Gjest @nea Skrevet 23. april 2006 #2201 Del Skrevet 23. april 2006 Synd med den tomta da... Får håpe det ordner seg med drømmehuset til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #2202 Del Skrevet 24. april 2006 Det var kjipt med den tomta da, men jammen godt at du fant ut av dette før det ble noe kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. april 2006 #2203 Del Skrevet 24. april 2006 Synd med den tomta, for det både så og hørtes veldig fint ut! Og jeg vet alt om hvor giret man blir når man får lyst på et hus! Men det ordner seg med noe annet, vettu! Det er jo litt gøy å speide etter prosjekter også? Lykke til i banken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. april 2006 #2204 Del Skrevet 24. april 2006 Ååååo vatt a glårios daaaai!!! Nydelig vær og sol i Bergen! Så utrolig deilig! :-D Presentasjonen gikk greit, trengte tydeligvis ikke forberede meg så masse som jeg hadde planlagt. Instruktøren sa hvertfall at jeg var flink, så godt er det Alle skal gjennom to slike presentasjoner, og siden jeg var først ut, så betyr det dermed at jeg også er første mann ferdig. Så det var siste presentasjonen det. Nå er det kun fokus på eksamen :smile: Teite sykkelen min da!! Sykla til skolen i dag tidlig, helt normalt. Da jeg skulle sykle hjem igjen, låste styret seg sånn halvveis. Det knirka og var skikkelig tregt. Skulle tro det var kommet masse grus ned langs den stanga som går fra rattet til hjulet. Jeg turde iallfall ikke sykle, så jeg leide sykkelen hjem og trilla saaahakte ned bakkene. Så for meg at hele hjulet skulle ramle av Så i morgen får jeg krype opp på sambo sin sykkel. Den er jo diiiger, så det kommet til å bli litt av et syn Nå må jeg rydde litt, og mekke sammen en pizza. For hvem kommer nå?? Ikke barnetimen (men nesten ), men NINAKANIIINAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. april 2006 #2205 Del Skrevet 24. april 2006 Åja, det glemte jeg jo helt! Jeg fikk praksisplassen min på samme klinikken jeg skal ha sommerjobb! Så da blir det jobbing der i tre måneder! (Og siste tre ukene blir uten lønn, dritt altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. april 2006 #2206 Del Skrevet 24. april 2006 Stilig med praksisplass til tross får ingen lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #2207 Del Skrevet 24. april 2006 Flott med praksisplass! Når begynner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. april 2006 #2208 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg begynner sommerjobben som tannpleier 26.juni, det vil si at "sommerferien" min er lørdagen og søndagen før Så skal jeg jobbe i to mnd, og så tre uker som tannlege ved samme klinikken Det blir jo nesten tre mnd med jobbing. Men så blir det litt merkelig også da, to mnd som tannpleier, så PLUTSELIG får jeg være tannlege Jaja, de om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. april 2006 #2209 Del Skrevet 24. april 2006 Ikke sååååå lenge til du får være bare tannlege, da. Det siste året går sikkert kjempefort! Kjipt med det husgreiene, men greit å finne ut av ting før det er for seint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #2210 Del Skrevet 25. april 2006 Åh, jeg blir så glad på dine vegne! Kjempefint at du får ta praksisperioden på et sted hvor allerede er kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. april 2006 #2211 Del Skrevet 25. april 2006 Hurra for praksis på same plass som sommarjobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2212 Del Skrevet 26. april 2006 Årh, har vært så trøtt de siste dagene, har får skikkelig dårlig kvalitetssøvn, hvis det går an å si det på den måten. Det tar for det første lang tid før jeg sovner, og søvnen er preget av ekle og ikke minst slitsomme mareritt, de involverer blant annet masse springing fra skumle ting. Så jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem. I går slokna jeg klokka fem og sov til halv åtte på ettermiddagen. Hvilket førte til at det ble vanskelig å sovne igjen. I natt har jeg sprunget som en gaaal fra sånne "war of the worlds"-maskiner. Æsjh. Måtte kikke ekstra nøye ut av stuevinduet i dag før jeg gikk ut av soverommet I går var ikke så ekkel drøm, men likevel slitsom! Drømte at de skulle legge ut drømmetomta vår ut for salg, og det var første mann til mølla. Og herreguuuud som jeg sprang! Jeg fikk tomta etter mye om om men, men kontrakten var visst ikke helt bra. Det ble kjempedyrt, så ble vi økonomisk ruinert i stedet Kanskje jeg ikke skal åpne finn.no og se på boliger på en stund... I dag er det heldigvis en kort dag på skolen, så må jeg hjem og lese maaaaasse. Hvertfall hvis jeg skal klare å følge den amisiøse leseplanen min *hente mer kaffi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. april 2006 #2213 Del Skrevet 26. april 2006 God morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2214 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg trenger noen heiarop, Sniglus. Jeg har en bråte med arbeid jeg absolutt MÅ gjennom i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2215 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg trenger noen heiarop, Sniglus. Jeg har en bråte med arbeid jeg absolutt MÅ gjennom i dag. ← Da er vi to! Hvis jeg skal klare å ta igjen leseplanen min, så må jeg lese...150 sider i dag! Får satse på lite tekst og masse bilder Fytti f for et vær!! Jeg droppa sykkelen i dag, det blåste jo noe så enormt i går da jeg sykla hjem, holdt jo på å velte opp til flere ganger. Velte-snegle. I tillegg så så jeg jo helt noldus ut på sykkelen til sambo, det var så vidt jeg rakk ned til pedalene, så jeg følte meg som en 10-åring som tyvlånte pappas sykkel I kveld må jeg pakke og gjøre alt klart, skal nemlig reise direkte fra skolen og ned til sentrum. Satser på at jeg rekker båten som går kvart over fire. Så jeg må prøve å snike meg ut litt før tiden, får bare late som jeg skal på do eller noe, og så bare fordufte umerket Fikk unnagjort en hel del sånn papirarbeid på skolen i dag. Jeg fikk godkjent fire rotfylte tenner, det var litt greit. Egentlig når vi går gjennom det vi har gjort, så skal instruktørene stille oss masse spørsmål og sånn, for å teste oss litt. Men i dag så sa han at, nei, jeg har intrykk av at du har kontrollen på dette, så vi godkjenner det. Er det greit? :-D Seffløgelig var det greit! Jess, mat ja. Glemt å spise i dag. til meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2216 Del Skrevet 26. april 2006 Du er litt sånn superflinkis du? *glad i nerder, bor sammen med en også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2217 Del Skrevet 26. april 2006 Du er litt sånn superflinkis du? *glad i nerder, bor sammen med en også* ← Aaaw! Glad i deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2218 Del Skrevet 26. april 2006 Kan du ikke rubbe over litt nerdeevner til meg? Mannen er ikke tilgjengelig før i kveld. *logaritmer er fæle greier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2219 Del Skrevet 26. april 2006 ~~~~~~~Sender over det som er igjen av log-kunnskaper~~~~~~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2220 Del Skrevet 26. april 2006 *back to the books* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg