Nakenhet er da helt naturlig. Og etter å ha levd i 37 år begynner det å bli endel mennesker, gitt! I garderober, hos lege, under fødsler, partnere, you name it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bagatelliserer… husker godt vi var på fest, også kom det en dame inn som alle hadde pult. Alle husker at hun hadde en føflekk nede ved venstre kjønnsleppe.... så ja man husker

Anonymkode: 62edc...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Til dere som bagatelliserer… husker godt vi var på fest, også kom det en dame inn som alle hadde pult. Alle husker at hun hadde en føflekk nede ved venstre kjønnsleppe.... så ja man husker

Anonymkode: 62edc...d32

hva så om dere husket det? 

Anonymkode: 76db1...0c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er to menn jeg er ekstremt ukomfortabel med at har sett meg naken. Grunnen er at jeg aldri burde ligget med den i utganspunktet fordi jeg ikke fantes tiltrukket av noen dem. Føler de ikke har noen som helst rett til å ha sett meg naken siden jeg syns de er ekkel. Litt irrasjonell tanke, siden det er jeg som gjorde en blunder. Jeg blir irritabel og sur når jeg treffer dem og gir skamløst utrykk for det. 

Anonymkode: 58ac9...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som bagatelliserer… husker godt vi var på fest, også kom det en dame inn som alle hadde pult. Alle husker at hun hadde en føflekk nede ved venstre kjønnsleppe.... så ja man husker

Anonymkode: 62edc...d32

Hvorfor har det noe å si at dere husker en føflekk? 

Anonymkode: f4aff...39f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sett meg naken på 6 år ish. Er ikke seksuelt aktiv og har aldri vært det. 
Ja, jeg hadde tenkt på det om jeg hadde vist meg naken til noen hver gang jeg traff på personen. 

Anonymkode: 00e11...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...