Gå til innhold

Omskåret penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.11.2019 den 15.53, AnonymBruker skrev:

 Og han er mindre følsom, hvilket er et stort minus!

Det er nå veldig forskjellig fra person til person og hvor kåt man er.

På 3.11.2019 den 5.21, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring med at det er vanskeligere å få han til å komme med runking eller suging.

Jeg kommer etter 30sec suging liksom. Det kommer helt ann på hvor kåt jeg er. Varierer samleie tiden også veldig ( fra 5 min til ca 10) men kan holde ut mye lenger om jeg vil.

På 2.11.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev:

En omskåret penis er i prinsippet en ødelagt penis. Det er verken naturlig eller gjør det bedre. Trasig at så mange menn får ødelagt følsomheten i penis..

Må si meg litt uenig her. Føler på ingen måte at lille mann er ødelagt, tvert i mot er jeg veldig fornøyd og stolt. Den har alle naturlige funksjoner i takt og er veldig følsom.

Ser den unaturlig ut?  OBS! Penis bilde.

   i.postimg.cc/Znwqr7fg/My-wily.jpg 

Endret av SnillScorpion
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et forhold med en mann fra Afrika som er omskåret.

Han kommer fort.

Sist jeg sugde han tok det vel snaut et halvt min før han kom.

Han kommer alltid fort når vi har sex. Nesten med en gang. Men han klarer ganske fort og ta meg ei runde til. Og han kommer igjen.

Så det går veldig greit. 

Anonymkode: ad249...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er en ulempe at de er omskåret, da det er vanskeligere å runge/suge, og det gir økt risiko for smerter og sårhet ved penetrering. Likevel er jeg sammen med en som ble omslåret av medisinske årsaker da han var liten, men han er den eneste jeg har møtt som dette funker med. Litt fordi medisinsk omskjæring er så skånsomt som mulig, og fordi han har skjønt at man må kompensere med glidemiddel. Og så onanerer han nesten aldri, så han er usedvanlig følsom, sånn til å mangle forhud. 

Anonymkode: af820...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så onanerer han nesten aldri, så han er usedvanlig følsom, sånn til å mangle forhud. 

Anonymkode: af820...c6e

Hæ?

Anonymkode: a77c3...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Litt fordi medisinsk omskjæring er så skånsomt som mulig,

Omskjæring er omskjæring. Skånsomt eller ikke dreier seg ved selve operasjon og har ingen forskjell i ettertiden. 

På 22.11.2019 den 13.05, AnonymBruker skrev:

han er usedvanlig følsom, sånn til å mangle forhud.

Menn er forskjellige i likhet med kvinner(trenge, vide, store og små lepper, klitoris osv.) Noen er følsom og andre ikke. Hvis han har vært omskåret fra barndommen, har kroppen automatisk lært dette og følsomheten er naturlig justert.

Endret av SnillScorpion
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omskjæring er overgrep. Nesten kun religiøse fanatikere som er skrudd sammen sånn at de kapper av en del av sine egene barn pga overtro. Helt vanvittig. Men man kan jo ikke dømme noen siden det er foreldre som tar den avgjørelsen. Men jeg ville ha tatt en prat om religion, familie osv før videre folhold. 

Anonymkode: 37d21...d08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omskjæring er overgrep. Nesten kun religiøse fanatikere som er skrudd sammen sånn at de kapper av en del av sine egene barn pga overtro. Helt vanvittig. Men man kan jo ikke dømme noen siden det er foreldre som tar den avgjørelsen. Men jeg ville ha tatt en prat om religion, familie osv før videre folhold. 

Anonymkode: 37d21...d08

Alt har sine fordeler og ulemper. Livet er nemlig full av urettferdigheter og dummheter (selv jeg som er omskåret kunne tatt debatt og spørre hvorfor jeg måtte gå gjennom det? allikevel føler jeg ihvertfall ikke meg som overgrepsoffer), men tråden er ikke for å dømme hvor vidt det er riktig, overgrep eller overtro. Debatten er om funksjonalitet og forskjell mellom omskåret og ikke omskåret penis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omskjæring er overgrep. Nesten kun religiøse fanatikere som er skrudd sammen sånn at de kapper av en del av sine egene barn pga overtro. Helt vanvittig. Men man kan jo ikke dømme noen siden det er foreldre som tar den avgjørelsen. Men jeg ville ha tatt en prat om religion, familie osv før videre folhold. 

Anonymkode: 37d21...d08

Ca 75% av alle menn i usa er omskåret. Av alle religiøse og etniske tilhørigheter. Så kanskje ikke bare barn av religiøse fanatikere?

Endret av Moden dame
Feilstaving
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...