Gå til innhold

Omskåret penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring som vet om en omskåret penis føler anderledes under  samleie enn en som ikke er omskåret? 

Anonymkode: 8d221...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker ikke spesielt stor forskjell - eneste er at det kan bli litt større behov for litt glidemiddel om jenten ikke er våt nok. 

Anonymkode: 8c3c0...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring som vet om en omskåret penis føler anderledes under  samleie enn en som ikke er omskåret? 

Anonymkode: 8d221...f0a

Den føles fort ganske så halvslapp hvis fyren ikke klarer å holde den oppe grunnet redusert førlighet. 

Anonymkode: 66d73...64b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev:

Null forskjell

Hvordan kan du påstå det? 😎

Anonymkode: 8d221...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring som vet om en omskåret penis føler anderledes under  samleie enn en som ikke er omskåret? 

Anonymkode: 8d221...f0a

For hvem? Dama eller mannen? 

Jeg er dame, og merker ikke noe forskjell når det kommer til samleie. Syns dog det er vanskelig å gi han en håndjager. Og han er mindre følsom, hvilket er et stort minus!

Anonymkode: c4d4f...6a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd både omskåret og ikke. Føler runke er noe lettere med en som ikke er omskjært. Men sexen var bra med begge 

Anonymkode: b93e9...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du påstå det? 😎

Anonymkode: 8d221...f0a

Eh, nei altså, du spør, så jeg svarer nå etter min erfaring jeg da. Har hatt sex med to menn som er omskjært. Merket overhodet ingen forskjell ved samleie med de to, vs andre menn med forhud. Penisen ser jo helt anerledes ut, men jeg merket ingen forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med samme mann før og etter omskjæring. Runke omskjærte menn er vanskelig, men penetrering er omtrent likt, sånn foruten at penisen føles noe mindre etter omskjæring. 

Anonymkode: 70a1c...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her. Kjennes ikke anderledes ut ved penetrering. Han brukte lang tid på å komme. Kunne aldri runke ham til orgasme. Kun en gang fikk han orgasme ved oralsex. 

Anonymkode: 0a81e...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne her. Kjennes ikke anderledes ut ved penetrering. Han brukte lang tid på å komme. Kunne aldri runke ham til orgasme. Kun en gang fikk han orgasme ved oralsex. 

Anonymkode: 0a81e...6f4

Nå ble jeg litt letta. Da er det altså ikke mine skills det er noe galt med, heller det faktum at han er omskåret. Har enda ikke klart å gi han orgasme ved oralsex. Sliter på selvtilliten skal jeg si deg!

Anonymkode: c4d4f...6a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg litt letta. Da er det altså ikke mine skills det er noe galt med, heller det faktum at han er omskåret. Har enda ikke klart å gi han orgasme ved oralsex. Sliter på selvtilliten skal jeg si deg!

Anonymkode: c4d4f...6a0

Jeg vet. Sex får noen begrensninger med en omskåret mann. Da jeg klarte å gi ham orgasme med oralsex så var vi nyforelsket og som kaniner. Erfarte at over år så brukte han lenger og lenger tid for å få orgasme ved samleie.

Anonymkode: 0a81e...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet. Sex får noen begrensninger med en omskåret mann. Da jeg klarte å gi ham orgasme med oralsex så var vi nyforelsket og som kaniner. Erfarte at over år så brukte han lenger og lenger tid for å få orgasme ved samleie.

Anonymkode: 0a81e...6f4

Ugh jeg syns allerede han bruker for lang tid. Da er det bare å forberede seg da, med andre ord. 😂

Anonymkode: c4d4f...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest hatt sex med omskårne menn. Men synes ikke det er noen forskjell fra uomskårne. Når man er kåt og stiv går uansett forhuden tilbake. Man må såklart ha litt fokus på å bruke en god glid når man runker dem. Og gjerne litt ekstra press ved penisrota med andre handa. Jeg har ingen problemer med å få en omskåret mann til å komme hverken ved å runke ham, suge ham eller ved vaginalsex, selv ikke etter år sammen. 

Anonymkode: a77c3...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg litt letta. Da er det altså ikke mine skills det er noe galt med, heller det faktum at han er omskåret. Har enda ikke klart å gi han orgasme ved oralsex. Sliter på selvtilliten skal jeg si deg!

Anonymkode: c4d4f...6a0

Ikke uvanlig :) Kjempevanskelig å få gidd utløsning til en omskjært ved oralsex eller runking :( mannen ble omskjært noen år etter at vi møttes. Ble mye vanskeligere for han å komme.

Anonymkode: ca828...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

mannen ble omskjært noen år etter at vi møttes. Ble mye vanskeligere for han å komme.

Anonymkode: ca828...efb

Det er annerledes. Da er jo hans kropp litt ukjent for ham fortsatt. Hvis de er omskåret som barn har kroppen vendt seg til det og de har aldri hatt sex på en annen måte. 

Anonymkode: a77c3...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er annerledes. Da er jo hans kropp litt ukjent for ham fortsatt. Hvis de er omskåret som barn har kroppen vendt seg til det og de har aldri hatt sex på en annen måte. 

Anonymkode: a77c3...c69

En omskåret penis er i prinsippet en ødelagt penis. Det er verken naturlig eller gjør det bedre. Trasig at så mange menn får ødelagt følsomheten i penis..

Anonymkode: cfb27...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring med at det er vanskeligere å få han til å komme med runking eller suging.

Selv synes jeg en omskjært penis er mer tiltrekkende, og den føles i hvertfall renere ut, så bortsett fra at det er vanskeligere å få den til å komme, så er det absolutt noe jeg foretrekker. 

Anonymkode: a07cc...a50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En omskåret penis er i prinsippet en ødelagt penis. Det er verken naturlig eller gjør det bedre. Trasig at så mange menn får ødelagt følsomheten i penis..

Anonymkode: cfb27...9b7

Det er ikke ment som et debattinnlegg for eller imot mannlig omskjæring.

Jeg bare påpeker at de som er omskåret fra de var små, har lært seg runke- og komme-teknikker med denne penisen. Det er de jeg hiver meg på når jeg har sex med en omskåret kjæreste. Og jeg synes det er lett å få min egen kjæreste til å komme. Han kjenner jeg jo...

Anonymkode: a77c3...c69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...