AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Vurderer å skaffe en sånn til den første tiden før sprinkelseng. Noen som har den moweo bedside å syns det var veldig smart, eller fullstendig bortkastet? Anonymkode: 19035...c85
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Vi kjøpte en sånn til datteren min, og for oss var det bortkastet. Vi hadde henne heller i senga vår, da vi synes det var både enklere og koseligere. Men det er sikkert mange andre som har god erfaring med det Så min anbefaling er å vente med å kjøpe det til du evt ser behovet, så slipper du å bruke penger på noe som kanskje ikke blir brukt Anonymkode: 5fcc4...5a9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Hadde en sånn klar til babyen kom. Var ikke i bruk mer enn én time til sammen på nattestid. Brukte den litt på dagtid i stua, funka greit sånn. Anonymkode: 8af63...626
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Har god erfaring med den,lillen her brukte den med babynest oppi på dagtid,og uten nest,på natten. Enkelt å greit å trille ut på stua og inn på soverommet da den har hjul,og grei å heve i enden ved forkjølelse😊bare tommel opp herfra. Vi har den 3-i-1 , og har den helt nedsenket som en mini lekegrind hjemme hos mormor nå som baby har vokst ut av den som seng👌 Anonymkode: 360fc...572
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 Vi kjøpte Moweo 3i1 for vi tenkte at muligheten for å bruke den som grind var kjekk, den ble aldri brukt til det 😅 Den ble ikke brukt som seng heller før hunvar rundt 2 mnd, men fra da og til 6 mnd brukte hun den minst halve natten. Vente henne sakte til den, for vi trengte senga vår litt for oss selv (host), men hun fikk komme over så fort hun våknet og gråt. Anonymkode: fe4a0...f93 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 Har ikke den, men har bedside crib. Jeg syns det er genialt og angrer på at jeg ikke hadde det til de eldste barna også. Har en baby som egentlig overhodet ikke vil ligge for seg selv og sover kun på meg om dagen, men om natta sover hun godt i babynest i bedside criben. Anonymkode: a417e...de9
Innflytter Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 Har kjøpt den og satser på at kommende guttungen finner ro og deilig søvn i den 😍🙏 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå