Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Eier ikke leselyst i daaaaag... Sitter bare å ser på tegningene til en prosjektert bolig og drømmer meg bort :ler:

Ser for meg at jeg kommer inn døraaa, og oi! Der var det et vaskerom med en gang du kommer inn, da kan jeg ha en stor hund! For da kan jeg gå inn der og tørke den etter en langt tur i snøen før den får springe inn i stua og skremme kattene som da springer opp i andre etasje og gjemmer seg under senga vår på det stoooore soverommet og og og....

Aaaarrghhh!!!

Jeg kunne vært ferdig utdannet om mindre enn 2 mnd nå!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaah!! I går var en rar dag!

Det prosjekterte huset som jeg satt og drømte meg bort i, ikke sant?

Uten at jeg hadde snakket noe med sambo i går, hadde han også lagt merke til dette, og sendt faren og broren ut for å se på tomten. Snakket med leverandøren hadde han også! :ler:

Så han hentet meg på skolen og sa at nå reiser vi til Sandnes! Vi skal se på tomt! :overrasket:

Her går ting unna!!

Jeg kunne ikke reise da, jeg har sånn teit kasuspresentasjon på mandag, så jeg har beregnet å lese hele helga da, må nesten forberede meg litt til den....

Men han har reist da!

Så nå sitter jeg her, biter negler :ler:

Han skulle gjøre noen jobber også da, men han er hvertfall nedi området.

Iiiihhh!! TENK om vi kjøper det!?!?!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det er helt PERFEKT! Og i tillegg blir det jo helt nytt, så vi kan justere det til sånn at vi får det akkurat som vi vil. Og de kunne utsette byggingen, sånn at det står klart på denne tiden neste år. Så har vi jo god tid på å planlegge shjit og lort! Pøøøfekt! :-D

Stor hageeee, en stor terrasseeee, en stor kjeller, fire soverom, et stille og veletablert nabolag!!

Eneste jeg ikke likte var kjøkkenet. Der er jeg kresen. Så der tror jeg vi trekker det ut, og heller setter inn et selv, så får jeg det akkurat som jeg vil. Kjøkkenet er superviktig :Nikke:

Men, det er jo bare detaljer. Først må vi snakke med banken og masse sånn. Og jeg må sette meg litt inn i dette her, jeg har vel aldri kjøpt hus før!?!

Er så spent!! :danse:

Er jo litt gira nå, men det at begge to hadde sett på det samme, uten at vi visste at den andre gjorde det samme. Det er jo litt morsomt da. Hvis det faktisk blir det :hjerte:

Haha, og ja, vi fant ut at vi passer godt sammen i går.

Vi satt og drakk kaffe, så spurte han om jeg ville ha mer.

Nei takk, sa jeg, men inni hodet mitt så sa jeg ja, for jeg ville virkelig ha litt til.

Okei, sa han, og sjenket oppi kaffe til meg.

Ingen av oss reagerer.

Så plutselig bråstopper han sjenkingen og sier: nei, du sa jo nei! :klaske:

Og jeg bare: Nei! Jeg mente jaaa!!

:hoho:

Det var bare litt koselig....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:ler: Så søte dere er! Herlig når alt stemmer sånn. Og så spennende med huskjøp (kanskje) da! Et helt eget sted for deg og mannen. :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er så spennende :-D

Så spennende at jeg klarer ikke lese!! :sur:

Sitter bare og surfer nettet etter informasjon. Suuuger til meg alt jeg kommer over som er i den minste nærhet av bolig :ler:

Trokke den presentasjonen jeg skal holde på mandag blir så særlig imponerende nei...ehe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:hoppe: Skjønner godt at du har konsentrasjonsproblemer i dag ja. Blir spennende altså!

Men prøv å være litt flink jente med skolearbeid også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prøv å være litt flink jente med skolearbeid også da.

Jaaaa...:sjenert: Skal gjøre så godt jeg kan.

Fint signaturbilde du har fått forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk, var litt lei den kattungen som fløy over skjermen i ett sett. Nå har den voks og lagt seg nedpå for å slappe av litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg funnet bilde av tomta på flyfoto.no! :hoppe:

Se så fiiiint!

Den gule sirkelen er nabohuset, det er fra eieren av dette at tomta er skilt av.

Den røde firkanten, DER er tomta :-D

Og alle trærene er hugget ned, for der kommer nemlig terrassen og hageflekken vår.

Se så koselig nabolag da! Stille og rolig, masse huser med store hager, ikke sånn som i helt nye byggefelt, der syns jeg husene ligger alt for tett.

Må ha hage! :ler:

Håper håper håper HÅPER der ordner seg!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke blir ferdig med den presentasjonen, kan du bare vise denne i stedet... :ler:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis du ikke blir ferdig med den presentasjonen, kan du bare vise denne i stedet...  :ler:

:hoho:

Utrolig bra!

Den skal jeg printe ut og henge på oppslagstavla på skolen! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...