Gå til innhold

Varmer du opp hele boligen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange rom står stort sett tomme, så de varmer jeg ikke.  Kun de rommene jeg bruker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde ruinert meg.

Anonymkode: b809c...1a0

Gjest Villfisker
Skrevet

Gjør heller motsatt. Lufter godt. Fordrar ikke innestengt luft.

Skrevet

Bor i gammelt laftet hus som er isolert med mose, men trelagsvinduer og vannbåren varme i gulv i 1. etasje. Varmer ikke opp alle stuer, soverom og boder, men de fleste, og kjelleren holder temperatur på 5-15 grader året rundt. Bruker en del ved på vannbåren varme og fyrer i noen ovner når det er ekstra kaldt eller vindfult, men ellers er det kun to (av fem) soverom som fyres med elektrisitet. 

Skrevet

Bor på rett under 30 kvm. Har gulvvarme i stuen og på badet. I år hadde jeg gulvvarme av fra påske til september. Bare litt varme på på badet.

Skrudde gulvvarme på 17 grader, og det har det stått på siden da. Har ingen varme på på soverommet, så er litt kjøligere enn resten. Men døren står åpent det meste av tiden da jeg har katter, og de liker å kunne bevege seg fritt i leiliheten

Skrevet

Varmer ikke opp soverom, garage, boder og loft, uten at det er spess kaldt heller

Skrevet

Nei da går jeg konkurs.

Anonymkode: 24eaf...eae

Skrevet

Alle tre etaasjene ligger på rundt ca 18-22 grader. #frostpinne 🙈

Anonymkode: 7751b...4c0

Skrevet

Ja, jeg varmer opp hele boligen, for den er ikke så stor (leilighet, 68 kvm). De to soverommene har imidlertid bare på litt lunk i radiatorene, så det ikke skal bli kuldegrader der inne. Døren til de to soverommene er lukket på dagtid så lenge vinduene der står på luftegløtt.

Resten av boligen er god og varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...