SPOCA Skrevet 16. november 2019 #21 Del Skrevet 16. november 2019 Av og på. Jeg passer heller på å være hverdagsaktiv, og trener om jeg har tid og lyst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøkvit Skrevet 18. november 2019 #22 Del Skrevet 18. november 2019 Trener pilates 2-3 ganger i uken fast. Gjerne litt yoga utenom dette også 🧘🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. november 2019 #23 Del Skrevet 19. november 2019 Jeg trener når jeg føler for det. Som regel føler jeg for det 2-4 ganger i uka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #24 Del Skrevet 19. november 2019 Trener hver dag, hele året, uansett. Jeg har vært sånn støttemedlem og pauseperson før, da jeg hatet å trene, men nå når jeg elsker det må jeg bare ha min daglige dose! Anonymkode: 43ada...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #25 Del Skrevet 19. november 2019 Av og på, fordi jeg blir syk hver gang jeg klarer å få en noenlunde rutine i det. Prøver å gå en del, men for tiden er det det. Anonymkode: 6e8c7...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 19. november 2019 #26 Del Skrevet 19. november 2019 Jeg trente av og på før, men de 4 siste årene har jeg trent jevnlig 2-4 ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå