Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for alle hilsener, det var koselig!!!! :hjerte:

Nå er jeg hos sambos foreldre, og vi skal snart ta en liten svipptur til foreldrene mine og bytte presanger. Jeg har så julestemning det er helt sykt! Har aldri hatt sånn intens stemning siden jeg var liten! :ler:

Og strømpen ja, den henger på soverommet vårt, og sambo har fått streng beskjed om å ikke titte nedi før 1.juledag. Tror han er overbevist om at det er mange melkeruller oppi, for hver gang jeg spør hva han tror han får, så sier han like kontant hver gang: En melkerull.

:hoho:

Nei, jeg koooosemoooser meg!

Jeg kommer nok sterkere tilbake etter julaften, for vi har nemlig kjøpt Router til mamma, så da kan jeg sitte i stua med den bærbare å surfe, det blir digg!

God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Stakar søte Væren!!!

:ler:

God Jul Sneglis!!!!!!!!!!

Ja, stakkars søte Væren - som skulle gjøre en god gjerning og for en gangs skyld ta seg en skikkelig dagbokrunde og ønske alle GOD JUL, men her skjedde det en glipp midt på selveste julaften!!!

GOD JUL, SNIGLÅ! Håper nissen kommer med alt du ønsker deg! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Jeg er her enda! :hoppe:

Tusen takk for alle julehilsener, også du Væren, selv om du ikke mente det :tunge1:

Jeg har det kjempebra, og bare nyter fridagene sammen med familien :smile:

Julaften hos "svigers" pluss sammen med bror til sambo og samboeren hans. Seks stykker totalt, det var en fin kveld. Masse god mat, pinnekjøtt selvfølgelig, en haug med pakker, og godt selskap!

Og så hadde far til sambo laget masse sånne små konkurranser, det var så kjekt! Spørsmål, gåter, sudoku og iq-tester hadde han snekret sammen, og pakket inn masse småpakker som premie og trøstepremie. Gjett hvem som vant på spørsmålsrunden? :tunge1:

Til jul så fikk jeg pulsklokke, spinningsko og en rosa lacoste-t-skjorte av sambo :hjerte: Akkurat det jeg hadde ønsket meg, så nå gleder jeg meg som en liten unge til å begynne på spinningtimene igjen over jul, men nye sko og en skikkelig bra pulsklokke. Spennende! :-D

Av fossilene fikk vi to glass i Line-serien, pluss 1000 kroner. Penger kommer alltid godt med ;)

I tillegg så fikk vi noen bilder, en kjøkkenkniv i serien som vi samler på (Kobe), håndklær, en liten håndstøvsuger, laken til senga i Jerseystoff, skåler til å ha snop og sånn oppi, litt kjøkkenutstyr, konfekt og masse mer!

Og sambo fikk en Nespresso-maskin av meg! :hoppe:

Det ble nesten litt til meg også, for den har vi begge to gått og sugla på kjempelenge. Det var så gøy for vi så på en slik rett før jul, så overtalte jeg sambo om at en slik hadde vi ikke råd til før om ei stund, og det kunne vi helle ønske oss til neste år, og jada jada jada :ler:

Han ble helt satt ut da han åpna pakken, hehe!

Den fungerer slik at du bare setter inn kapsler med den smaken du måtte ønske, trykker på en knapp, og TADAAA en kjempegod kopp kaffe. Eller ekspresso, eller cappuchino eller whatever. Det er helt supert.

Slipper alt det sølet med sånne maskiner som de har på kaffibarer. Genialt!!!

1. juledag så reiste vi til mine foreldre, og her er vi enda. Har bare tatt livet med ro, og kosa oss masse. I går spilte jeg og sambo kinasjakk av alle ting! :ler:

Og kattene har det også kjempesupert, en helt ny verden for de begge to, for her har de et stort hus å boltre seg i, i motsetning til den lille leiligheten vår, og i tillegg kan de springe inn og ut av katteluka som de vil. Tommy koser seg hvertfall masse, han går med halen i været konstant, og maler og gnir seg opp etter oss for å fortelle oss hvor mye han kose seg :ler:

Nei, livet er nydelig akkurat nå :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og sambo fikk en Nespresso-maskin av meg! :hoppe:

Det ble nesten litt til meg også, for den har vi begge to gått og sugla på kjempelenge. Det var så gøy for vi så på en slik rett før jul, så overtalte jeg sambo om at en slik hadde vi ikke råd til før om ei stund, og det kunne vi helle ønske oss til neste år, og jada jada jada :ler:

Han ble helt satt ut da han åpna pakken, hehe!

Den fungerer slik at du bare setter inn kapsler med den smaken du måtte ønske, trykker på en knapp, og TADAAA en kjempegod kopp kaffe. Eller ekspresso, eller cappuchino eller whatever. Det er helt supert.

Slipper alt det sølet med sånne maskiner som de har på kaffibarer. Genialt!!!

Så bra at han ble fornøyd!!

Den er jo bare heeeelt suveren. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi tilbake hos svigers igjen.

Blir mye farting frem og tilbake i feriene våre, blir vel slik når en bor et stykke unna familien. For da skal alle besøkes og klemmes på, på kortest mulig tid.

Så, skal bli greit å komme seg til Bergen igjen :ler:

Det går kjempebra med kattene og hunden til svigers. De aksepterer hverandre, og omgås, men ikke så mye mer enn det. Theo har vært snute mot snute et par ganger, ikke så værst bare det ;)

Sambo og svigers er ute og kikker på bil. Farfar til sambo har fått får seg at han vil ha ny bil (et innfall som han får i intervaller på ca 1 år) og da er det sambo eller bror til sambo som må undersøke for han.

Så da er det meget mulig at vi kjøper "gamlebilen" til farfar. (Kaller besteforeldrene til sambo for farmor, mormor osv. Har ingen besteforeldre igjen jeg... :forvirret: )

Vi har nemlig bestemt oss for at 2006, det er det store spareåret! Nå er det ikke så lenge til jeg er ferdig med utdannelsen, og vi gleder oss enormt til å flytte hjem igjen, og ikke minst til å kjøpe hus! :hoppe:

Så nå har vi en gylden mulighet til å spare masse penger, betale ned på kredittkort og forbrukslån, og ikke minst bytte bil!!

Etter myyyye overtalelse har sambo meeeget motvillig gått med på, og jeg presiserer; MEGET motvillig :ler:, å bytte sin kjære BMW inn i en bil som ikke sluker over 5000kr pr mnd.

Skal bli så gøy å se at pengene på konto bare øker, og det skal bli så gøy å gå inn i banken å søke om lån når vi begge to har en god og stabil jobb, og ikke har forbrukslån i store hauger!!! Og det skal bli så gøy å få hus!!! :danse:

Så: Sparetips mottas med stor takk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...