Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det snart leggetid!

Middagen ble pasta med "sjampingjång" og skinke, i fløtesaus. Namme nam! Visste ikke at jeg var så flink på kjøkkenet :ler:

Første gang jeg prøvde en oppskrift som jeg fant på maprat da. Masse gode tips der, og mye av det er ganske enkelt å lage også ;)

I kveld har vi sett film, happy endings. Hadde ikke hørt om filmen før, men den var i grunnen ganske ok, litt langtrukken. Og Phoebe fra Friends i en av hovedrollene. Det var litt merkelig å se henne i en annen setting, og med mer naturlig sminke, så nå kunne en plutselig se at hun hadde litt rynker her og der. Snålt, men litt greit også :ler:

I morgen er det tilbake på klinikken. Skal starte rett på rotfyllinger! :overrasket:

Og takk for gratulasjoner Linn3c, Phoenix, Saeria og Saeria :ler:

Cilli con carne er knallgodt, Phoneix! Blir bare litt gassy i magen da, sånn som på cowboyfilmene når de sitte rundt bålet på prærien og spiser bønner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilli con carne er knallgodt, Phoneix! Blir bare litt gassy i magen da, sånn som på cowboyfilmene når de sitte rundt bålet på prærien og spiser bønner :ler:

Åhh... det er derfor jeg... :rodme: skal spare deg for detaljene. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det ~Alwa~ , det ser faktisk ut som om det blir det :-D

:kose: *Kose litt på Xavia*

I dag har vi fire-års dag!! :hjerte:

Så i følge planen vår skulle vi ha fiskepinner til middag i dag, men sambo synes det var litt kjip mat på et jubileum, han kom hjem med indisk mat og fire roser :hjerter_rundt:

Nuh skal vi snart ned til sentrum og kose oss med hver vår caffe mocca, så skal vi se om vi ikke finner en DVD vi har lyst på, og kose oss i sofaen med snop, brus og film i kveld!

Skal bli deilig :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk folkens, så koselig :)

Mens sambo er på diddelido må jeg bare fortelle mens jeg husker det, at Tommy lukter vaskemiddel.

Han har fått en ny hobby, nemlig ligge i tørketrommelen i nytørka tøy :ler:

Og nå ligger han og kikker på Tv'en, med stooooore pupiller på noen surikater.

Rare katten.

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Pass nå på at du ikke setter på tørketrommelen uten å sjekke inni da! :overrasket:

Min ene katt, Pi. Hun pleide alltid å klatre opp på vasken og stikke klørene sine inn i såpestykkene som lå der, da hun var en kattunge :ler: noe som resulterte i at hun alltid luktet riktig parfymert og nyvasket! :ler: Katter er nå snodige da... ;)

Håper du får en riktig fin helg, Sniglå

*klapper kattene før jeg tusler ut*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært i blodbanken og tappa litt blod, fikk til og med "premie" etterpå!! Jeg trodde ikke at det var før etter 10.tapping at vi fikk noe, så jeg ble litt satt ut.

Men da tok jeg verktøyet, tro det eller ei. :ler:

Tenkte kanskje sambo ble glad for det, og så har jeg bittelitt dårlig samvittighet for at jeg ikke fant på noe til han i går, når han kom hjem med fire roser...:sjenert:

Han blir sikkert fornøyd, er ikke alle mannfolk glad i verktøy da? :klø:

Og sååå har jeg oppretta BSU! *stolt*

Men begynner ikke trekk før i februar for kontoen min er tom allerede.... :rodme:

Klore på såpestykket, Nostalgia?! :ler: Hun måtte vel vaske potene etterpå, slik som de fleste katter gjør? Tipper hun hikket såpebobler da :tunge1:

Britisk korthår du har?

De er nydelige! Hvilken farge? (Har du et bilde på lur....??)

De er forresten ganske så sterke konkurenter på utstillinger, alltid en britte i panel :sur:

;)

Nå må jeg begynne å lese, skal jo ha enda en test om et par uker, og det er mye å lese på. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Smart jente som har oppretta BSU! Klarer du 15.000 i året, får du tre tusen igjen på skatten, så med andre ord, du sparer egentlig 12.000 og FÅR tre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Kom på en ting jeg tenkte for meg selv jeg måtte skrive her, mens jeg satt der med nåla i armen!

Bioingeniøren som tappa meg var vel ikke helt norsk, så hun snakket litt gebrokkent. Siden det er et nytt år skulle de ta jernverdiene mine og jeg skulle på med meg noen jerntabletter.

Så sier hun: Ja, da skal jeg bara henta jernetablettene dine.

:overrasket:

Slemt å le, men.... :hoho:

Sier ikke nei takk til noen hjernetabletter jeg!! :smile:

Leyla: 15000! Tviler på jeg klarer å hoste opp så mange penger...:sjenert: Ikke bare bare når jeg kun får studielån og stipend.

Men nå setter jeg hvertfall av 500 kr mnd. Bedre enn ingenting :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet hvem du mener på blodbanken. Hun er litt halt? Kjempekoselig dame. Har blitt tappa av henne selv, og hun huska meg igjen forrige gang. :overrasket:

Gratulerer så masse med overstått 4 års dag! Og så på min sambos bursdag! :-D Fiiiiine dagen! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...