Gå til innhold

Pepsi Max-drikkere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner du noen Pepsi Max-drikkere som ikke er avhengig?

Som ikke har brune tenner og masse rynker i ansiktet etter å ha vært avhengig i +/÷ 10 år?

Anonymkode: 52e00...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer oppriktig. Alle jeg vet om som er hardcore Pepsi max-ere har brune, nedslitte tenner. Og fått masse rynker og sånn tynn, ekkel papirhud.

Anonymkode: 52e00...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer oppriktig. Alle jeg vet om som er hardcore Pepsi max-ere har brune, nedslitte tenner. Og fått masse rynker og sånn tynn, ekkel papirhud.

Anonymkode: 52e00...8bf

Jeg har ikke det!

Anonymkode: 865a2...69e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke det!

Anonymkode: 865a2...69e

Og hvor lenge har du vært avhengig, da?

Anonymkode: 52e00...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer oppriktig. Alle jeg vet om som er hardcore Pepsi max-ere har brune, nedslitte tenner. Og fått masse rynker og sånn tynn, ekkel papirhud.

Anonymkode: 52e00...8bf

Da bruker de amfetamin i tillegg til Pepsimax.

Anonymkode: e281b...61f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har muligens litt gule tenner, som kommer like mye av andre ting. Resten? Nei. Hva slags fjas har du fått for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙋🏼‍♀️
Jeg elsker Pepsi Max, men er ikke avhengig. Jeg kan fint overleve uten, men får nok den samme følelsen av «ahhh» når jeg tar den første slurken med pepsi max som mange får for den første slurken av årets første utepils 😄
 

Men jeg kunne fint kuttet ut hele greia. En grunn til å drikke det er skiftarbeid, koffein til en som ikke liker kaffe 😄

Anonymkode: b565e...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🙋🏼‍♀️
Jeg elsker Pepsi Max, men er ikke avhengig. Jeg kan fint overleve uten, men får nok den samme følelsen av «ahhh» når jeg tar den første slurken med pepsi max som mange får for den første slurken av årets første utepils 😄
 

Men jeg kunne fint kuttet ut hele greia. En grunn til å drikke det er skiftarbeid, koffein til en som ikke liker kaffe 😄

Anonymkode: b565e...fbf

*Men jeg har ikke brune tenner, og ikke rynker og det du skrev.

Anonymkode: b565e...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anim92 said:

Jeg har muligens litt gule tenner, som kommer like mye av andre ting. Resten? Nei. Hva slags fjas har du fått for deg?

Som kommer av hva? Pusser du tennene med ketchup? Brukernavnet ditt antyder at du muligens er født i 92? Du har altså greid å fått gule tenner av noe annet enn Pepsi Max-en som du ofte drikker?

Anonymkode: 52e00...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor lenge har du vært avhengig, da?

Anonymkode: 52e00...8bf

I hvert fall 15 år+

Anonymkode: 865a2...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker fint en liter Pepsi Max hver dag. Har gjort det i sikkert 10 år. Har hverken brune tenner eller rynker...

Anonymkode: 55d4f...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo ganske stigmatiserende å lese at Alle Pepsi Max drikkerene har brune tenner og rynker 😂
Drikker mye lettbrus selv. Får høre ofte at jeg har veldig hvite og flotte tenner. Har også fortsatt fin hud. Er snart 43 år og ikke rynker enda. Er ellers veldig sunn ( utenom cola zero brusen som jeg ofte må ha). 

Anonymkode: f5450...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Som kommer av hva? Pusser du tennene med ketchup? Brukernavnet ditt antyder at du muligens er født i 92? Du har altså greid å fått gule tenner av noe annet enn Pepsi Max-en som du ofte drikker?

Anonymkode: 52e00...8bf

Jeg har hatt dårlig oppfølging på akkurat tannhygiene når jeg var liten, og misfarging kommer vel så mye av kaffe etc. Kjenner mange som drikker drøye mengder p-max som har normalt hvite tenner.

Jeg har drukket kaffe flere år enn pepsi..

Endret av Anim92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drukket pepsi max nesten daglig i 20 år. En uvane, helt klart, men jeg har fine hvite tenner og rynkefri hud. Jeg har et sunt kosthold ellers, aldri røkt, og drikker alkohol et par ganger i året. 

De du kjenner har helt klart verre uvaner enn lettbrusdrikking.

Anonymkode: 5a94f...17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.11.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen Pepsi Max-drikkere som ikke er avhengig?

Som ikke har brune tenner og masse rynker i ansiktet etter å ha vært avhengig i +/÷ 10 år?

Anonymkode: 52e00...8bf

Jeg drikker masse Pm hver dag, har flotte hvite tenner, aldri hatt hull i tennene, har fin hud som er rynkefri og har passert 40 . Før Pm drakk jeg vanlig Cola, og har gjort det siden jeg var ung. Slå den du :fnise:

Anonymkode: 6cc10...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket pepsi max i sikkert 10 år. Er 26 år nå. Får stadig kommentarer på hvor hvite og fine tenner jeg har. Blir alltid spurt om legg for å kjøpe vin så ser ung ut i ansiktet og huden er veldig fin. Spiser ellers veldig sunt og trener. Kommer ikke slutte å drikke Pepsi Max. Jeg verken røyker eller snuser, så hvorfor ikke unne seg lettbrus?:)

Anonymkode: 69546...0e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske lyse fine tenner, og alle sier at jeg ser veldig ung ut. 😕 

Anonymkode: f4815...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en mørk og stormfull natt for ca. 17 dager siden. Regnet formelig pisket meg i ansiktet der jeg gikk skjelvende bortover en trang bakgate. Den våte t-skjorten min føltes akkurat så tung som den tettsittende og trange lateksdrakten jeg hadde hatt på meg bare noen timer tidligere. Likevel fikk jeg ikke den samme pirrende følelsen. Kanskje var det noe med at den stramme lukten manglet? Eller var det at det ikke var noen der som kunne piske meg og kalle meg "Peppa Gris"?

Med ett ble jeg revet brutalt ut av tankene mine. Regnet hadde løyet litt nå, og jeg kunne skimte noe i det fjerne. Det var et lite lys som minnet meg på at det var håp i livet tross regn og våte klær. Etter noen minutter med tapper gange kunne jeg se hva det var. En helt herlig 7-eleven-kiosk. Den kunne ikke være mer enn 15 kvadratmeter synes jeg å kunne beregne da jeg var bare 100 meter unna.

Innenfor døren slo den kjente eimen av urin og gammel sperm mot meg. Det vekket tanker i meg som jeg ikke ville være foruten. Jeg ble påminnet hendelsene fra den saftige kvelden, og måtte ta meg i å ikke slippe ut et halvkvalt stønn.

"Nei, Tor", sa jeg til meg selv, "nå må du ha fokus på det som betyr noe".

Jeg roterte hodet rolig 90 grader mot venstre. Der var det jeg så etter. Kald, god og beskyttet i et skap laget av norrøne guder. Svart og leskende, med et herlig stikk av kullsyre. Min elskede og etterlengtede Pepsi Max. Jeg formelig løp bort til kjøleskapet. Døren gav fra seg en klagesang da jeg rev den opp med kraften av 20 fullvoksne hingster.

"Nå er du min", sa jeg før jeg tungekysset flasken villere enn nattens tidligere partner. Ingenting kunne måle seg med Pepsi Max. Ikke engang sadomasochisten jeg hadde hatt glede av å dele en halvflaske vodka med tidligere denne kvelden. Jeg betalte raskt før jeg løp krokrygget bort i et hjørne for å nyte flasken.

Lyden av overtrykket som ble utløst idet korken nådde trekvart omdreining var herligere enn alle verdens orgasmer. Jeg la flasken ømt mot leppene og lot det stå til. Følelsen av den herlige svarte væsken som smurte munnhulen og svelget mitt var ubeskrivelig.

Den kunne ikke engang sammenlignes med det utrolige synkroniserte klimakset jeg og min særdeles utforskende partner hadde hatt samme kveld. Jeg kunne kjenne kjedereaksjonen i det adrenalin, endorfiner og dopamin begynte å bre seg i kroppen min. Det var herligere enn reaksjonen på allverdens opioide stoffer.

Den skuffende følelsen av Pepsi Max som ble erstattet med luft vekket meg ut av transen idet flasken gikk tom. Jeg så trist ned i gulvet før jeg lot blikket gli over til et speil som hang på veggen foran meg.

"HVA FAEN?"

Ansiktet mitt var ikke til å kjenne igjen. Et titalls forferdelige rynker hadde begynt å bre seg utover det fjeset som en gang var godt nok for førstesiden i ethvert glamourmagasin. Ved nærmere inspeksjon kunne jeg se at tennene mine raskt ble gulere og gulere. Snart var de helt svarte. Bare sekunder senere begynte huden på hendene mine å forsvinne, som om den ble etset bort innenfra.

"O store Pepsi Max, min avhengighet har tatt knekken på meg. Hvorfor, hvorfor?"

Jeg stod på knær med det som var igjen av ansiktet og hendene mine strukket mot himmelen. Regnet stilnet sakte idet kroppen min ble om til en seigtflytende svart masse.

Den ligger der fortsatt på 7-eleven, til skrekk og advarsel for alle som vurderer å ta seg en slurk av den forferdelig farlige og avhengighetsskapende drikken Pepsi Max.


Denne historien er like seriøs som denne tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...