AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Synes det er så flaut at han ikke går noe sted unntatt på jobb uten caps. Også innendørs når vi spiser på cafe osv. Er slitsomt at han bryr seg sånn om månen som blir større og større. Men hva kan jeg gjøre for å endre dette? Anonymkode: 607d7...56e 1
sjwslayer Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 jeg har hårtap, jeg bruker svart hårspray . funker jevlig bra. brukt det i 5 år nå. ser ikke hodebunnen med den og ser betydelig stor forskjell 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Kanskje du kan ta ham med på tupédate? Så kan du prøve noen parykker, og så ler dere og tar morsomme bilder sammen. Noe så romantisk!
Perle Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Jeg hadde ikke datet noen som «gikk med» caps inne. Sånn utover det er det et dårlig tegn å være flau over partneren sin i fasen hvor man skal være nyforelsket. 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 9 minutter siden, sjwslayer skrev: jeg har hårtap, jeg bruker svart hårspray . funker jevlig bra. brukt det i 5 år nå. ser ikke hodebunnen med den og ser betydelig stor forskjell Å, tro du meg, det synes nok at du bruker den sprayen. Hva gjør du når alle damene du tar med hjem blir svart på hendene når de har tatt i "håret" ditt? Til TS: du får prøve å betrygge han om at det ikke betyr noe, for det gjør jo virkelig ikke det. Anonymkode: 20a15...4e4 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, Perle skrev: Jeg hadde ikke datet noen som «gikk med» caps inne. Sånn utover det er det et dårlig tegn å være flau over partneren sin i fasen hvor man skal være nyforelsket. Hva mener du med det første? Du ville ikke likt at mannen hadde på caps inne? Er egentlig ikke flau men bare misliker akkurat det med capsen. Er så tydelig at han prøver å skjule noe. Anonymkode: 607d7...56e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 13 minutter siden, sjwslayer skrev: jeg har hårtap, jeg bruker svart hårspray . funker jevlig bra. brukt det i 5 år nå. ser ikke hodebunnen med den og ser betydelig stor forskjell Kan tenke meg dette funker fra avstand men med en gang man kommer nærmere ser man jo at det skiller seg fra håret? Altså det vil jo gå ned der huden er og opp igjen der håret begynner igjen. Er jo som å se hud med svart maling på. Det ser jo ikke ut som hår. 🤔 Anonymkode: 607d7...56e 4
sjwslayer Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan tenke meg dette funker fra avstand men med en gang man kommer nærmere ser man jo at det skiller seg fra håret? Altså det vil jo gå ned der huden er og opp igjen der håret begynner igjen. Er jo som å se hud med svart maling på. Det ser jo ikke ut som hår. 🤔 Anonymkode: 607d7...56e åja, så du som ikke har brukt det eller sett noen bruke det skal svare for meg altså ? jeg bruker det HVER DAG. jeg har det på meg nå as we speak. skal ta det på imorgen tidlig også etter dusjen. det ser helt naturlig ut, ser ikke hodebunnen i det hele tatt. Det ser veldig bra ut og var en lifesaver for meg bruk sprayen, ikke sånne hårfiber det er bare mye gris her er den jeg har https://www.lyko.no/toppik/toppik-root-touch-upspray-black?gclid=Cj0KCQjw9fntBRCGARIsAGjFq5GrUB-JUN8Je5avgTIi4zkFf6UFWNkiRXd-aP3XSp9c0XUJa2gEL14aAr31EALw_wcB 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 7 minutter siden, sjwslayer skrev: åja, så du som ikke har brukt det eller sett noen bruke det skal svare for meg altså ? jeg bruker det HVER DAG. jeg har det på meg nå as we speak. skal ta det på imorgen tidlig også etter dusjen. det ser helt naturlig ut, ser ikke hodebunnen i det hele tatt. Det ser veldig bra ut og var en lifesaver for meg bruk sprayen, ikke sånne hårfiber det er bare mye gris her er den jeg har https://www.lyko.no/toppik/toppik-root-touch-upspray-black?gclid=Cj0KCQjw9fntBRCGARIsAGjFq5GrUB-JUN8Je5avgTIi4zkFf6UFWNkiRXd-aP3XSp9c0XUJa2gEL14aAr31EALw_wcB Legg ved bilde av hvordan det ser ut med det andre håret rundt da. Der er det ingen bilder av selve resultatet. Anonymkode: 607d7...56e 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 11 minutter siden, sjwslayer skrev: åja, så du som ikke har brukt det eller sett noen bruke det skal svare for meg altså ? jeg bruker det HVER DAG. jeg har det på meg nå as we speak. skal ta det på imorgen tidlig også etter dusjen. det ser helt naturlig ut, ser ikke hodebunnen i det hele tatt. Det ser veldig bra ut og var en lifesaver for meg bruk sprayen, ikke sånne hårfiber det er bare mye gris her er den jeg har https://www.lyko.no/toppik/toppik-root-touch-upspray-black?gclid=Cj0KCQjw9fntBRCGARIsAGjFq5GrUB-JUN8Je5avgTIi4zkFf6UFWNkiRXd-aP3XSp9c0XUJa2gEL14aAr31EALw_wcB Faen trykka på linken, spamma med reklame for denne sprayen... Anonymkode: cb7af...5be
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #12 Skrevet 4. november 2019 9 hours ago, sjwslayer said: jeg har hårtap, jeg bruker svart hårspray . funker jevlig bra. brukt det i 5 år nå. ser ikke hodebunnen med den og ser betydelig stor forskjell Nei nei, det ser verre ut enn å være skalla! Ta alt heller. Du lurer ikke damene, kun deg selv. Anonymkode: 1b40f...9ba 10
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #13 Skrevet 4. november 2019 Jeg har hårtap. Sånn er det bare. Orker ikke gå rundt å være flau over det. Be typen din manne seg opp, klipp håret kort, og omfavn den uunngåelige fremtiden. Anonymkode: 2188c...dea 5
Gjest Chicchi Skrevet 4. november 2019 #14 Skrevet 4. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hårtap. Sånn er det bare. Orker ikke gå rundt å være flau over det. Be typen din manne seg opp, klipp håret kort, og omfavn den uunngåelige fremtiden. Anonymkode: 2188c...dea Hør på han her! Det beste man kan gjøre er å akseptere det. Når det er sagt, er det opp til daten din å takle det selv. Gi ham tid, dette er sikkert kjempesårt for ham. Han får selv bestemme når han kommer til det punktet at han er klar for å akseptere skjebnen. I stedet for å være flau bør du finne ut hvor mye hår betyr for deg. Om du virkelig liker ham, bør du heller støtte ham og ikke fokusere så mye på capsen. Vi gjør alle noe for å føle oss bedre ute blant folk, vi sminker og kler oss i det vi synes er fint. Capsen er hans skjold mens han jobber med sitt indre for å finne ut hva han må gjøre.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #15 Skrevet 4. november 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei nei, det ser verre ut enn å være skalla! Ta alt heller. Du lurer ikke damene, kun deg selv. Anonymkode: 1b40f...9ba Enig. Ene kompisen min bruker det, og det store samtalemnet i vennegjengen er hvem som skal si til ham at det bare ikke fungerer. Anonymkode: 83be5...28d 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #16 Skrevet 4. november 2019 Caps på en voksen mann er nesten dealbreaker. Litt tynn i håret gjør ingenting. De fleste vil miste håret etterhvert uansett. Like greit å se hvordan det ser ut i utgangspunktet. (og hårspray, hentesveis, hårtransplantasjon.... det synes, virkelig, og det er aldri pent) Anonymkode: 2c8e2...480 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #17 Skrevet 4. november 2019 Ser ikke problemet. Min mann har et hode fullt av hår, men bruker ofte caps allikevel, både inne og ute. Har faktisk aldri tenkt over det før jeg så denne tråden her. La nå folk gå i hva de vil, overfladiske mennesker. Anonymkode: 61ef4...474 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #18 Skrevet 4. november 2019 Hvorfor er menn flau over hårtap? Det er jo noe man ikke kan noe for, pluss at det er kjempevanlig! Personlig syns jeg absolutt ikke det gjør noe om en date er skalla. Anonymkode: f21a9...700 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #19 Skrevet 4. november 2019 Og caps på voksne menn er litt flaut ja. Anonymkode: f21a9...700 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #20 Skrevet 4. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er menn flau over hårtap? Det er jo noe man ikke kan noe for, pluss at det er kjempevanlig! Personlig syns jeg absolutt ikke det gjør noe om en date er skalla. Anonymkode: f21a9...700 Fordi kvinner ofte misliker det. Det er litt det samme som med å være lav, eller å ha kviser. Det er helt synlig uansett hva du gjør, men mange bøyer hodet unnskyldende likevel, med et fåfengt håp om at det liksom skal skjule problemet på et vis. Anonymkode: 1342a...fcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå