Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!! :rosasmil:

Da har jeg stått opp, dusja, spist middagsrester til frokost og lest.

Så nå gidder jeg ikke lese mer til i morgen. Litt vanskelig å forberede seg, for vi får et kasus (sånn tannreguleringskasus) og skal vi stille diagnose og lage behandlingsplan for dette. Og siden det er så utrolig mange forskjellige mulige kasus vi kan få, såååå tar jeg det heller som det kommer :ler:

:lat:

I forhold til huset...Vi har allerede laget noen forandringer på tegningene med hensyn til rominndelingen :ler:

Sitter og ser på tegningene hele tiden, pluss bilder av tomta og planlegger i hodet mitt ned til minste detalj. Men huff, må prøve å begrense meg, utrolig kjipt hvis det ikke blir akkurat det prosjektet...:sjenert:

Men gøy er det likevel :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*KNUUUUS* :blaaveis:

Det var DEN drømmen....:sur:

Nei, har snakket litt med Iselin22, hun skal også bygge, og hun fant noen artikler om de som skal stå ansvarlig for boligen "vår".

Og det var ikke hyggelig lesning nei...

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article1...e?service=print

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article193152.ece

Nå er jo artiklene et år gamle, kanskje de har skjerpa seg, men sånne folk orker jeg ikke å forholde meg til. Når vi i tillegg blir sittende her i Bergen, så blir det vanskelig å kontrollere hva som skjer.

Så dett var dett.

Bra det ble oppdaget nå da, og ikke midt i byggingen, det kunne blitt mye pes.

Men men! *tørke tårer og rette seg opp igjen*

Vi skal i banken på fredag uansett, og høre hva de har så si, og få en pekepinn på hvor mye vi kan låne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shadowlyn

Det var lei lesning ja.. men som du sier er det jo bra dere oppdaget det nå. Nyyydelig tomt forresten. Så skikkelig fint ut. Håper dere finnet en løsning. :kose:

Skal være i Bergen for å besøke søstra mi fra 24. og drar tidlig 27. mai. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det kjennes leit nå, Sniglå, men se heller sånn på det: nå får dere sjansen til å finne noe enda bedre, og dere kommer til å være mer obs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Så leit at byggeplanene falt i fisk vennen :troest:

Dere får jo høre hva de sier i banken og heller ta det derfra. Det ordner seg nok sikkert serru :smilbla:

Håper du får en fin start på uka snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønne dere er! :hjerte:

Et år frem i tid, så sitter vi nok der med drømmehuset vårt, og puster lettet ut over at det ikke ble dette.

Får satse på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg begynner å bli en sånn irriterende optimist. :ler:

:ler:

Optimister er jo bare bra å ha, jeg er stort sett det selv også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...