Sniglå Skrevet 22. mai 2006 #2401 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Huset ja. Både sambo sine foreldre var og kikket på det og mine foreldre Men uten at de visste det, og uten at de traff hverandre (Ikke at det hadde gjort noe altså, det var bare litt morsomt) Men nå i dag har det selvfølgelig kommet inn et bud som muligens er litt for høyt for oss. Vi må finregne litt på det, i og med det trenger litt oppussing, da må jo det taes med i beregningen. Men mest sannsyligvis blir det ikke det likevel Boligmarkedet er utrolig hett for tiden! Alt som blir solgt går jo for langt over takst. Men vi har jo god tid så det dukker nok opp..... Den bleikingen er litt sånn, tja, egentlig så burde jeg ikke lage blekeskinne uten at han har journal først. Men han blir jo snart min pasient uansett, og han gjør det på eget ansvar. Var inne hos tanntekniker i dag og hjalp hun bittelitt, sånn at hun skulle slippe å gjøre så mye arbeid selv. Og så kjøpte vi en flaske vin til hun, siden hun gjør dette sånn litt utenom Måtte jo spørre om hun drakk vin, sånn i tilfelle liksom. Hadde vært litt teit å komme med vin og så viste det seg at hun var kjempeavholds eller noe Men da jeg spurte om hun drakk vin var responsen (leses med bergensdialekt): Om eg drikkar viiin? BØTTEVIS! Så i morgen tar jeg med flaska jeg, så får hun lønn for arbeidet Endret 22. mai 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #2402 Del Skrevet 22. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2006 #2403 Del Skrevet 22. mai 2006 Gratulerer til sambooooo!!! Haha kuult av jobben å skrive hans navn på alle lappene, han fortjener det virkelig!!! Og jeg vet hva du mener med rang.krangling, Idefix henger seg i nakken på Felix hele tiden, lille fjotten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 22. mai 2006 #2404 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Pysekatten i dagboka mi! Deg har jeg ikke sett her før! ← Pysekatten er en liten snikleser som syns dagboken din er koselig å følge med på, også kommer vi fra samme plass! Kjekt med sambo som for dra ut på tur, det hørtes helmax ut! Ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. mai 2006 #2405 Del Skrevet 22. mai 2006 Her kan dere se hva sambo skal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #2406 Del Skrevet 22. mai 2006 Tipper samboeren min ble glad ja! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. mai 2006 #2407 Del Skrevet 22. mai 2006 Tipper samboeren min ble glad ja! :-D ← Deler dere samboer? :klø: Så gøy at han vant den turen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #2408 Del Skrevet 22. mai 2006 Så utrolig morsomt at mannen din fikk lov å "vinne" den loddtrekningen på jobben. Premien høres jo ut til å være midt i blinken for en bilgal mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #2409 Del Skrevet 22. mai 2006 Deler dere samboer? :klø: Så gøy at han vant den turen, da! ← Ja, nå begynte jommen jeg å lure også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. mai 2006 #2410 Del Skrevet 22. mai 2006 Min - din, tomeito- tomato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #2411 Del Skrevet 22. mai 2006 :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 22. mai 2006 #2412 Del Skrevet 22. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mai 2006 #2413 Del Skrevet 22. mai 2006 Grattis til sambo! :-D Det så jo bare helt utrolig ut for en som eeeeeeeelsker biler! Han kommer nok til å få et minne for livet. Må si meg enig med de andre i at det var utrolig kult av de på jobben å skrive navnet hans på alle lappene. Så nå kommer Sniglå til å ha en glad sambo i laaaaang tid fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2006 #2414 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei hei jentå miii!!! Tenkte det er litt synd på deg som leser deg gal om dagene, så her er en liten fest bare for deg: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 #2415 Del Skrevet 23. mai 2006 Og en nuss fra meg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mai 2006 #2416 Del Skrevet 23. mai 2006 Og fra meg....før jeg kryper i lallten etter et langt kveldsskift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. mai 2006 #2417 Del Skrevet 25. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2006 #2418 Del Skrevet 25. mai 2006 ← Litt sånn føler jeg meg også i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. mai 2006 #2419 Del Skrevet 25. mai 2006 Nå har jeg hatt meg en pause fra lesinga. En pause som bestod av en dusj og å gå amok med neglesaksa etterpå. På håret. :hår: Tror jeg må spandere på meg en frisørtime etter eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2420 Del Skrevet 26. mai 2006 Da har jeg snart lempet innpå med en hel presskanne Kunne egentlig tenkt meg å bare sitte hjemme og lese i dag, men må nesten en tur på skolen. Vi skal visst ha spørretime i det ene faget, og det kan jo være greit å få med seg. Viktig å kunne lese folk, og ikke minst lese litt mellom linjene på sånne timer, da får en ofte med seg mange gode hint på hva en virkelig bør lese på Er en egen vitenskap det der Føler lesingen går bedre nå. Hadde en periode der jeg trodde jeg hadde skikkelig dårlig tid, så jeg prøvde liksom å lese fort. Men da ble jeg bare stressa og fikk bare med meg halvparten av av det jeg leste Så nåååå har jeg bare tatt det isi-pisi og lest nøye, og ikke minst et fint triks jeg har funnet ut hjelper for meg: Ørepropper. Det er en fugl rett på utsiden her som irriterer vettet av meg!! Jeg ser sikkert veeeeldig lur ut med de proppene, men men, må jo lese Ellers så har vi levert en et skjema på at vi vil overta en BBL-leilighet på sånn ansiennitet-greier:) Får bare håper det ikke kommer noen oldiser med mer enn 5 år på nakken og tar den fra oss! *krysser fingrene -IGJEN-* :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg