AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #41 Del Skrevet 5. november 2019 Selvsagt! Han er da Britisk! Anonymkode: abadc...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #42 Del Skrevet 5. november 2019 KUN hvis han er forkjølet. Anonymkode: 8bc82...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. november 2019 #43 Del Skrevet 6. november 2019 Ja, mannen min drikker ofte te, en del av kulturen. Har aldri sett på det som feminint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #44 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg kjenner mange menn som drikker te, og speseilt på kvelden da kaffe gjerne blir litt heftig sent på dagen. Faktisk har alle de jeg har vært sammen med drukket te innimellom. Jeg og kjæresten setter oss ofte ned sammen med en kopp te på kveldene. Anonymkode: 9e358...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #45 Del Skrevet 6. november 2019 Er vokst opp med en (norsk) pappa som drakk te istedet for kaffe. Tenker ikke på det som feminint🤷🏻♀️😅 Anonymkode: 4447b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #46 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke mannen min, men sønnen. 17 år, aktiv i kampsport og tøff som bare det. Og han drikker hver kveld fruktte (ekte, ikke aromatisert svart te). Med sukker. Veldig jentete men han tok over vanen etter storesøster. Anonymkode: ef9dc...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #47 Del Skrevet 6. november 2019 Er alle kvinner som drikker kaffe maskuline da eller? Fy f... for en dum tråd Anonymkode: fa39b...a26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripshagen Skrevet 6. november 2019 #48 Del Skrevet 6. november 2019 På 5.11.2019 den 22.45, EmVeeJee skrev: Ja og jeg er enig, det er litt feminint 😅 Hadde jeg vært singel og kommet hjem til en fyr som hadde sittet sammenkrøket i sofaen med pledd og en stor kopp Pukka-te med honning hadde jeg snudd Sier vel mer om deg enn en stakkars person som liker en spesiell type varm drikke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #49 Del Skrevet 6. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mannen min, men sønnen. 17 år, aktiv i kampsport og tøff som bare det. Og han drikker hver kveld fruktte (ekte, ikke aromatisert svart te). Med sukker. Veldig jentete men han tok over vanen etter storesøster. Anonymkode: ef9dc...537 Dette må være det dummeste jeg har lest hele uka. Gratulerer. Anonymkode: 5bdc3...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 7. november 2019 #50 Del Skrevet 7. november 2019 Har ikke mann men kjenner flere menn som drikker urtete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #51 Del Skrevet 7. november 2019 Hæ? I veldig mange kulturer er te det som drikkes av alle. Er ikke mer feminint å drikke det ene eller andre. Blir for dumt. Anonymkode: 0170d...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 7. november 2019 #52 Del Skrevet 7. november 2019 Ja, han drikker te av og til. De fleste guttene og menn jeg kjenner liker te. Har aldri sett på te drikking som feminint, eller hørt noen andre med det synet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå