Lady1995 Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 i 2014 begynte jeg å slite med overaktiv blære . jeg tisset på meg og følte at jeg måtte tisse 24/7. Så gikk jeg i behandling på sykehuset og det ble bedre. Men når jeg legger meg så føler jeg litt ubehag i blæren, men ikke ellers på dagen bare når jeg legger meg i sengen. Vist jeg ser film på kvelden i sofaen da har jeg ikke ubehag , men med en gang jeg legger meg i sengen så begynner ubehaget etter kort stund. Har traumer (overgrep)ifra seng bare sånn jeg har fått sagt det. Så tisser jeg på meg selv enda. andre som har slitt med overaktiv blære etter overgrep?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Stress (som et traume er) påvirker blæra og gjør at man blir tissetrengt. Det er derfor mange tisser på seg når de er veldig redde feks. Blæra di er det ikke noe feil med, du må jobbe med traumene sånn at du ikke blir stresset. Anonymkode: 857ee...d4d
Lady1995 Skrevet 1. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Stress (som et traume er) påvirker blæra og gjør at man blir tissetrengt. Det er derfor mange tisser på seg når de er veldig redde feks. Blæra di er det ikke noe feil med, du må jobbe med traumene sånn at du ikke blir stresset. Anonymkode: 857ee...d4d Tisser på meg hele dagen og føle meg ikke redd. Hvordan jobber man med traumene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå