Gå til innhold

Drikker mannen din te?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner mange menn som drikker te, og speseilt på kvelden da kaffe gjerne blir litt heftig sent på dagen. Faktisk har alle de jeg har vært sammen med drukket te innimellom. Jeg og kjæresten setter oss ofte ned sammen med en kopp te på kveldene.

Anonymkode: 9e358...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vokst opp med en (norsk) pappa som drakk te istedet for kaffe. Tenker ikke på det som feminint🤷🏻‍♀️😅

Anonymkode: 4447b...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mannen min, men sønnen. 17 år, aktiv i kampsport og tøff som bare det. Og han drikker hver kveld fruktte (ekte, ikke aromatisert svart te). Med sukker. Veldig jentete men han tok over vanen etter storesøster.

Anonymkode: ef9dc...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alle kvinner som drikker kaffe maskuline da eller? Fy f... for en dum tråd 

Anonymkode: fa39b...a26

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 22.45, EmVeeJee skrev:

Ja og jeg er enig, det er litt feminint 😅

Hadde jeg vært singel og kommet hjem til en fyr som hadde sittet sammenkrøket i sofaen med pledd og en stor kopp Pukka-te med honning hadde jeg snudd 

Sier vel mer om deg enn en stakkars person som liker en spesiell type varm drikke...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mannen min, men sønnen. 17 år, aktiv i kampsport og tøff som bare det. Og han drikker hver kveld fruktte (ekte, ikke aromatisert svart te). Med sukker. Veldig jentete men han tok over vanen etter storesøster.

Anonymkode: ef9dc...537

Dette må være det dummeste jeg har lest hele uka. Gratulerer. 

Anonymkode: 5bdc3...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

I veldig mange kulturer er te det som drikkes av alle. Er ikke mer feminint å drikke det ene eller andre. Blir for dumt.

Anonymkode: 0170d...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han drikker te av og til. De fleste guttene og menn jeg kjenner liker te. Har aldri sett på te drikking som feminint, eller hørt noen andre med det synet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...