Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken bank har du?

Av alle ting så hørte jeg med Sandnes Sparebank, og de gir meg over 2 mill, og da er jeg alene. DNB NOR har også gitt meg relativt gode tilbud, meni kke så bra som Sandnes. Men du har kanskje Sandnes?

Ellers, har det ordnet seg med Hannover? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har Sandnes sparebank ja ;) Han bare gliste når jeg sa jeg var tannlegestudent. "så kjekt dååå", sa han bare :ler:

Men du har jobb du? Sånn utenom studiene?

Det har ikke jeg nemmli...:sur:

Hannover ser ut til å ordne seg ja, blir nok Hamburg som du foreslo! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har du Sandnes...

Men kan ikke forstå at den lille lørdagsjobben min skal ha så stor betydning. Det må jo telle mer at dere er to: han i jobb - og du SNART i jobb.

Merkelige greier, men er vel for deres egen skyld - litt greit å ha penger til litt mat også, kanskje..

Artig med Hannover. Skulle gjerne vært på den messen selv - er litt sånn guttejente :P

By the way, du skal slippe å stresse med å få med deg forskningspresentasjonen min, jeg har nemlig meldt pass... Er for feig, hehe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy: Scully daaaa, du måååå jo presentere!! Er helt sikker på at Gry sier det er greit hvis du sier du har ombestemt deg, fordi jeg sa du måtte :ler:

Ellers så ser det dårlig ut for drømmehuset vårt... Det var bare helt SIIIINNSYKT mye folk på visning!! Det sto parkert over 20 biler i gata, og hele gangen var dekket av sko, og vi måtte gå i tog for å få med oss alt. (Men jeg visste jo hvordan det var da, det var litt morsomt: Sambo lurte på om parketten på kjøkkenet var nytt, og jeg kunne konkludere med at det var det ikke fordi jeg sølte vann en gang, og en av skøtene ble litt ødelagt, og det merket var der enda gitt! :ler:)

Sååå, det kommer til å bli en helsikkes budrunde, det er jeg sikker på. Men vi henger oss på, og så er vi med til det sier stopp. Er vi heldige så får vi det, men mest sannsynligvis ikke.

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fantastisk morro at barndomshjemmet ditt er lagt ut for salg. :hoppe:

Syns de er utrolig firkanta i banken som ikke kan ta hensyn til de ekstra inntektene du oppgir (overtid, hjemmekontor og stipend). Dessuten er det jo ikke sååå lenge til du er i full jobb. Om ikke annet så kan dere kanskje gjøre en avtale med banken om kun å betale renter det første året (blir jo ikke ett år engang) før dere begge er i full jobb. Kanskje foreldrene deres kan låne dere litt penger i mellomtiden hvis de har litt ekstra?

Jeg vil at Sniglå skal få drømmehuset ditt. :sur:

Krysser fingrene for dere!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jau jau, huset mitt gikk for 700 000 over takst!! :overrasket:

Så dett var dett. Er egentlig ikke skuffa, for når jeg så hvor mange folk det var på visning, så forstod jeg egentlig hvilken vei det bar.

Men! En positiv ting er at vi plutselig har fått mye mer lån av banken. Endelig har de skjønt det, så nå har vi plutselig mye mer å velge mellom :-D

Skal på visning nå klokka fem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Selvfølgelig var det poppis! Det var jo der selveste Sniglå vokste opp! :Hehe:

:ler:

Åååååååh jeg love you :kose:

Utrolig trist, kjente jeg ble lei meg da jeg fikk melding ifra deg i går. Det var liksom helt feil at ikke du skulle få kjøpe det...

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, leit at det ikkje vart du som skulle bu i huset ditt likevel. Men kanskje du rett og slett er feridg å bu der?

De finn nok ein heilt super-duper fin plass som passar heilt perfekt for deg og kjære! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet fra Ninakanins dagbok:

FYLLESVIIIN!!!!

Høh!

Bare fordi jeg var på en snurr på en onsdag så er jeg et fyllesvin?!

Men morsomt var det!

Var med på etatsmøte, altså en svær sal med tannleger som drikker masse, høhø! Høres kanskje ikke ut som en bra kombinasjon? :ler:

Er det noen som kan drikke så er det tannleger (ikke sant, Scully?)

Jeg kom selvfølgelig på det bordet som under serveringen av en treretters middag ble hysjet på hele tre ganger. Den ene sekretæren ble sørpefull, den andre klarte ikke å holde igjen jabba, og han tyske tannlegen bare lo fordi han synes det er så morsomt at nordmenn alltid blir drita når de drikker. (Noe han forresten også alltid gjør, har jeg hørt :ler:)

Nei, så når desserten kom var bordet vårt redusert fra ti personer til tre. Det ble mye is og sjokoladekake på oss, for å si det sånn :hoho:

Så dansa jeg med fylkestannlegen!! :overrasket:

En tannlege skulle presentere fylkestannlegen for tannlegestudentene, så når jeg reiste meg opp i god tro om at jeg skulle håndhilse ble jeg dradd ut på dansegulvet i stedet :ler:

Og han var ikke akkurat høy, og jeg hadde nettopp tøya mine egne grenser den dagen og kjøpt sko med høy hæl, så han forsvant jo ned i, ehrem, ja ikke sant?

Når jeg satte meg i baren etterpå med en av tannlegene sa han bare: Jah, da var lønnsforhandlingene dine i boks, ja!! :legrine:

Nei, hadde det knall!

Nå skal jeg snart opp til Bergen igjen! Gruer meg til å begynne på skolen igjen, og synes det er skikkelig kjipt å måtte forlate klinikken. Folkene der er supre, kunne ønske jeg var ferdig utdanna nå, sånn at jeg bare kunne ha fortsatt!

Men men, skal bli godt å komme opp til Ninakaninen min da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med drømmehuset Sniglå  :kose:

Men det neste står nok bare å venter på dere ;) Hvordan gikk visningen i dag da?

Det var et boligbyggelagshus, som trengte masse oppussing, og det kom inn bud mens vi var der, og det var skyhøyt, dermed uaktuelt for oss. Vi har det jo ikke akkurat travelt med å finne oss et reir :)

Markedet er jo HELT villt for tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...