Gjest Hel Skrevet 19. juli 2005 #301 Del Skrevet 19. juli 2005 Har du det bra, Sniglå?! :D Håper du koser deg i Oslo. Liker den nye avataren din, forresten. Fiiine fargene. := Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2005 #302 Del Skrevet 24. juli 2005 Håper du har det kos i Oslo, og hurra for kaninå som får Felix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 25. juli 2005 #303 Del Skrevet 25. juli 2005 jeg kan ikke det der med linker og sånn... men pssssssst! du er utrydningstrua i hus og hage-forumet !!! bare en liten warning men nå ser jeg jo at du er i oslo for tida, så da burde det jo gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. juli 2005 #304 Del Skrevet 25. juli 2005 Utrydningstua? jeg? Nei det kan jeg ikke tro. Hvem kan finne på å drepe meg? Dessuten er jeg ikke en ekkel brunsnegle. De brunsneglene ødelegger jo for alle oss andre snegler, VI er jo ikke sånn! Neida, huff for en teit humoooor.... Ja, nå skulle jeg altså EGENTLIG vært på vei hjem til Bergen med sambo, men jeg tenkte at nei, jeg koser meg sånn er på sørlandet sammen med alle kattene og foreldrene mine. Så jeg blir her litt til. Vet ikke hvor lenge enda, men ser egentlig ikke bort i fra at jeg blir her til skolestart. Nå har jeg meldt på Tommy til utstilling i Bergen. Det blir spennende. Da skal han vise spisse albuer mot Felix og Josefine! Så det er bare å brette opp ermene Neida, det blir jo litt spennende da. Må innrømme det....Vi er litt rare vi kattefolk. Men nå har jo Ninakanin også fått seg puse, så nå blir hun snart enda rarere Jo, vi var jo i kr.sand! Haha! Vi gikk der og fniste og speidet etter Serox og Towelie, og litt Mathias. Men hallo, byen er jo ikke akkurat liten heller da. Skulle tro det bare var 100 inmbyggere og at samtlige var ute på byen akkurat når vi var der... Tusen takk for hilsener folkens, det varmer Oslo var OK, det hadde jo vært fint vær konstant i fire uker, så kommer vi og det HØLJER ned! Det er jo bare så typisk. Og vi fikk jo selvfølgelig skylda, siden vi kom fra Bergen Men vi fikk hvertfall shoppa litt! Jeg fikk meg et Friis-belte og ei Friis-veske. Som matcha! Ha! (Jeg som vanligvis er elendig på sånn matche-klær-greier). Så fikk jeg marsjert litt etter garden på lørdagskvelden. Det er vel obligatorisk når du er der. De var jo høye de derre gardistene! Så på søndag var vi på teknisk museum. Det var gøy! Og Kino på colosseum på kvelden. Det var også stiiiilig! Så kjørte vi videre til Ninakanin sin hytte i mandal, det var jo KJEMPEKOS! Der var vi heldig med været! Nydelig sol. Tipper Ninakanin skriver om det i dagboka si Så det så. Nei, nå må jeg pile ned igjen, tenkte å begynne å lese meg opp til skolen begynner....kanskje lurt å repetere hvordan de ulike snittene skal legges, og hvordan de stingene en skal sy etter en tannkjøttsoperasjon skulle sys nå igjen....LITT kjedelig å sitte der med pasient i stolen og bare...hmm..hvordan var nå dette igjen...:klø: Sa det til mamma i går, og hun var rask med å konstantere at HUN skulle HVERTFALL ikke gå DER å få behandling!!! Må jo skremme littegranne da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. juli 2005 #305 Del Skrevet 25. juli 2005 Sniglå, the scary dentist!! DA DA DA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Men heeeeeeeeeey, jeg er ikke raaaaaaaaar..... Enda rareRE, sa du. eller jo, jeg er rar. Iallefall i bilen på vei hjem fra kristiansand, med kroppen full av cola!! (BRUS!!! ikke sånn annen "cola" !!!!) Men du sneglis, jeg har ikke sagt så mye om når dere var hos oss egentlig... For jeg har liksom fortalt det før, haha, i hytteboka når dere reiste!!! Den snek du deg fint ut av du din slippery snail!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. juli 2005 #306 Del Skrevet 25. juli 2005 Men du sneglis, jeg har ikke sagt så mye om når dere var hos oss egentlig... For jeg har liksom fortalt det før, haha, i hytteboka når dere reiste!!! ← Hihi...jaaaa...jeg ville jo eeegenlig skrive i hytteboka da, skryte litt og sånnt, men...hmm..det var litt morsomt at du skrev og, for da må jeg jo komme en annen gang for å sjekke hva du skrev!! Men jo, den turen var kjempekjekk! Når vi kom så var Ninakanin alene på hytta, mora hadde reist inn til Kr.sand for å svi av noen "tanter" på hagemøbler, og faren...hvor var han..? :klø: Han kom hvertfall til slutt. Ninakanin viste oss rundt, eller jeg har jo vært der før, men ikke sambo...Så etter omvisningen viste hun oss de schwære bicepsene hun hadde "pådratt" seg etter at hun har saget ned halve skogen rundt der! For å si det sånn, ikke gjør kaninen hissig, det vil bli vondt tror jeg! Etterpå deeet så handlet vi inn masse god mat, og Nina disket opp med metervis med grillspyd, bakte potetbåter, grillete maiskolber, potetsalat og alt det derre der. NAMNAM sier jeg bare. Ikke for ingenting at jeg har hermet og laget det samme to ganger etterpå! Såååå fant vi ut at vi skulle bade! Det var nyyydelig, solen hadde begynt å gå ned, så den satt lavt på himmelen, og vannet var varmt og deilig! Typen til Ninakanin var litt treig med å hoppe uti, så det var litt morsomt å erte han da, når han sto der med storetåa i vannet og fikk gåsehud. Men, det tok ikke så lange tiden, så var han der. Så mens typene våre skulle tøffe seg og svømme over til andre siden, satt jeg og Ninakanin og pludret mens vi satt på en stein halvveis nede i vannet. Følte meg som om når vi var små igjen, det var så koselig...Å! så kom det en liten fiskebaby og snuste på oss. Vi prøvde å fange den, men det gikk heller dårlig. Etterpå det ble det badminton og musikk fra bilen Sambo var jo elendig! haha! Men det gjorde det jo hele bare mer interessant. Men han tok igjen senere da, når vi spilte monopol. Gjett hvem som trodde han var Donald Trump jr? Han ble SKIKKELIG grisk! Bygget hotell på slottsplassen til og med! Og Ninakanin tapte Åh! Ninakanin ofret seg for vitenskapens skyld, en mygg fikk slå seg løs på kneet hennes slik at vi kunne se hvordan den ble goood og rund på blod. ææææshjj! Men likevel...tøøøøft! Så dagen etterpå klaget hun på at hun hadde to knær da....eh....det har jo jeg også Ninaaaa, de fleste har jo to knær .... Nei det var et strålende besøk, kommer aldri til å glemme det. Jeg skal sende deg noen av bildene som vi tok, Ninakanin! Minn meg på det! Nå er det snart Home and away! Endelig er den teite touren ferdig, nå er det plass til skikkelig kvalitetsTV igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juli 2005 #307 Del Skrevet 25. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. juli 2005 #308 Del Skrevet 26. juli 2005 hadeeeeeeeee sneglen miiiiiiiin nå drar jeg til bergeeeeeeeeeeeen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #309 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Ha en flott dag, Sniglå! Og forresten, digger den nye avataren din! Endret 26. juli 2005 av Freckles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juli 2005 #310 Del Skrevet 28. juli 2005 Ha en flott dag, Sniglå! Og forresten, digger den nye avataren din! ← Jaaaaa, nye avataren er kuuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. juli 2005 #311 Del Skrevet 28. juli 2005 Jaaaaa, nye avataren er kuuuul! ← :bukke: Det er Gary the snail, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juli 2005 #312 Del Skrevet 28. juli 2005 Da er Gary the snail, den kuleste sneglen i verden....bortsett fra deg da, ofcourse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. juli 2005 #313 Del Skrevet 28. juli 2005 hihi! Dere to altså Høres jo ut som en koselig ferie iallefall, men hallo da, jeg skulle jo ha visst dere suste rundt her nede, jeg kunne speida!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. august 2005 #314 Del Skrevet 3. august 2005 hihi! Dere to altså Høres jo ut som en koselig ferie iallefall, men hallo da, jeg skulle jo ha visst dere suste rundt her nede, jeg kunne speida!! hehe... ← Ja, vi skulle gitt beskjed, men verken jeg eller Ninakanin hadde tilgang på internett, så det var heller vanskelig. Ikke hadde vi noe mobilnummer eller noe sånnt heller...Vanskelig å gi beskjed da.... Oisann! Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Men, det er jo heller lite som skjer også da....Jeg er her på sørlandet og sløøøver og soooler meg, og bare slapper av. Deilig! Begynner å bli litt brun også! Men i dag er sola borte. Det regner og det er kjipt, men da blir det KG på meg i stedet! Ellers får jeg noen meldinger av Ninakanin av og til. Felix er det visst masse underholdning i, og det er morsomt å lese. Kattunger er så morsomme! Tommy vokser ganske så masse, han veier snart 3 kilo, og det er ikke lite for en knott på....*regne regne*. FIRE måneder!! Han har jo hatt litt rare hjørnetenner i underkjeven, sånn buete og rare. (Noe som seff bare er interessant for en kommende tannlege ) Nå har imidlertid begge falt ut! Dyrlegen i Bergen var litt bekymra for at de under ikke skulle komme fram, siden melketennene falt ut så tidlig, men når jeg sjekka i dag, så så jeg to biiiitte små topper av to hjørnetenner! Så da er det bare å krysse fingrene for at de er rette også, for da kan jeg stille han i kastratklassen når han blir stor! Zå zånn er dtteet.... Ikke noe nytt ellers...tror jeg.... Det var det jeg sa!! hvorfor skal jeg ha dagbok?!?! Det skjer jo ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. august 2005 #315 Del Skrevet 4. august 2005 Koselig å høre at alt står bra til :D Og så er du på sørlandet? nå?? øy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. august 2005 #316 Del Skrevet 4. august 2005 Koselig å høre at alt står bra til :D Og så er du på sørlandet? nå?? øy! ← Ja! Eller, for jeg som vanligvis er i Bergen så er jo dette sørlandet, men tja..Flekkefjord er vel strengt tatt ikke sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. august 2005 #317 Del Skrevet 4. august 2005 I miss you, slug!! Bare så du vett det, di snigla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. august 2005 #318 Del Skrevet 5. august 2005 Innom og sniker Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. august 2005 #319 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Innom og sniker Tusen takk for hjelpen ← Snik så mye du vil, det er bare koselig Og det var jo bare gøy når du ble så glad! Ja, da har jeg nettopp kommet tilbake fra butikken oppi "striten" her. Handlet inn til blomkål-og broccolisuppe som vi skal ha i kveld når sambo kommer! Jeg så han jo på søndag senest, men det går ikke lange tiden før jeg merker at jeg savner han. En blir avhengige av disse herrene altså!! Men det er jo samtidig litt deilig å være alene også, bare sløve og slappe av. Men!! Jeg har jo vært litt flink da, har lest to tre kapitler i perioboka mi. Perio er, for dere som evt ikke vet, læren om tannkjøtt og tannkjøttsproblemer. Tro det eller ei, men perioboka mi er den største, tyngste og dyreste boka jeg har i tannlegestudiet. Den er sikkert på langt over 1000 sider og kosta 1500 kroner!!! Så det er myyyyye å lære om tannkjøtt altså!!! Så eksperimenterte jeg litt med håret. Vanligvis er jeg så tørr og kjedelig at jeg bare har det i strikk. Men i dag, etter dusjen, laget jeg mange fletter! Så nå har jeg tatt de ut, og TADAAAA masse fiiiine krøller! Kanskje jeg skal ta permanent igjen?? Sånn som jeg hadde for noen år tilbake? :klø: Endret 5. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. august 2005 #320 Del Skrevet 5. august 2005 Tuddeliduu! Min kjære ble overengasjert over nintendoen (nevnte jeg at vi er litt hekta.. ) Nam, den suppa er så utrolig godt! Den er enda bedre om du koker brokkoli (frossen eller fersk) og har den i suppa. MMMmm..nå fikk jeg lyst på suppe og nystekte baguetter.. Jøss, skal du bli tannlege. Så arti! Jeg har 1 år igjen, så er jeg ferdig utdannet sykepleier. Gleder meg :icon_smile: Jeg sitter å stirrer på mine "murklossbøker".. Har examen i psykiatri til jul, og pensum er stort, så begynner å lese nå. Gjett om jeg gleder meg Tipper det er morro å lese om tannkjøtt Men er må man så må man, og det er jo viktig å kunne faget sitt. Sikkert utrolig mye tungt stoff og latin Du får ha lykke til med lesingen! Hehe, go fot it! Permanent er jo kommet tilbake på mote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg