Aske Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Det er en ting jeg ikke har funnet svaret på noen steder på internett 😮 Jeg har nylig flyttet tvers over landet, men er student og har derfor ikke bytta adresse i folkeregisteret.. Jeg har fylt 20 år og har derfor 75% rabatt ved offentlig tannlege ut året. Jeg trenger å dra til tannlege ganske snart for å fikse en del. Er det bare for meg å ringe den offentlige tannlegen i denne nye byen å få time? Eller er det noe med at jeg må dra til den tannlegen jeg tilhører i hjembyen? Vil jeg fortsatt få den samme rabatten? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Du ringer nærmeste offentlige tannlegekontor. Anonymkode: d2aaa...7ab
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Også bytter du til privat tannlege etterpå. Det offentlige er dårlig. Anonymkode: 5b1b0...0d3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også bytter du til privat tannlege etterpå. Det offentlige er dårlig. Anonymkode: 5b1b0...0d3 Husk at din erfaring med at den tannlegen som jobber i det offentlige ikke betyr at den offentlige tannhelsetjenesten er noe dårligere enn privat tannlege. Det er nettopp din erfaring, med mindre du har en pålitelig kilde som viser generelle tendenser naturlig nok. Derfor blir det for dumt å gi andre råd basert på noe som kun er din erfaring. En tannlege som jobber i det offentlige har ingen andre forutsetninger for å levere den kvaliteten i tjenesten vedkommende gjør enn en tannlege som jobber i det private. Anonymkode: d2aaa...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 Fordi jeg jobber i den offentlige tannhelsetjenesten vet jeg at det er dårlig. Regler og pengeinnsparing og dårlige ledere og kaos over hele linja i mitt fylke iallefall. Anonymkode: 5b1b0...0d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå