Gå til innhold

Kjenner dere en drapsmann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet av to, han ene kjørte bilen med en kompis i passasjersetet utfor kaia i fylla. Kompisen drukna, han som kjørte ble dømt til bare noen få år. Han andre mishandlet en kompis brutalt til døde i fylla, han fikk 16 år. Badboys som er kjent av politiet.

Anonymkode: 35bfa...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onkelen min kjørte på et barn som kom i full fart ut i vegen på akebrett, på en mørk kronglete veg. Det var sent på kveld og onkelen min hadde ikke sjans å se barnet spm smalt inn i siden på panseret. Han måtte i fengsel og fikk psykiske problemer. Foreldrene som var med barnet ut og lot det skli i mørket mot en veg fikk økonomisk oppreisning. Burde vært omvendt. 

Anonymkode: c1abb...f59

• Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner vel ingen som venner, men har møtt på og vært i prat med flere det har jeg. Jeg vet også mest sannynlig av han ene som ble tatt for drap nå i Trondheim, en ekkel fyr som skrøyt av all volden han hadde gjort tidligere. Han hadde null og nix med min omgangskrets å gjøre både før og etter han flyttet inn i det området, og heldigvis for det. Ble helt matt da jeg så nyhetene...stakkars jente..

Ellers er det kun historier fra folk, og et søsken av en venn som hadde blanda seg opp i dop som endte med drap, en på en campingplass som hadde vært på rømmen fra knivstikking med døden til følge og et par folk som har sagt at de har drept. Ekkelt.. Kun en av de jeg oppfattet som angrende, og en sa "min far drepte min bror, så da drepte jeg min far" så den var jo drøy. En sa han hadde drept for penger i Usa og derfor hadde rømt til WEuropa. En fra Ghana sa han hadde drept i hjemlandet, men nå var han i sikkerhet og ferdig med vold.

Jeg har også vært i en relasjon hvor jeg holdt på å miste livet selv, han kunne ha blitt drapsmann den gangen, men jeg er i live jeg -selv om han ødela mye for meg!

En ting til, jeg er ganske sikker på at jeg vet av noen skjulte drapsmenn, det har vært noen selvmord der jeg lurer på om det står psykisk vold bak, der de har kjørt offeret så langt ned at de selv tok sitt eget liv. Men det kan jo ikke bevises på samme måte da..

Anonymkode: 35521...0cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Nå er det først og fremst drapstiltalte jeg kjenner, så nei. Han har alltid fremstått som en hyggelig og skikkelig fyr, i likhet med resten av familien på den siden. Har hørt at han kan hisse seg opp, men det kan jo mange uten å nødvendigvis ta livet av folk..  

Anonymkode: 0e3a4...d20

Ja, men det spørs også hva som skjer når de dreper og hva konflikten handler om og hvor langt den går. Det kan like godt være offeret som fortsetter å hisse opp og be om å bli drept. Du kommer ikke til å skjønne hva jeg mener, fordi jeg har vært borti mennesker som er så jævlige og krenkende, de gir seg aldri og hvis de er familiemedlemmer så er de vanskeligere å bli kvitt og da «klikker» det i et svakt øyeblikk og de dreper uten å mene det eller føle glede over å drepe noen. Du finner nesten ikke sleipe og ekle seriemordere her i Norge iforhold til USA, eller vi har AB.

Anonymkode: 5b853...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Ja, min bror kjørte på en mann uten å mene det. Måtte i fengsel.

Anonymkode: 2f7e9...e20

Huff😢 Kan ikke tenke meg noe verre enn å havne i en slik situasjon ufrivillig. Føler med din bror ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.11.2019 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Ikke som jeg vet. Men det er vel ikke noe folk går rundt og snakker om å ha gjort heller. Jeg kjente en som misbrukte barn, og jeg vet at han har flyttet og fått nye venner og samboer nå. Det er vel fordi de ikke vet fortiden hans, eller ikke tror på dem som har fortalt om det. Så jeg regner med at det samme kan skje meg, at jeg stifter bekjentskap med folk som har gjort grusomme handlinger uten at jeg vet om det.

Anonymkode: 2cc7a...851

Jeg håper ikke han har barn nå med den nye samboeren om han tidligere har misbrukt barn? 😱 Da ville jeg varslet barnevernet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stykker faktisk.   Nå ble jeg litt sjokka selv! Ikke nære med noen av dem, men folk jeg har omgås i perioder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Onkelen min kjørte på et barn som kom i full fart ut i vegen på akebrett, på en mørk kronglete veg. Det var sent på kveld og onkelen min hadde ikke sjans å se barnet spm smalt inn i siden på panseret. Han måtte i fengsel og fikk psykiske problemer. Foreldrene som var med barnet ut og lot det skli i mørket mot en veg fikk økonomisk oppreisning. Burde vært omvendt. 

Fy nå fikk jeg vondt i hjerterota! Verden er så urettferdig! Norges rettssystem er en skam. Selvfølgelig trist for foreldrene å miste et barn, men ærlig talt..

Sender et ❤️ til onkelen din

Anonymkode: 75fb2...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Enig med deg!

Hvordan er det mulig at han ble straffet for dette? Det må ha vært noe mer til historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere. Jobbet sammen med en som hadde drept i selvforsvar, han ble frikjent grunnet nødverge. Litt sånn dumsnill, godslig type, som var like overrasket som alle andre over at han faktisk var i stand til å forsvare seg, når situasjonen krevde det. Kom også i kontakt med en som var dømt for et bestialsk torpedodrap og likskjending, i forbindelse med jobb, møtte han heldigvis bare noen få ganger, og hadde en skikkelig dårlig følelse på fyren, også før jeg fikk vite om drapet. 

Har også en tidligere bekjent som har drept sitt eget voksne barn i en voldshandling. Saken ble etterforsket, men henlagt som ulykke. Klarte ikke å omgåes fyren etter at jeg fikk vite dette, han mente nok ikke å drepe, men å være så kald at man later som ingenting og lyver for å slippe unna? Hadde en venn som var del av et rusmiljø, og ble drept med en judasdose, drapsmannen var også en bekjent av meg. Henlagt som overdose, men alle i miljøet visste sannheten. 

Også har jeg en eks som har vært skarpskytter i utenlandstjeneste, fra et annet Nato-land. Fremstår som et varmt menneske, som er stabil og omsorgsfull, men dypt trauamtisert på innsiden. Ikke voldelig, men veldig, veldig giftig å være sammen med over tid. Kommer aldri til å involvere meg med en profesjonell soldat igjen. 

Anonymkode: fc5f6...909

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Kjenner dessverre to stykker som har begått et hver sitt drap. 

Ene i 2014 et som var fryktelig brutalt og vedkommende fikk 13 års fengsel. 

Det andre er ikke lenge siden og vi vet ikke utfall av saken.

Begge drapene fikk siktede tiltalen forsettlig drap 🙈

Anonymkode: 1e0d0...e0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 8.11.2019 den 21.36):

Har en bekjent som forvoldte en annens død, -en pedofil overgriper som ødela livet til flere barn.

Anonymkode: 5add4...77e

Da har han gjort en god gjerning 👍 burde vært dødsstraff for barne overgrep 

Anonymkode: efa62...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke han som drepte men broren har vert god venn av min datter helt fra starten av barneskolen og er det fortsatt (de er voksne nå). Har en i nabolaget som drepte ei, kjenner samboeren hans. Har også en flykaprer som nabo men ellers er det ett fint nabolag 😂

Anonymkode: c149a...e37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...