Gå til innhold

Savner «barnebarnet», skriver i anførsel pga situasjonen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min var sammen med ei jente med barn, da de ble sammen var barnet litt over en mnd. barnefar ikke i bildet. Min sønn ble veldig fort «pappa», noe de i familien der synes var helt topp, siden han bodde hos de  og avlastet mye i perioder. 

Pga avstanden geografisk ble det vanskelig for de å bare reise på besøk, da måtte de bli noen dager. Så de var jo også her noen ganger, og jeg ble jo selvfølgelig veldig knyttet til den lille, tidligere i år ble det slutt mellom de. Hun har funnet en annen, dermed er all kontakt vekk. Jeg savner den lille så det gjør vondt. Jeg så lenge før de så det selv at det ville gå den veien, og prøvde å ikke knytte meg til den lille i så stor grad, men det fungerte dårlig. 

Anonymkode: 0b627...c14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår deg. Hvordan var kontakten til barnets mor? Kan du fremdeles snakke med henne? Kanskje de kan komme på besøk til deg ei gang i blant?

Eller så må du nok bare prøve å glemme dette barnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gode råd å komme med, men vil bare fortelle deg at du er et godt og raust menneske 😊 Forstår at det er vondt, men håper du ikke har latt deg skremme med tanke på mulige fremtidige relasjoner. Man vet liksom aldri hvordan et forhold vil fungere, og de små er uskyldige og fortjener personer som deg rundt seg 😊

Anonymkode: 6c763...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kontorotta skrev:

Jeg forstår deg. Hvordan var kontakten til barnets mor? Kan du fremdeles snakke med henne? Kanskje de kan komme på besøk til deg ei gang i blant?

Eller så må du nok bare prøve å glemme dette barnet.

Hun vil ikke ha noe kontakt dessverre, hun er veldig ung og hun er nok en smule flau over løgnene hun kom med siste gangen jeg pratet med henne. Jeg vil heller ikke presse henne til kontakt, siden jeg ikke har noen biologisk tilknytning. Så har jeg heller ikke noe «krav» på å treffe barnet dessverre.

Anonymkode: 0b627...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Sirah skrev:

Kan du ikke ta en telefon til mor og høre hvordan det står til? :)

Dessverre ikke.

Anonymkode: 0b627...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen gode råd å komme med, men vil bare fortelle deg at du er et godt og raust menneske 😊 Forstår at det er vondt, men håper du ikke har latt deg skremme med tanke på mulige fremtidige relasjoner. Man vet liksom aldri hvordan et forhold vil fungere, og de små er uskyldige og fortjener personer som deg rundt seg 😊

Anonymkode: 6c763...c85

Nei, jeg er nok ikke skremt, men vil nok muligens holde litt mer avstand om det skulle bli noe barn med i bildet igjen. 

Anonymkode: 0b627...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det ble slutt mellom broren min og samboer holdt vi fortsatt kontakt med henne og barnet. Broren min fikk også 'samvær'. De dro på turer sammen, var på kino og i svømmehallen etc. 

Det er 9 år siden det ble slutt. Moren og gutten er fortsatt i våre liv😊 

Ring henne👍 Du har ingenting å tape 

Anonymkode: 8a93a...3ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎11‎.‎2019 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Hun vil ikke ha noe kontakt dessverre, hun er veldig ung og hun er nok en smule flau over løgnene hun kom med siste gangen jeg pratet med henne. Jeg vil heller ikke presse henne til kontakt, siden jeg ikke har noen biologisk tilknytning. Så har jeg heller ikke noe «krav» på å treffe barnet dessverre.

Anonymkode: 0b627...c14

Da er det vel ikke noe annet råd enn å forsøke å glemme.

Det er trist når det blir slik, men om de andre ikke ønsker kontakt, er det jo ikke så mye du kan gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...