Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjesta
Huff, jeg har en schwæær fredslilje i stua. Men jeg er drittlei av den, så jeg tror jeg mer eller mindre ubevisst driver å dreper den. Jeg vil ha en ny fancy plante! :rodme:

Vi har også en sånn sak, som vi er drittleie av. Vi fikk den av eiendomsmegleren da vi kjøpte denne leiligheten, så den er 2.5 år gammel nå. Men den skal IKKE med på lasset videre, det er helt klart. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også har fredsliljer. De er ikke kjempestore. Ikke blomstrer de heller noe særlig... Liker den blomsten jeg da. Det er en av de få plantene jeg ikke dreper. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Ja! Jeg var hos en hjertedude, han tok ny EKG, UL, og en sånn anstrengelses-EKG. Han fant ikke noe galt på meg, eneste var at jeg kanskje hadde en ekstra lednings-ting i hjertet sånn at jeg kunne få noen ekstraslag av og til. Men det kunne han ikke si for sikkert, pluss at hvis det var det jeg hadde så var ikke det farlig :)

Så jeg er vel egentlig fiskmeldt :-D

:hoppe: så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Hei du... Sendte deg en melding om når du drar tilbake til Bergen, men jeg vet ikke om du kanskje har gått tom for strøm.

Vi har ikke bestemt oss heeeelt ennå, er et par kloke hoder jeg vil rådføre meg med først...

Kjempevanskelig valg..

Er forresten også spent på utstillingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er her, er bare så skrekkelig trøtt, så jeg orker ikke skrive så masse.

Men, jeg kan jo si helt fort at Tommy herved er pensjonert fra utstillingsjobben, han trives ikke i det hele tatt, så jeg har ikke hjerte til å dra han med på flere.

Oooog! Theo ble Champion i går! :-D Eller en shjampingjång :tunge1:

I'll be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Theo! :hoppe: :-D :bursdag:

Det er nok like greit å pensjonere Tommy når han ikke trives. Regner med at Theo kommer til å viser seg frem på flere utstillinger. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...