Gå til innhold

Daten bruker caps pga hårtap :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da synes jeg at du må akseptere det og være gi han tid til og bli trygg på seg selv med litt dytt og støtte. Eller gi faen i om han er sånn eller sånn. Eller faktisk la han gå om det er et stort problem for deg. Det er opp til han og bli komfertabel i egen kropp. Men han bør muligens få vite om det. 

Anonymkode: 9648c...f36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hårtap. Sånn er det bare. Orker ikke gå rundt å være flau over det.

Be typen din manne seg opp, klipp håret kort, og omfavn den uunngåelige fremtiden.

Anonymkode: 2188c...dea

Det handler vel kanskje mer om at man ikke liker hvordan man ser ut/føler seg med tynt hår/måne.gjerne skulle hatt det, enn at det er 'flaut å miste det'.

Anonymkode: b13c4...a8a

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og caps på voksne menn er litt flaut ja.

Anonymkode: f21a9...700

Hvorfor? Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så "flaut" at menn går med caps. Og hvis man blir flau over noe så bagatellmessig, er man i grunnen temmelig umoden, synes jeg. Å bli flau er noe man bør legge fra seg når man er blitt voksen, spesielt når man blir flau på andres vegne. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Hvorfor? Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så "flaut" at menn går med caps. Og hvis man blir flau over noe så bagatellmessig, er man i grunnen temmelig umoden, synes jeg. Å bli flau er noe man bør legge fra seg når man er blitt voksen, spesielt når man blir flau på andres vegne. 

For meg har det alltid vært i kategorien sagge-bukser, oversize hoodies, vans, og så videre. Noe man er ferdig med i tenårene. 

Selvfølgelig med mindre man er på en fjelltur, eller lignende, der det er praktisk. 

Ikke meg du siterer, forresten. Men jeg er veldig glad for at mannen ikke går med caps. Ville selvfølgelig aldri nektet noe. Men, ja, det ville vært flaut. Og vet han ville ment det samme om jeg plutselig dukket opp med 80-talls jeans, buffalo sko, eller lignende. 

Anonymkode: 2c8e2...480

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke ordne en floss eller bowler til ham?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Caps på en voksen mann er nesten dealbreaker. 

Litt tynn i håret gjør ingenting. De fleste vil miste håret etterhvert uansett. Like greit å se hvordan det ser ut i utgangspunktet. 

(og hårspray, hentesveis, hårtransplantasjon.... det synes, virkelig, og det er aldri pent) 

Anonymkode: 2c8e2...480

Hvorfor er det en dealbreaker med caps? 

Anonymkode: 607d7...56e

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og caps på voksne menn er litt flaut ja.

Anonymkode: f21a9...700

Hvordan flaut?

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det en dealbreaker med caps? 

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan flaut?

Det er vel fordi de assosierer caps med barn, med mindre det er som del av jobb- eller turutstyr. Blir litt som om daten skulle dukket opp med hettegenser og sko med borrelås. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Okapi skrev:

Det er vel fordi de assosierer caps med barn, med mindre det er som del av jobb- eller turutstyr. Blir litt som om daten skulle dukket opp med hettegenser og sko med borrelås. 

Ja, ja, vi er forskjellige. Har aldri slått meg at det skulle være barnslig, ei heller at hettegenser skulle være noe problem. Sko med borrelås skjønner jeg :ler:

Jeg bruker caps selv i blant, og jeg er dame. Hettegensere er et favorittplagg, men jeg burde vel ikke bruke det heller, da...
Begge sønnene mine bruker caps/lue omtrent hele tiden, og det ser ikke ut til å være noe problem. Den ene er godt gift, og den andre har draget så det holder. Kanskje det er noe annet ved daten TS ikke likte? Hadde han vært drømmeprinsen, kunne han sikkert gått med nisselue på date, uten at det var noe problem ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...