Gjest Familytree Skrevet 17. november 2019 #41 Skrevet 17. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du tenker på sexpartnere så tenker jeg ikke noe over det. Jeg syns selv jeg har en fin kropp og skammer meg ikke over den. Jeg skammer meg mer over at jeg har vist meg svak og sårbar for noen av de jeg har vært til sengs med. Anonymkode: 6f19f...e51 Frykten din er at de ser svakhet når de ser deg naken? Dette får meg til å tenke at du oppfatter deg selv som noen mentalt svak...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #42 Skrevet 17. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo to helt forskjellige ting. Er man syk gjør man det av nødvendighet. Anonymkode: e8c4e...5af Hygienetiltak begge deler. Man dusjer hele kroppen før bassengbesøk, trening eller felles badstu, uten undertøy. Anonymkode: 8e131...595 3
Jævla fyllekalas ! Skrevet 17. november 2019 #43 Skrevet 17. november 2019 Har ikke tall på det en gang, men det er jævla mange 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #44 Skrevet 17. november 2019 Eneste jeg vet at de som har sett meg naken, har jeg gjort STORT inntrykk på🙊 Anonymkode: 1e0aa...d47
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #45 Skrevet 15. desember 2019 Uhorvelig mange, i garderober, nakenstrender/-spa, seksualpartnere, familien +++ Anonymkode: 9d0dc...673 1
Thomsen65 Skrevet 21. juli 2024 #46 Skrevet 21. juli 2024 (endret) Hvar på hyttetur skulle dusje, Da jeg sto i dusjen kom mine søskenbarn inn . Jenter og jeg som var naken Endret 24. mai 2025 av Thomsen65 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #47 Skrevet 25. desember 2024 Hvar i svømmehall forrige helg. Dusja naken ogkledde på meg badebuksa og gikk i bassenget. Da jeg var ferdig i bassenget gikk jeg for å dusje . Til av meg badebuksa og leverte den ireturluke for lånt tøy så gikk jeg i dusjen. Jeg var da alene etterhvert kom det flere inn. Da oppdaget jeg at jeg hadde gått i dusjen i damegarderoben. (PINLIG) Sto der naken og ikke hadde verken bukse eller håndkle. Anonymkode: 40a5e...635 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2025 #48 Skrevet 3. januar 2025 Lå over til kjæresten og ble sett naken av svigermor flause Anonymkode: 40a5e...635
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2025 #49 Skrevet 3. januar 2025 Thomsen65 skrev (På 21.7.2024 den 23.24): Hvar på hyttetur og måtte bade naken sammen med mine søskenbarn som var 1 og to år eldre enn meg ( jenter ) Gutt 13 år. 14 år gammel ble stengt naken inne i jentegarderoben andre gutter der alle jentene fra klassen og paradesklassen kom for å ha gym (Ble dratt av jentene og inn i gymsalen naken) Dette er hot! Jeg gjorde akkurat det samme. Endte opp med at jeg pulte den ene mens den andre så på. Herregud for et herlig minne (selv om sexen ikke var noe å snakke om) Anonymkode: 429dc...765
Yendina Skrevet 28. september 2025 #50 Skrevet 28. september 2025 (endret) Jeg var uheldig og viste meg naken foran alle jentene i klassen etter gym i 9 skoletrinn Endret 28. september 2025 av Yendina 1
Fant80 Skrevet 28. september 2025 #51 Skrevet 28. september 2025 Kun mine sekusalpartnere. Å min mor og sikkert far,da jeg var baby.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #52 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 6.11.2019 den 18.20): Med fare for å generalisere, oppfatter jeg mannfolk generelt mindre sjenerte/bluferdige enn damer. Hva med dere damer som har hett en del sexpartnere; tenker dere noengang på at den og den har sett meg naken, hatt nærkontakt med intime områder osv; spesielt når dere treffer på vedkommende i en eller annen sammenheng? Anonymkode: 24601...2a8 Det er en virkelig odde ting å velge å skrive, ts. Ja, en del dysfunksjonelle foreldre velger å formidle skam rundt kropp, seksualitet og nakenhet til sine døtre, spesifikt. Det er ikke normalen. Det er dysfunksjonell adferd. De aller, aller fleste i Norge er sekulære mennesker vokst opp uten skam eller overtro eller i den villfarelsen at sex er mer skamfullt enn skiturer. Fordi de aller fleste tross alt heldigvis ikke er dysfunksjonelle. Anonymkode: e2367...a4e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #53 Skrevet 28. september 2025 Sikkert tusenvis av folk som har sett meg naken, f.eks. i badstu på The Well og Farris bad. Men av folk jeg kjenner er det stort sett bare tidligere sexpartnere og klassekamerater som har sett meg naken. Anonymkode: e8235...402
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #54 Skrevet 28. september 2025 Jentene i klassen på barneskolen. Foreldrene mine da jeg var barn. Min mann. Anonymkode: 062a4...c72 1
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2025 #55 Skrevet 28. september 2025 Så lenge jeg ikke høre folkesnakk om kroppen min.. er det vel ingen som tatt skade av det, eller blitt vettskremt🫠 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #56 Skrevet 28. september 2025 Såpass mange mennesker har sett meg naken at det ikke er vits i å tippe hvor mange det er en gang. 😂 Ikke bare er man i garderober i diverse svømmehaller osv. i løpet av årenes løp, hvis man har født noen barn så er det også et greit antall som har sett rett oppi woha’en. Anonymkode: 14ef4...38b 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #57 Skrevet 28. september 2025 Ekstremt få, kun de jeg har hatt sex med har sett meg helt naken. Ungene i dusjen som så små at det husker de ikke. Og bestevenninnen min som var med på siste fødsel (styrtfødsel, ingen andre der). Anonymkode: e88e7...a02
Sinsiew Skrevet 28. september 2025 #58 Skrevet 28. september 2025 En del. Mamma, pappa og bror da jeg var barn. Alle jentene jeg gikk i klasse med, både på barneskole, ungdomsskole og VGS. Mannen min. Mine døtre. Alle som er i dusjen i svømmehallen når jeg dusjer før og etter bading. Samme gjelder treningssenter etter trening. Gynekologer, leger og sykepleiere. 1
Mardina Skrevet 29. september 2025 #59 Skrevet 29. september 2025 - Folk i gymsalen + svømmehallen når jeg ble voksen. - Kjærester Jeg har veldig komplekser for kroppen min og viser meg ikke naken for hvem som helst. Derfor hater jeg garderobe-situasjoner 😔 Kjæresten min får se meg helt naken innimellom, da jeg er trygg på han. Men jeg sover likevel ikke naken, selv når jeg er hos han. Nettopp p.g.a kompleksene. Selv om han aldri har sagt noe negativt om kroppen min ❤️ "Synes du ser fin ut jeg 🥰" har han sagt ❤️ Det er bare jeg som ikke klarer å bli kvitt kompleksene 😥 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #60 Skrevet 29. september 2025 Tusenvis av folk. Jeg er han som skifter til badetøy midt på stranda fordi jeg ikke gidder å gå å gjemme meg. Står med penis mot havet da, litt folkeskikk må man ha. 😂 Kona mi er helt motsatt. Skikkelig prippen. Det er merkelig, da hun har en klassisk attraktiv kropp, mens jeg er overvektig. Hvor komfortabel man er, har tydeligvis ingenting med hvor attraktiv man er. Anonymkode: 8d1fb...ca2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå