Sniglå Skrevet 22. april 2006 #2181 Del Skrevet 22. april 2006 Nei, nå begynner jeg å bli sulten. Da er det på tide å lalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2182 Del Skrevet 23. april 2006 God morgen!! :rosasmil: Da har jeg stått opp, dusja, spist middagsrester til frokost og lest. Så nå gidder jeg ikke lese mer til i morgen. Litt vanskelig å forberede seg, for vi får et kasus (sånn tannreguleringskasus) og skal vi stille diagnose og lage behandlingsplan for dette. Og siden det er så utrolig mange forskjellige mulige kasus vi kan få, såååå tar jeg det heller som det kommer :lat: I forhold til huset...Vi har allerede laget noen forandringer på tegningene med hensyn til rominndelingen Sitter og ser på tegningene hele tiden, pluss bilder av tomta og planlegger i hodet mitt ned til minste detalj. Men huff, må prøve å begrense meg, utrolig kjipt hvis det ikke blir akkurat det prosjektet... Men gøy er det likevel :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2183 Del Skrevet 23. april 2006 Okei, jeg er glad i kaffe, men så ille er det ikke enda :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #2184 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 23. april 2006 #2185 Del Skrevet 23. april 2006 Heiduuu! Hvordan er været i Bææærgen i slutten av mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2006 #2186 Del Skrevet 23. april 2006 Lykke til i morgen! Det går helt sikkert kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2187 Del Skrevet 23. april 2006 *KNUUUUS* :blaaveis: Det var DEN drømmen.... Nei, har snakket litt med Iselin22, hun skal også bygge, og hun fant noen artikler om de som skal stå ansvarlig for boligen "vår". Og det var ikke hyggelig lesning nei... http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article1...e?service=print http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article193152.ece Nå er jo artiklene et år gamle, kanskje de har skjerpa seg, men sånne folk orker jeg ikke å forholde meg til. Når vi i tillegg blir sittende her i Bergen, så blir det vanskelig å kontrollere hva som skjer. Så dett var dett. Bra det ble oppdaget nå da, og ikke midt i byggingen, det kunne blitt mye pes. Men men! *tørke tårer og rette seg opp igjen* Vi skal i banken på fredag uansett, og høre hva de har så si, og få en pekepinn på hvor mye vi kan låne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2188 Del Skrevet 23. april 2006 Heiduuu! Hvordan er været i Bææærgen i slutten av mai? ← Hvis det er fint, så er det nydelig! Kommer du bort en tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 23. april 2006 #2189 Del Skrevet 23. april 2006 Det var lei lesning ja.. men som du sier er det jo bra dere oppdaget det nå. Nyyydelig tomt forresten. Så skikkelig fint ut. Håper dere finnet en løsning. Skal være i Bergen for å besøke søstra mi fra 24. og drar tidlig 27. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #2190 Del Skrevet 23. april 2006 Om ikke lenge vil dere få både drømmehuset og drømmetomta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #2191 Del Skrevet 23. april 2006 Det kjennes leit nå, Sniglå, men se heller sånn på det: nå får dere sjansen til å finne noe enda bedre, og dere kommer til å være mer obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #2192 Del Skrevet 23. april 2006 Merker at jeg begynner å bli en sånn irriterende optimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #2193 Del Skrevet 23. april 2006 Hint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #2194 Del Skrevet 23. april 2006 Så leit at byggeplanene falt i fisk vennen Dere får jo høre hva de sier i banken og heller ta det derfra. Det ordner seg nok sikkert serru Håper du får en fin start på uka snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. april 2006 #2195 Del Skrevet 23. april 2006 Dumt det med byggeplanen, men blir det ikke dette så blir det noe annet (som heeelt sikkert er mye bedre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2006 #2196 Del Skrevet 23. april 2006 Leit med byggeplanene.... Men sånn ellers: Takk for PM! Du er så go' å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2197 Del Skrevet 23. april 2006 Så skjønne dere er! Et år frem i tid, så sitter vi nok der med drømmehuset vårt, og puster lettet ut over at det ikke ble dette. Får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2198 Del Skrevet 23. april 2006 Men sånn ellers: Takk for PM! Du er så go' å ha! ← Skulle bare mangle, må passe på snuppa, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. april 2006 #2199 Del Skrevet 23. april 2006 Merker at jeg begynner å bli en sånn irriterende optimist. ← Optimister er jo bare bra å ha, jeg er stort sett det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #2200 Del Skrevet 23. april 2006 Dere har helt sikkert fått drømmen i løpet av et års tid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg