Gå til innhold

Hvor mange valium er farlig


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest knust hjerte

Hvor mange valiun kan man ta ute at det er farlig Jeg har tatt 5 å jg greier ike stoppe o grein alt er bare jævlig, jeg orker ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med fighter - 5 høres ut til å være mer enn nok.

Hvis du har knust hjerte - hvorfor skal du ta piller for å slutte å gråte? Det er lov å gråte! Vær forsiktig med deg selv, så du ikke ender opp med at pillene blir et større problem enn kjærlighetssorgen. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knust hjerte

Jeg har kastet de opp. Kjenner ingen virkning lenger. Og griner uten stopp. Det er så jævlig alt sammen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Bra at du kastet de opp. Vet ikke hva som har skjedd, men kanskje du burde ringe og snakke med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ikke ta flere, det er ille nå, men det enste som hjelper er å gråte og få det ut.

Husk ting tar tid, det gjør også kjærlighetsorg.

Har du noen som kan være i lag med deg i kveld, i så fall kommander dem til å stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knust hjerte

jeg maktet ikke grine mer, maktet ikke å tenke på han heletiden, så nå tok jeg en til. Det stod mellom Valium og Truxal, men jeg vet ikke helt hvordan Truxal virker. Nå sitter jeg her og gråter igjen. Det er så vondt. Han sviktet meg og jeg ante ikke noe før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1

Som andre har sagt her tidligere - ikke ta mer valium nå. De vil ikke være til noe hjelp. Finn noen du kan prate med og som kan hjelpe deg til du får roet deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det er veldig vondt med kjærlighetssorg, men du må ikke ta flere piller!! piller er ikke løsningen...

i steden for å sitte alene, dra til ei venninne eller familie og få trøst der..

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg vet akkurat hvordan du har det!

Jeg ble også plutselig sviktet av den mannen jeg elsket over alt på jord. Jeg gråt uavbrutt i en uke, litt mindre den neste og mindre og mindre for hver uke som gikk.

Ikke drukne sorgene i piller! Jeg fikk en beroligende pille en kveld jeg hadde oppdaget noe som såret voldsomt og ble hysterisk, det hjalp meg til å sove men det fjerner ikke smerten.

Det som fjernet min smerte var å bruke mye tid sammen med venner og familier. De som var glade i meg støttet meg og hørte på meg dag etter dag til smerten ble borte.

Vær så snill og ring en venn! En som kan holde rundt deg mens du gråter! Ikke tenk videre enn at du skal klare deg igjennom denne dagen, og med hjelp fra de som er glad i deg klarer du det!

Stå på! Det er jævlig nå! Men bare vent, du kommer til å bli lykkelig igjen!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du ikke har noen som kan hjelpe deg, støtte deg og ta vare på deg nå, kan du ringe Mental Helse eller Kirkens SOS. Ring opplysningen på 1881 så får du nummer dit. Der kan du være anonym og snakke med folk som kan å hjelpe mennesker i krise.

Håper du snart får det litt bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Ville ikke tatt mer Valium. De mister virkningen når du tar for mange, tror jeg.

Selv om du føler han som sviktet deg var den eneste for deg, finnes det mange andre kjekke karer.

Be noen i familien eller venner komme å være hos deg til du roer deg. :klem:

Håper du får det godt snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sliten

Hvis du tar en truksal så sovner du. Du blir innmari trett av dem. Det er en tabellet som får deg til å roe tankene dine helt ned.

Men jeg synes akkurat som de andre at du ikke skal ta noen flere tabeletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har for det første tatt for mange.

En annen ting er at valium stopper ikke tårer eller psykisk smerte.

Den bare roer ned anspentheten i kroppen.

Jeg vil anbefale degh å prate med en venn,eller en som står deg nær. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knust hjerte

Jeg har pratet med noen, men det hjelper ikke. Når jeg er alene så gråter jeg. Og jeg klarer ikke koble vekk tankene. For det gjør så vondt.

Jeg har tatt Truxal også,, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har pratet med noen, men det hjelper ikke. Når jeg er alene så gråter jeg. Og jeg klarer ikke koble vekk tankene. For det gjør så vondt.

Jeg har tatt Truxal også,, men det hjelper ikke.

du må ikkje ta fleire tablettar,da e farlig og løser ingenting!!!!!ver så snill å tenke på deg selv og dei du e gla i!!! tenk for ein tragedie om nåke sku skje nettopp deg! viss denne mannen var verdt så masse,koss kunne han gjer da? han e ikkje verdt da!!! tenk på deg selv,prøv å gå videre..husk at bak neste sving venter ein mann som e meint for deg :-) kjempemasse klemmer frå meg t deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du dør nok ikke av 25 mg valium men du blir nok gaaaanske slapp av det ja.

du har like bra virkning av en til to tabletter.

en annen ting er jo at det ikke er en god ide å ta piller for å slippe å føle smerten....

tror nok du er nødt til å gråte, hyle, rope, kaste ting i veggen....få ut smerten. og først når du har veltet deg i den en stund kan du "let go".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Vet du, at hvis du bare dytter innpå med piller så gjør du nok saken mye verre!

Stopp med en gang og få heller ut smerten enn å døyve den!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Vet dette er lenge siden, men jeg har gjort det samme i kveld . tatt 130 mg med valium. Er i Italia og får ikke ring giftinformasjonen for jeg kan ikke språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...