Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2421 Del Skrevet 26. mai 2006 Da har jeg snart lempet innpå med en hel presskanne ← :grine2: Altså, ikke selve presskanna da. Det skulle tatt seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2422 Del Skrevet 26. mai 2006 *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2423 Del Skrevet 26. mai 2006 Tror dere ikke jeg syklet til skolen, fort som en villmann for å ikke komme forsent, for så å oppdage at forelesningen var AVLYST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2424 Del Skrevet 26. mai 2006 Det høres rimelig irriterendes ut!! Men du fikk jo en fin trimtur da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. mai 2006 #2425 Del Skrevet 26. mai 2006 Friiii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2426 Del Skrevet 26. mai 2006 Friiii!! ← Fri? :klø: Hadde det bare vært så vel, her må det leses til eksamen Men trimtur, det ble det ja :smile: Pusekatten Tommy er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffa. Jeg hadde en smågodtpose med bare noen få snopeting igjen oppi. Denne måtte han visst undersøke litt nøyere, så han stakk hodet oppi, løftet hodet og tok noen runder Stevie Wonder-style. Resultat: Masse salt drysser ned i øynene Burde vel egentlig syntes synd på han da han satt der og blunket for harde livet og vasket seg med frempotene, men når han var så dum kunne han bare ha det så godt Bøkeneee! Jeg kommeeeer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #2427 Del Skrevet 26. mai 2006 Flere med litt dumme pusekatter ser jeg ja. Dakar Tommy. Lykke til med lesinga! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 26. mai 2006 #2428 Del Skrevet 26. mai 2006 Tusen takk for melding i dagboka mi! Hvordan går det egentlig med husplanene deres nå da? *spent* "Vårt hus" skulle egentlig legges ut for salg nå i helga, men de er ikke ferdige. Så i morgen skal vi på Jærdagen og der får vi se tegninger av prosjektet, men de har ikke priser og sånt klare, så vi kan ikke kjøpe ennå. Vil ha nå!!! Uff...jeg må gå og lese til eksamen jeg også. Du må ha masse lykke til med både hus, katter og eksamen!!! fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2429 Del Skrevet 26. mai 2006 Goooooooooood helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2430 Del Skrevet 26. mai 2006 Æsjh, jeg har mageknip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 26. mai 2006 #2431 Del Skrevet 26. mai 2006 hei du... hadde en diskusjon som jeg ikke fikk svar på her om dagen, så tenkte du visste.. har katter øyenbryn? sånn anna type hår/farge der oppe, liksom? (er så lenge siden vi hadde katt, at jeg kan ikke huske det selv (hadde siameser og bengaler, men så ble jeg allergisk, og vi måtte gi de fra oss ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2432 Del Skrevet 26. mai 2006 hei du... hadde en diskusjon som jeg ikke fikk svar på her om dagen, så tenkte du visste.. har katter øyenbryn? sånn anna type hår/farge der oppe, liksom? (er så lenge siden vi hadde katt, at jeg kan ikke huske det selv (hadde siameser og bengaler, men så ble jeg allergisk, og vi måtte gi de fra oss ) ← Det var da også noe å diskutere, burde ikke du diskutere eksamen heller? Nå har jeg kikket på Theo, han har ikke øyenbryn, men har noen værhårstufter. Helt like som han har på siden av nesa Hadde du siam og bengal?!? Årh! Har jo selv en bengal og en oci nå, men neste gang en ny katt skal i hus så er det en siameser eller orientaler. De er nyyyydelige! Snakker de mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2433 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvordan går det egentlig med husplanene deres nå da? *spent* ← Jo, de planene er lagt på is foreløpig. Planen nå er å kjøpe leilighet først, og når jeg har kommet godt igang med jobb og vi har fått kontroll på hvordan økonomien vår blir, SÅ skal vi heller begynne å planlegge hus :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #2434 Del Skrevet 26. mai 2006 Fikk du mailen min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2006 #2435 Del Skrevet 26. mai 2006 Fikk du mailen min..... ← Ja!! Det hadde jeg jo helt glemt å kommentere Nyyydelige var dere begge to Kjekt å se deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2436 Del Skrevet 26. mai 2006 på deg. Dårlig tid til å være her, rekker bare modereringsrunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mai 2006 #2437 Del Skrevet 26. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 27. mai 2006 #2438 Del Skrevet 27. mai 2006 Snakker de mye? ← hæ? katter snakker vel ikke? hehe... tror de koste seg sammen i alle fall. Men er noen år siden vi hadde de, så husker desverre ikke så mye. Bortsett fra at siamesere alltid vil minne meg om min Trishna (huff, vet ikke hvordan navnet skrives en gang, hehe..) Buhu... jeg vil ha katt igjen! Vi skal ta en ny allergitest snart. Både jeg og Kris har vært veldig allergiske. Men jeg har vokst av meg astma, så da er det jo håp for allergien også... *håper* Eksamen ja... Huff. Patologi/imunologi er skikkelig kjipt. For ikke å snakke om oralbio - som jeg ikke har sett på en gang (ei heller vært på noen forelesninger ), men folk har klart det før meg, så det går nok greit. likevel, i dag er det fri. Greit med helgejobb - da må man unne seg et avbrekk. Og dessuten er det hyttestyrefest i kveld, hvor vi har kjøpt inn mat og drikke for over 2000!!!! Bare å komme! Ha en fin helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2006 #2439 Del Skrevet 30. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. mai 2006 #2440 Del Skrevet 30. mai 2006 Heilo! Hvordan står det til oppå toppen der? Ikke i hodet ditt altså, men der du bor.. Fint vær i dag. Kjipt du leser så mye, hadde vært koselig å komme oppom en tur! Jeg skal rydde i boden i dag, må få ting på stell innen Mikke kommer... Mikke Mikke Mikkeeeeeeeeeeeee!! Du må fortelle hvordan det gikk med boligbygger-dingsen, om dere får forkjøpsrett på huset ditt!! Og så er jeg veldig glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg