Gå til innhold

Hvem har sett deg naken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange som har sett meg naken. Kone og barn, selvsagt. Og alle guttene i garderober opp igjennom årtiene. Så er det alle jeg har møtt på naturistresorts, The Well, naturiststrender, nakenbad i svømmehaller og tilfeldig forbipasserende på hytta der jeg er naken i egnet vær.

Nakenhet er ingen stor sak. Det er bare sånn jeg er uten klær. Og jeg skiller meg nok ikke så mye fra hvilken som helst annen uten klær. Ingen sensasjon i noen retning.

Anonymkode: 7f810...edc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det flauere for jenter å bli sett naken enn gutter?

For meg virker det som om når våren kommer så er damene raskere med å kle seg lettkledd enn mennene. Jeg ser også en overvekt av jenter på strendene. Men samtidig er det flauere for jenter når det er bilder på avveie enn for gutter. Det er også flere menn på nakenstrender enn kvinner. Hvis en gjeng er på tur er oftest damene de siste til å kle av seg i badstua/for å bade.

Det virker som krav om å være "anstendig" fortsatt belaster kvinner mer enn menn.

AnonymBruker
Skrevet
Brutex skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det flauere for jenter å bli sett naken enn gutter?

For meg virker det som om når våren kommer så er damene raskere med å kle seg lettkledd enn mennene. Jeg ser også en overvekt av jenter på strendene. Men samtidig er det flauere for jenter når det er bilder på avveie enn for gutter. Det er også flere menn på nakenstrender enn kvinner. Hvis en gjeng er på tur er oftest damene de siste til å kle av seg i badstua/for å bade.

Det virker som krav om å være "anstendig" fortsatt belaster kvinner mer enn menn.

Ikke sikker på om jeg er enig. 

Ser man på bybildet i dag, så er det svært mange jenter som er svært lite blyge. Og når det gjelder badestranden, så tenker jeg at det høye innslaget av bittesmå string-bikinier, og fraværet av speedos, bekrefter dette. 

Mulig kvinner belaster hverandre med en eller annen skrudd dobbeltmoral om å være anstendig, men den er ikke enkel å se for oss menn. 

Anonymkode: 429dc...765

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sikker på om jeg er enig. 

Ser man på bybildet i dag, så er det svært mange jenter som er svært lite blyge. Og når det gjelder badestranden, så tenker jeg at det høye innslaget av bittesmå string-bikinier, og fraværet av speedos, bekrefter dette. 

Mulig kvinner belaster hverandre med en eller annen skrudd dobbeltmoral om å være anstendig, men den er ikke enkel å se for oss menn. 

Anonymkode: 429dc...765

Som jeg skrev så er det en dobbelthet når det gjelder blyghet. Jenter og kvinner kan ha på seg svært lite klær (string og tilsvarende), vesentlig mindre enn menn. Men når det gjelder det aller siste tøystykket så er de mer bluferdige. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sett meg naken? Var faktisk i fremmed dame som så meg naken i går. Dusjet på treningssenteret like før stengetid. Da kom det ei jente inn i garderoben som begynte å vaske der mens jeg stod i dusjen. Brydde meg ikke. 

Anonymkode: edbf1...a7c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.11.2019 den 18.20):

Med fare for å generalisere, oppfatter jeg mannfolk generelt mindre sjenerte/bluferdige enn damer. Hva med dere damer som har hett en del sexpartnere; tenker dere noengang på at den og den har sett meg naken, hatt nærkontakt med intime områder osv; spesielt når dere treffer på vedkommende i en eller annen sammenheng?

Anonymkode: 24601...2a8

Ganske mange har sett meg naken. Jeg er naturist og jeg bryr meg lite om hva andre tenker om min kropp eller at de har sett den naken. Hvilket skadeomfang vil det ha liksom? 

Endret av Fighter83
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2019 den 22.54):

Til dere som bagatelliserer… husker godt vi var på fest, også kom det en dame inn som alle hadde pult. Alle husker at hun hadde en føflekk nede ved venstre kjønnsleppe.... så ja man husker

Anonymkode: 62edc...d32

Hahaha🤣 Utrolig at dere snakket om det😅

AnonymBruker
Skrevet

jeg er også naturist. så hvor mange som har sett meg naken er helt umulig å svare på. sjeldent at jeg får vært på naturiststrender men er noen steder i kommunen min hvor det er fult mulig å praktisere dette for det. mange båter som kjører forbi da. 😂

Husker godt en gang da jeg var på en strand helt alene. satte meg på den siden av stranden det aldri kommer folk. trodde jeg. da kommer det ei dame og setter seg noen meter bort fra meg. virket helt ok for hu at jeg var naken der. og det gleder meg at folk endelig begynner å skjønne at det å være naken ikke er så forbanna farlig. 

JA TIL MER NAKENHET 💖

Anonymkode: b4ce1...636

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (23 timer siden):

- Folk i gymsalen + svømmehallen når jeg ble voksen. 

- Kjærester 

Jeg har veldig komplekser for kroppen min og viser meg ikke naken for hvem som helst. Derfor hater jeg garderobe-situasjoner 😔 Kjæresten min får se meg helt naken innimellom, da jeg er trygg på han. Men jeg sover likevel ikke naken, selv når jeg er hos han. Nettopp p.g.a kompleksene. Selv om han aldri har sagt noe negativt om kroppen min ❤️ "Synes du ser fin ut jeg 🥰" har han sagt ❤️

Det er bare jeg som ikke klarer å bli kvitt kompleksene 😥

Jeg har hørt at 20% av damene er ukomfertable med å være nakne foran sin partner.

Anonymkode: 09fe2...f48

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har hørt at 20% av damene er ukomfertable med å være nakne foran sin partner.

Anonymkode: 09fe2...f48

Jeg er ikke det, så lenge jeg er trygg på vedkommende. Noe jeg er med kjæresten min ❤️ Han har aldri vært ufin mot meg 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2019 den 18.25):

Det er jo to helt forskjellige ting. Er man syk gjør man det av nødvendighet. 

Anonymkode: e8c4e...5af

Skal du bade i et offentlig bad må du også dusje uten undertøy på forhånd - av nødvendighet.

Anonymkode: cab70...801

AnonymBruker
Skrevet

Mange har settmeg naken. Andre kvinner, menn og noen barn. Fra dusjing i skolen, svømmehaller, nudiststrender, legen mm. Jeg bryr meg ikke. For meg er nakenhet naturlig i enkelte settinger. Nå har jeg ikke lenger ung og spenstig kropp, men bryr meg fortsatt ikke. Nakenhet er naturlig. 

Anonymkode: ab9e7...b12

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg ble voksen, nesten ingen. På skolen var det jo tvangsdusj etter gym og svømming, og det er fortsatt noe av det jævligste jeg har gjort i mitt liv, som klassens mobbeoffer er man ekstra utsatt i sånne situasjoner. Jeg har hele mitt voksne liv skydd alt som heter spa, badeland og svømmehall, av frykt for å måtte være naken foran andre. Jeg har hatt sex med 4 stykker, men skjult kroppen min så godt jeg kan. Nå for tiden er jeg naken bare når jeg er alene i min egen dusj, bak lukket dør. Det blir ikke flere som får se meg naken. Ingen går glipp av noe, jeg er stygg og gammel. 

Anonymkode: 248d0...ccf

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2019 den 18.20):

Med fare for å generalisere, oppfatter jeg mannfolk generelt mindre sjenerte/bluferdige enn damer. Hva med dere damer som har hett en del sexpartnere; tenker dere noengang på at den og den har sett meg naken, hatt nærkontakt med intime områder osv; spesielt når dere treffer på vedkommende i en eller annen sammenheng?

Anonymkode: 24601...2a8

Når jeg går på senteret eller på foreldremøter og treffer en kvinne jeg har lekt med, så kan jeg tenke at deg har jeg sett naken. 
Men jeg tenker nok heller tanker som at du har svelget spermen min eller, du har deepthroata pikken men, eller jeg vet om føflekken på musa di. 
Jeg pleier alltid hilse hyggelig for å vekke våre felles minner hos dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir ganske mange: alle som har vært i dusjen samtidig med meg på trening, i diverse badstuer, i dusjen til svømmehaller og badeland, diverse familie og venninner jeg har vært på tur med/besøkt/hatt på besøk ifm å ordne seg med dusj og klær, barna mine og så de jeg har hatt sex med selvfølgelig. 

At noen har sett meg naken bryr meg veldig lite😅 Hvis jeg skal bli selvbevisst over noe så måtte det evt vært noen jeg hadde sex med før som jeg ikke er sammen med nå, men da er det ikke nakenheten jeg tenker på, men sexen. Nakenhet og sex er to veldig forskjellig ting. 

Anonymkode: 8c3f7...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir ganske mange: alle som har vært i dusjen samtidig med meg på trening, i diverse badstuer, i dusjen til svømmehaller og badeland, diverse familie og venninner jeg har vært på tur med/besøkt/hatt på besøk ifm å ordne seg med dusj og klær, barna mine og så de jeg har hatt sex med selvfølgelig. 

At noen har sett meg naken bryr meg veldig lite😅 Hvis jeg skal bli selvbevisst over noe så måtte det evt vært noen jeg hadde sex med før som jeg ikke er sammen med nå, men da er det ikke nakenheten jeg tenker på, men sexen. Nakenhet og sex er to veldig forskjellig ting. 

Glemte gymmen på skolen, er jo en del der og. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glemte gymmen på skolen, er jo en del der og. 

Og selvfølgelig diverse helsepersonell opp gjennom

Skrevet (endret)
Yendina skrev (På 28.9.2025 den 18.14):

Jeg var uheldig og viste meg naken foran alle jentene i klassen etter  gym i 9 skoletrinn

Dette gjør jeg ukentlig 🤣 med så mange jenter som er redd for fellesdusjen etter kroppsøving så låner de lærergarderoben min etter tur. Jeg dusjer i fellesdusjen. Så halve bygdas befolkning i ungdomsskolealder fra 2003-2025 har faktisk sett meg naken 🤷‍♀️

Hilsen Krøv-lærer

Endret av Snabeltann
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg tenker jo ikke over sånt selv når det gjelder menn jeg har hatt sex med.

Jeg husker ikke en gang første gang jeg hadde sex. 

Anonymkode: 30ad4...c95

AnonymBruker
Skrevet

I voksen alder, alle damene på thaimassasjene jeg besøker flittig🧌 

Anonymkode: b2aec...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...