Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk for katteskryt alle sammen :smile:

Nå skal jeg snart bort på skolen, trenger egentlig ikke være der før klokka ett, men jeg har en oppgave som henger og dingler over hodet mitt. Så tenkte å bli ferdig med den i dag.

Ja, det var vel bare det jeg skulle si...Og så ville jeg bare vise dere noen kosemoselige/morsomme bilder til (ikke som jeg har tatt da ;))

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:

Motorvei i stuaaaaa!!!

Pusekattene har en skikkelig raptus på gang, her er det bare å holde på hattene folkens! :ler:

Men, jo sånn ellers, vært en tur på Living og Kid i dag! :hoppe:

Handla inn nye gardiner ("Steikje fine gardina" :ler:), ny duk og tre avlange bilder på Living. Så nå ble stua skikkelig fresh altså! Gardinene var helt lyse, med noen turkise striper i, duken var turkis med striper på, og bildene var turkise/blå og henger over sofaen :smile:

Mye bedre enn sånn det var før, nå har vi vel fått et skikkelig focal point, er det ikke det de kaller det i disse interiørprogrammene? :ler:

Ellers gikk skolen fint i dag, fikk lagt to fyllinger og var tidlig ferdig. Merker det løsner litt nå, at jeg får litt mer dreisen! Til å begynne med kunne jeg bruke en hel økt på å borre (det vil si 3 timer) og da måtte jeg legge midlertidig fylling. Så kunne jeg bruke nesten hele neste økt på å fjerne den midlertidige fyllingen! :ler:

Jaja, sånn er det vel i starten ;)

Pasienten i dag spurte om jeg gikk på siste året, etter at en instruktør satte seg ned for å se den ferdige fyllingen. Instruktøren satte seg ned, kikket i speilet og sa: ja, den er fin!. Så reiste han seg og gikk. :ler: Tror kanskje pasienten ble litt imponert, hehe! :Hehe:

Greit når det er sånn av og til ;)

Snart sengetid! I morgen skal til blodbanken og donere litt blod! Note to self: Huske frokosten da! :fy_fy:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Dina*: Heisann sveisann! Så vittig da, at vi har vært sniklesere begge to! :ler:

Seroxata: :kyss:

Arkana: Bra det ikke bare er mine som får sånne raptusser! De fikk en kyllingfilet på deling i går, *bortskjemt*, så kanskje de fikk litt energioverskudd. Moro er det i alle fall!

Saeria og Lille Ballerina: Håper nå hvertfall det...:sjenert:

Sånn! Da har jeg handle inn masse eksamensoppgaver på Studia, de hadde ikke oppgaver til den første eksamenen jeg skal ha da. Typisk. Så jeg må opp igjen i neste uke...

Og så har jeg gitt blod :smile:

Det var litt action i blodbanken i dag. Da jeg kom og skulle ha dette intervjuet så raste det inn ei dame som var skikkelig stressa.

Å! Du er 0+!!! Har du dårlig tid, spurte hun. Jeg bare...eehh..nei, hvordan det?

Nei, de hadde visst mangel på blodplater så om jeg kanskje kunne tenke meg å gi det?

Så hun sprang frem og tilbake, snakka med masse folk, og kom frem til at de allerede hadde fått tak i to, rett før jeg kom inn. Det var visst noe hastegreier! Så jeg slapp denne gangen. Må visst sitte i et par timer med nåla i armen hvis en skal gi blodplater! :overrasket:

Så men jeg sa, at dersom det ble aktuelt en annen gang, så var det bare å ta kontakt :smile:

Så målte de blodprosenten min, en kan ikke ha lavere enn 12 for å gi blod, og forrige gang hadde jeg 12,1! Jeg var nesten sikker på at den var lavere for jeg har svimla litt mer enn jeg pleier, og jeg har ikke tatt jerntablettene mine som jeg har fått beskjed om...::sjenert:

Men nå var den visst oppe i 13! Så lurer på hvorfor jeg svimler da? :klø:

Nå henger det klær til tørk i hele leiligheten og tørketrommelen går for full guffe! Klærene har på mystisk vis bare samla seg opp så fort! Men, nå er det tomt i skittentøyskurven, og det er deilig! :ler:

Nå må jeg vaske badet!!!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*Dina*: Heisann sveisann! Så vittig da, at vi har vært sniklesere begge to! :ler:

[

Ja, det var jo faktisk litt morsomt! :ler:

Jeg har hatt en fin fridag med shopping! :sjarmor: Nå har jeg sklidd ned i sofakroken med et glass rødvin! Skal på jentekveld i morgen, og må samle krefter...!!!! :ler:

Ha en fin helg!

PS! Min store, søte, kosete og late Felixpus hilser til dine nydelige av samme art! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dina*: Heter katten Felix? Samme som katten til Ninakanin jo! :ler:

Tommy og Theo hilser tilbake, her er de nok like late her de ligger på hvert sitt fang ;)

Det går i rødvin hos deg, her koser jeg meg med hvitvin! Har nettopp spist lasagne og sett episode 3 av den nye Lost-sesongen, og snart har vi lasta ned episode 4 ferdig også. Hva da hekta!?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han heter Felix, og "fylte" 7 måneder for 2 dager siden! :ler: Han ligger som et "slakt" på fanget mitt, mens jeg klør han på magen, det beste han vet! :)

Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil forresten også se nye episoder av "Lost", også hekta.... Men; dårlig på nedlasting, så jeg må nok pent vente....!!!!! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...