Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2521 Del Skrevet 9. juni 2006 Fiiiser du i dagboka mi!?! Høh! Jeg er her, har nettopp spist koselige nudler og vurderer om jeg skal hente en sandwich-is i frysen, om jeg skal sove litt, om jeg skal koke kaffe og lese, eller om jeg bare skal sitte her...:klø: Veilederen min var kjempeokei! (og ganske så nais å se på ) Nei, det var greit å treffe han, da blir det liksom ikke så skummelt første dag på jobb. Det er ikke lenge til jeg er ferdig nå, siste eksamen er 23. juni og så skal jeg på jobb den 26. Gleder meg, det blir superspennende å komme utenfor universitetets fire vegger og se hvordan ting EGENTLIG fungerer. Og ikke minst det å kunne legge en fylling uten å sloss for å få fire signaturer Det ble sandwich-planen som vant! *løper ned i frysen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. juni 2006 #2522 Del Skrevet 9. juni 2006 Apropos koselige nudler... Jeg var på kinarestaurant i Norheimsund (ja, i Hardangerfjorden, av alle ting...) for noen uker siden, og de snakket utrolig koselig gebrokkent der inne. Mini-me bestilte stekt ris, og når servitrusen kom med maten hennes sa hun: "Væsh-go, stekt mista'lee!!" Det hørtes iallefall sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #2523 Del Skrevet 9. juni 2006 Mmmmm.. Sandwich-is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2524 Del Skrevet 9. juni 2006 Mini-me bestilte stekt ris, og når servitrusen kom med maten hennes sa hun: ← Var det med vanilje, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. juni 2006 #2525 Del Skrevet 9. juni 2006 Jaaaa, det var jo i dagboken din, jooooo Åååårh, jeg sier jo 50 prosent teite ting med vaniljeeeee, og 50 prosent teite ting uten vaniljeeeee... Det vil siiii at jeg sier hundre prosent teite tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing... Vi er i hagen i dag, så om du trenger en klem og litt valpetenner, så kan du komme hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2526 Del Skrevet 9. juni 2006 Okeida, sånnt burde jeg jo vite LinnTherese: Isen var kjæmpe nam, anbefales Nå tror jeg at jeg skal gå til neste punkt, overvinne trøttheten vha kaffe og hive meg over bøkene. Er litt trøtt i dag, jeg har visst ikke sovet så mye mer enn fire fem timer i natt når jeg regnet litt på det. Og da er det jo ikke så rart jeg er trøtt. Men, har ikke tid til å sove! Kunne godt tenkt meg å hilse på dere alle...eeehmmm..*telle telle* ÅTTE(det er inkludert en hybelkanin og akvariet altså), men jeg må utnytte tiden min og lese, Ninakanina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2527 Del Skrevet 9. juni 2006 Da har jeg lest litt ihvertfall. Men er så trøtt at øynene går i kryss, selv om jeg har en halv liter kaffe innabords Fikk en MMS av sambo, bildet var av to som er med på turen som skåler i sjampis inni en super-luksus limo! Tror han storkoser seg, ja Bones i reprise dag!! Halv tolv. Klarer jeg å huske det? Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 Halv tolv på tv3 ..... Sånn. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #2528 Del Skrevet 9. juni 2006 LinnTherese: Isen var kjæmpe nam, anbefales ← Oh-o! My cover is down! *gjømme seg* <--gjømme-seg-smiley Hihi, eg vart faktisk så frista av sandwich-is-snakket ditt at eg gjekk rett på Rema og kjøpte meg ein seks-pakk sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2529 Del Skrevet 9. juni 2006 Coveret ditt ble jo avslørt for lenge siden joooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #2530 Del Skrevet 9. juni 2006 Javel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2531 Del Skrevet 9. juni 2006 Mener å ha lest det i en annen dagbok du var i ages ago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #2532 Del Skrevet 9. juni 2006 Ååååå.. Ja, det stemmer nok.. Meinar å hugse at det kom opp, ja. Eg likar nemleg ikkje å bli kalla berre 'Linn', og det gjer det jo litt problematisk når nicket mitt har eit tal i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 9. juni 2006 #2533 Del Skrevet 9. juni 2006 Veilederen min var kjempeokei! (og ganske så nais å se på )← hvem, hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #2534 Del Skrevet 9. juni 2006 hvem, hvem? ← *sender pm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. juni 2006 #2535 Del Skrevet 10. juni 2006 Såh, da har jeg vært på butikken og handla "mat", det vil si "jeg-er-alene-og-skal-lese-hele-helga-mat". Da blir det fjorland til middag og et lass med sjokolade og snop Og så fikk jeg tatt ut noen penger i minibank, sånn i tilfelle musefelle. Oooog! Jeg fikk feriepenger!! Jeg jobbet, ikke denne julen, men den forrige, så de pengene der hadde jeg lagt i glemmeboka for leeeenge siden. Først fikk jeg igjen på skatten, så får jeg feriepenger, hvilken LUKSUS! Nå er det frokost, noen liter med kaffe og så er det de gode gamle bøkene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juni 2006 #2536 Del Skrevet 10. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. juni 2006 #2537 Del Skrevet 10. juni 2006 Æsj, nå er jeg i en liten nedtur i forhold til lesinga, ikke det at jeg ikke forstår det, men det er bare så forbanna kjedeliiiii!! Det har sikkert litt med at sambo ringte og fortalte at han gikk rundt i London helt alene på sightseeing...Jeg vil også tusle rundt i Londoooon!!! Og så er kattene så innihampen irriterende i dag. Maser, mjauer og klorer og går oppå bøkene og legger fra seg hår OVERALT. Og så er det sol og varmt, men jeg må sitte her inne over bøkene og lese på noe så kjedelig som hvordan en kan bestemme bitthøyden på en person. Æææææshjjj!!! (liten utblåsning må til av og til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juni 2006 #2538 Del Skrevet 10. juni 2006 Snart er det over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. juni 2006 #2539 Del Skrevet 10. juni 2006 hvis du trenger en pause i DAG så kan du komme hit og spise is og leke med valpemikke en liten halvtime vi ligger i hagen og leser til mini-me sin eksamen, mens M leser donald Du kan ta med deg en rotfyllingbok om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #2540 Del Skrevet 10. juni 2006 Kjære, søteste Sniglå! Jeg vet veldig godt hvordan du har det, og at det er lett å gi litt faen på slutten fordi man er så lei. Men ikke gi opp i ellevte time! Sett alle krefter inn i lesinga nå, og få tak i noen som kan forklare deg det du ikke forstår. Sleng kattene til naboen ( ), sett deg i sola og les, og spis så mye snop at du slår mine rekorder. DETTE FIKSER DU! Tenk på den vanvittig deilige følelsen når man er ferdig med en eksamen som man har gjort sitt beste med! Heia Sniglå, heia Sniglå! :hoppe: Når er neste eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg