Sniglå Skrevet 4. juni 2006 #2481 Del Skrevet 4. juni 2006 Tipper du skjærer masse tenner når du er i stressperioder? Det gjør jeg også, og kan gå i dagevis med ømme tyggemuskler, på samme måte som ved en gangsperr etter styrketrening. Hvis du skjærer tenner jevnlig, mye og hardt (som det hører ut som du gjør ), så er kanskje en bittskinne noe for deg? Spør tannlegen neste gang om han kan se om du har slitt ned tennene mye, for det kan som du sier slite ned en del på emaljen. Og det er jo litt kjedelig i og med du skal ha de samme tennene resten av livet :smile: Du kan jo spørre tannlegen om han ser om du har mye attrisjonsskader, så blir han nok imponert (Pappa hadde knekket litt av en amalgamfylling en gang, så jeg kikket på det og sa at han skulle si til tannlegen at han hadde frakturert det distolinguale hjørnet på 36. Gjett om tannlegen fikk store øyne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #2482 Del Skrevet 4. juni 2006 Du er så skjønn! Jeg tråkket nettopp i en slimdam (...). Det kjentes ikke bare vått, men skikkelig seigt innimellom tærne. Du er fantastisk flink med lesinga! Imponert! Hilsen Phes. *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2006 #2483 Del Skrevet 4. juni 2006 Du er nå skjønn da! :-D *gjøre seg klar til å imponere tannlegen når skattepengene kommer* Jeg skjærer muligens tenner ekstra mye når jeg er stressa, men uansett blir det nok fort slitasje selv når en bare skjærer tenner litt hver natt. Er god og gangsperr i kjeven nå for tida hvertfall, men det er jo eksamenstid og greier. Kanskje en bittskinne hadde vært noe. Har jo lyst å beholde tenna mine. Kanskje den hersens skjære tenner i søvne greien kan være litt skyld i at jeg har hull uansett hvor flink jeg er med pussing, lite godis og brus og annet usunt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. juni 2006 #2484 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg tråkket nettopp i en slimdam (...). Det kjentes ikke bare vått, men skikkelig seigt innimellom tærne. ← Slimdam!? Hva er det? Hvem bor oppi der? Hvor fant du en sånn? Og ikke minst: Hva gjorde du oppi der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juni 2006 #2485 Del Skrevet 4. juni 2006 Søte og flinke Sniglå! - Eg vil ha deg til tannlege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #2486 Del Skrevet 4. juni 2006 Eldsten hadde harket den opp til meg, snill som han er. Midt på stuegulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #2487 Del Skrevet 4. juni 2006 ...jeg håper inderlig ikke det bodde noe oppi der... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #2488 Del Skrevet 4. juni 2006 Søte og flinke Sniglå! - Eg vil ha deg til tannlege! ← Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. juni 2006 #2489 Del Skrevet 6. juni 2006 Kjekt å høre at dere ville gått til meg som tannlege :-D Jeg går bare rundt i en tåke for tiden jeg, så ha meg unnskyldt Men altså, det er stort sett ingenting som skjer her. Skole, spise, sove, kaffe, lese. I hvilken som helst rekkefølge. Gørr. Men nå er det bare en uke og to dagen igjen med klinikk før sommeren, så er det eksamensuke, så! Jobbe som skikkelig tannpleier*slæshj*tannlege :-D zå zånn er dteeet. Pheps: Når du sa slimdam så så jeg deg for meg (for en teit setning, så så jeg deg for meg, haha) ute i en skog eller noe, og at du fant en liten dam. Tenkte kanskje det bodde noen frosker eller noe lignende der Bare LITT fjern for tiden ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #2490 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg kjenner at jeg savner en puseramp når jeg leser hos deg. Og det er et tegn på at du er innmari flink til å skildre hverdagen med puseladder. Det er grenser for hvor godt de jeg har kan imitere en malende katt som kan ligge timesvis på fanget for å kose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. juni 2006 #2491 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg kjenner at jeg savner en puseramp når jeg leser hos deg. Og det er et tegn på at du er innmari flink til å skildre hverdagen med puseladder. Det er grenser for hvor godt de jeg har kan imitere en malende katt som kan ligge timesvis på fanget for å kose. ← Å, tusen takk! Det er jo lenge siden jeg har skrevet noe om de to knøttene nå, men de ligger nå her på sofaen begge to. De prøver å gjøre seg så lange som mulig Men en puseramp eller to kan jeg absolutt anbefale Det er noen på vei hos oss også, bare si i fra så skal jeg ordne litt i kulissene, så kan du få en mini-Theo Jeg dyrene dine kan jeg tenke meg ikke alltid har tid til å kose på fanget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. juni 2006 #2492 Del Skrevet 6. juni 2006 Halla @lfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2006 #2493 Del Skrevet 6. juni 2006 Ikke lenge til sommer og eksamenfri nå Sniglå. Det tenker jeg blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #2494 Del Skrevet 6. juni 2006 En mini-Theo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #2495 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvilken pris pleier de å ligge på de som ikke skal brukes til avl/har utstillingsfeil e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. juni 2006 #2496 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvilken pris pleier de å ligge på de som ikke skal brukes til avl/har utstillingsfeil e.l.? ← uuum..Noen selger til full pris uansett (7000), men håper og tror at det er i ferd å forandres. Jeg fikk Theo til litt redusert pris fordi helt oppe med frembeina er prikkene vokst sammen så han har striper der i stedet (fillefeil spør du meg ). Men jeg tipper at en 5-6000 skal gå fint (Og så kan jeg sikkert godsnakke litt med leverandørene dersom det blir aktuelt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #2497 Del Skrevet 6. juni 2006 *drømmer litt iallfall* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juni 2006 #2498 Del Skrevet 7. juni 2006 Hellau!!! Gleder meg til dere kommer i dag, selv om det bare er for å hente kamera Er så kos med valpefanten! Og han har godt av besøk, blir flink boffe og oppleve masse spennende Og du er flink, snuppis, stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. juni 2006 #2499 Del Skrevet 8. juni 2006 Her er en link for å få deg i godt humør: http://eatliver.com/i.php?n=992 Det beste i herlig mix for Sniglå mi: Dachs. Og giraff. Det liker Sniglå. Hva gjør vi da? Jo, vi kler en dachs opp i giraffkostyme!! Love you, ha en fin dag da, snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. juni 2006 #2500 Del Skrevet 8. juni 2006 Her er en link for å få deg i godt humør: http://eatliver.com/i.php?n=992 Det beste i herlig mix for Sniglå mi: Dachs. Og giraff. Det liker Sniglå. Hva gjør vi da? Jo, vi kler en dachs opp i giraffkostyme!! Love you, ha en fin dag da, snuppis! ← Det var en perfekt blanding ja! I dag morres tror jeg sambo svevde et par cm over bakken, sånn konstant Og nå sitter han vel på flyet tenker jeg, håper han koser seg max Passet egentlig veldig greit, for nå har jeg masse tid for meg selv til å lese, nå begynner lesingen å nesten bli litt gøy. Kall meg gal, men jeg er sånn (av og til da) at når jeg begynner å få kontroll, så gleder jeg meg til eksamen sånn at jeg kan få ut alt dette som jeg kan. Jadda, jeg er ikke helt riktig kobla sammen tror jeg Og så har jeg bilen også, det er ikke verst. Det er heller lite jeg kjører her i Bergen, så når jeg først setter meg bak rattet så er det så lenge siden sist at jeg blir helt stresse (bare spør Ninakanin) Men i dag så kjørte sambo seg selv til jobb, jeg kjørte til skolen og når jeg skulle kjøre hjem fra skolen i dag følte jeg meg ganske trygg bak rattet. Om det var fordi jeg hadde kjørt på morgenkvisten eller om det var fordi trafikken gikk i gjennomsnitt 20km/h, deeeet vites ikke Men det var ganske greit egentlig, hørte på Ralph myers på full guff og sang så høyt jeg kunne (motgående trafikk fikk seg sikkert en god latter) og så toppet jeg det hele med å slippe en fjert, bare fordi jeg var alene i bilen og fordi jeg kunne (Utlevering på høyt plan her) Nå har jeg sett to Home and away opptak, må ikke gå glipp av det, så sambo har satt Pc'en på sånn automatisk opptak. Og så har jeg spist. Og så nå skal jeg koke kaffe, surfe litt KG og lese :-D Åja, haha, Theo skal kastreres. Pappa ringte i går og sa at Josefine, hun er gravid. Veldig gravid. Så Theo har gjort jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg