Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Halloooooo :vinke:

Du, heldiggris som har sånn tunnelldings, jeg vil også haaaaa :grine:

Felix har nemlig vært helt turbo de siste dagene, for to netter siden ble han helt gal, hoppet opp langs veggene, døra, skapene, klatret og var helt vill! Da han kom med et ekkelt knurr og angrep håret mitt hev vi ham inn på kjøkkenet for natten :overrasket: Tror han ble litt sprø av å se på ørkenrotta i 3 timer før vi la oss...

:sjenert:

Så nå får han ikke lov til det før leggetid mer :ler:

Du, når er det egentlig du får Theo? Og skal du stille ham ut hjemme i høst eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg har skikkelig lyst til å komme til deg i kveld altså, men jeg mååååå jobbe :(

Drittjobb.

Hvorfor er det alltid tirsdager vi til vil være med hverandre?! Haha skjer jo nesten hver uke!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei har dere startet festen uten meg!? :ler:

:vinke: Hei Linn3c! hyggelig med "nye" folk her inne! :)

Da har jeg kommet meg hjem fra skolen og fått sett slutten av Home and away. Bedre enn ingenting hvertfall.

Den sykkelnøkkelen som jeg "rota bort" i går fant jeg jo selvfølgelig igjen i dag. I garderobeskapet på skolen. Nesten helt synlig...

:flau:Men ikke si det til sambo (som måtte hente meg i går ;))

I dag har jeg hatt en pasient som skal ha gebiss, og vi skulle ta avtrykk av kjevekammen. Det er noe som alle studenter vanligvis må gjøre maaaahahaaange ganger før det blir bra, men jeg tok det på første forsøk! *stolt*

Ninakaninananinakaninakanin: (jeg vet liksom ikke hvor jeg skal stoppe, det er så vanskelig når du er så toveis!) Theo kommer til utstillingen i Bergen, BERAK. Mamma og de reiser på utstilling i Gøteborg denne helga og da får de med seg knotten. Så neste helg igjen, da er han min!! :hoppe:

Jeg tror kaaanskje jeg skal stille han på RORAK, men må se det an litt. Men skal ikke se bort i fra at begge vi to kommer til å ha to katter. Det blir travelt! :ler: Regner med du skal stille både Mons og Felix?

Og du må bare ta med deg Felix opp hit! Tommy savner noen i den andre enden av tunnellen! :ler:

Nei, jeg må lage meg noe mat, har bare hatt en go'morgen Yoghurt i dag...Har ikke den enorme matlysta for tiden, liksom....Og så jobber sambo overtid i dag, så meg får lage meg noe enkelt. :smile:

En stripeeee!!!

Dette var Tommy i går kveld! :Hehe:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ih ih ih mihihiss youhuhuhuhu :grine:

:ler: huff fytti, når når jeg leste innlegget ditt kjenner jeg at jeg savner å ligge i sofaen din og prate og se tv og ikke gjøre noenting men bare kjenne at jeg kooooser meeeeg... buhuuuuuuuuu :grine:

bare så du vet det :sjenert:

og ja jeg regner med å stille ut begge to, har bedt mamma ta med seg mons til dyrlegen for vaksinering. duh, må vel ikke vaksinere felix mer før utstillingen, eller?

og jeg må sy burpyyyyyyyyyyyynt!!!

og ikke glemme å melde dem på, haha, må ordne det i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! Ninakanin!

Skal du jobbe denne helga eller? Hvis ikke kan du jo komme oppom siii...på fredag? Og så kan vi sy burpynt og snakke katt?

Eller/og se THE BLOB!! :overrasket:

Nå kunne jeg ha ligget og sovet, og jeg kjenner jeg trenger det. Æshj, altså. Må jobbe med denne oppgaven som skal legges frem på mandag. Så skal treffe de andre på gruppa klokka ni på skolen.

Hvor mye skal en kattunge spise egentlig?

Etter at Tigris er borte, så synes jeg nesten ikke at det forsvinner noen mat! Men, så er spørsmålet: Spiser Tommy mindre nå som Tigris er borte, eller har han alltid spis så lite, og så har Tigris stått for det meste av spisingen?

Heller egentlig mot den siste, for Tigris var matvrak. Men kan jo ikke ha en katt som ikke spiser nok! :forvirret:

I går kveld fikk jeg ikke gjort halvparten av det jeg hadde planlagt...Er så trøøøøøtt!!!! Håper det bedrer seg etterhvert, at jeg får vennet meg til disse slitsomme dagene. Ushj.

Nå: Mer kaffi! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana: Jupp, håper det er grunnen til at så lite mat forsvinner... Men vi visste før vi fikk Tommy at Tigris var glad i mat, ikke for ingenting han veide 7kg! Men jeg bare lurte på om kanskje, muligens atte Tommy var litt lei seg for at Storebror var borte, og kanskje mista litt matlyst... :sjenert:

~Alwa~ :Tusen takk! *skåle med pærebrusen* :perebrus:

Hjemme litt tidligere enn planen i dag, siste pasienten meldte avbud, så da slapp jeg klinikk nå på ettermiddagen. Det var egentlig ganske så godt, for jeg var så svimete og trøtt, at det sikkert ikke hadde vært helt trygt å rotfylle noen tenner i dag. :lol:

Må begynne så smått å forberede meg til Amsterdamturen neste torsdag også...Jeg og en klassekamerat skal presentere prosjektet, som vi jobbet med i fjor, på en schwær tannlegekongress ! Det blir litt skummelt, men samtidig gøy også da! En liten forandring i hverdagen. Så får jeg sett Amsterdam også. Har vært der før, men det er så lenge siden at jeg bare husker at vi var i en fornøyelsespark, på en ostefabrikk og på en båt som tøffet rundt på kanalene...

Og så får jeg handlet inn litt på taxfreen! :sjarmor:

Tror jeg skal tenke nøye igjennom hva av sminke jeg trenger/vil ha, slik at jeg slipper å vase rundt så lenge i sminke-og parafymeavdelingen. Forslag til must-have-på-taxfree-ting?

Jeg legger ut et lite bilde av Tigris jeg....

gallery_6726_69_5164.jpg

Jeg kjenner at jeg savner han, men det blir nok bedre etterhvert. Sånn sett så er det greit å ha det travelt for da får jeg ikke skikkelig tid til å sette meg ned å tenke over at han er borte...Men men. Det går så bra så!

Synes bare han var så skjønn på dette bildet. Husker jeg tok mange bilder, men han ville bare sove...Så tror han synes blitsen var litt siltsom. Han kniper øynene godt igjen ser jeg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ding ding ding ding diiiing!

You know we belong togetheeeeer,

You and I forever and eveeeeer

No maaatter where yoou aaaare

You're my guiding staaaar

And from the very first moment i saw you (Saw you)

lalalaaaa

Home and awaaaaaaaaaaaaaaay!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn han var! *smelte*

Klart at Tommy savner storebroren sin, men nå skal jo han selv bli storebror, så jeg tror de nye pliktene hans kommer til å gjøre det lettere.

Så gøy at dere skal på tannlegekongress, det er stilig det! Du kommer til å klare deg kjempebra! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

Hallo Sneglis!

I dag kjørte jeg forbi odontolooogææææææææææn to ganger! Tok buss altså, jeg kan jo ikke kjøre... Men jeg tenkte du var opptatt, så jeg hoppet ikke av på veien hjem. Men nå ser jeg jo at du hadde tidlig fri, så kanskje jeg kunne sagt hei allikevel! :klaske:

Man skal ikke trooo men viteee... Kunne jo sendt deg en melding og spurt, liksom.

Men uansett, fredag ja? Jeg har fri, men mamma kommer på fredag!! Hun skal bo på hotell (hun ville ikke presse på når hun vet meg og typen ikke har hatt det så lett. Snille mamma :kose: ), og så skal vi kooooooooooose oss hele helgen!!! :hoppe:

Så vi må ta det i neste uke? Eller i morgen?

Morgen?

I morgen?

Hm?

Med Felix på slep?

Hm?

I morgen?

( :ler: prøver å hjernevaske deg... :sjarmor: )

Tror også det er Tigris som er skyld i det store kattematbudsjettet ditt altså. Han kom jo alltid inn i stua fra kjøkkenet med magen hengende ned i gulvet og det der "hva du glor på? Hm? hm?!"-ansiktet sitt mens han slikket smulene ut av barten :ler:

Du, hvordan går det med Nick og Jade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er Tigris som er skyld i det store kattematbudsjettet ditt altså. Han kom jo alltid inn i stua fra kjøkkenet med magen hengende ned i gulvet og det der "hva du glor på? Hm? hm?!"-ansiktet sitt mens han slikket smulene ut av barten :ler:

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: jaaa, Tigris var matvrak....

Nick og Jade? Tja...Tror Irene klarte å overtale Jade til å snakke med Nick. Så kanskje det er et skritt i riktig retning?

I morgen? hm? ja! imorgen. Tumårråo :overrasket: Du og Felix. i morgen. :overrasket:

Hva klokke da, Kanin-nina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

vett sje eg vel, må du slutta å masa så græli, hærregud alså, fyttigrisen eg blir jo heilt sleden her eg sidde!!!!

:ler:

Dialekt-overloaaaad.

litt-el pe-o-ple.

loa-de loa-de..

:ler:

nei jeg vet ikke, må sjekke med typen om jeg har glemt en avtale i morgen eller noe, jeg er jo litt svimete, og så melder jeg deg i kveld!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt-el pe-o-ple.

loa-de loa-de..

:Hehe:

Commodoren var kjekk! Husker til og med at du hadde et spill der du skulle ronke, så var det om å gjøre å komme fortest mulig! :hoho:

Over til noe heeelt annet :ler:

Nå er samvittigheten god, for nå har treningen endelig begynt igjen! Ble ikke så mye styrke i dag, eller rettere sagt ingen styrke. Men 45 minutter på mølla! Jeg tok selvfølgelig for hardt i til å være første gangen på lenge, så ble litt kvalm og svimmel på slutten...:sjenert:

Derfor gikk vi hjem igjen etter det. Men uansett, jeg er i rute igjen! :tommel:

Nå skal jeg bare slappe av i sofaen og kanskje få med meg premieren på Revelations på TVN. Den så kjekk ut. :smilorange:

Stripe!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har bare de beste argumentene av og til! Siden han har jogget i dag så fortjener han visst å å spise noen Malacos Jogger.

Sånnt seigt snopegreier med et sånnet stygt....dyr(?!?!) avbildet på posen. :lol:

Ninakanin synes hvertfall at det dyret er så øggli...Fant bilde av den på nettet! :ler:

Vurder selv!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...