Gå til innhold

Petter Stordalen

Gjest tranedatter

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay

Det er jo alltid hyggelig når folk finner kjærligheten. Og dette er jo en styrtrik dame, så ingen gold digger.

Petter Stordalen har utvilsomt en sterk energi, som man kan finne tiltrekkende, eller utmattende. Går ut fra at Märta Elander Wistén synes det er tiltrekkende, og da er det bare å ønske lykke til🌹

Aldersforskjellen er neppe et problem på mange år, da han har nettopp denne dynamiske personligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Isild skrev:

Den nye kjæresten er iallefall ikke ute etter pengene, og blir ikke sammen med han pga penger. Men det er noe klisjèaktig over "mann snart 60 finner dame som nettopp er ferdig med 20-årene". Kjærligheten skal ikke styres av alder, men det er klart at en dame på 30 er mer tiltrekkende utseendemessig enn en dame på 60. Det er lov å tenke at det i noen tilfeller av disse klisjèforholdene handler mye om det fysiske også - som ofte forveksles med "kjærlighet". 

Men ønsker de lykke til! 

Jeg er mer opptatt av at Stordalens satsning på forlag og influencer-bokklubber egentlig. Jeg syns influencerbransjen er pill råtten og er litt overrasket over at han hiver seg på den "driten" der. 

Like barn leker best. Han er stinn av penger og det er hun også💸💷💰

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nimbus2000 skrev:

Petter har sagt at forrige forhold tok slutt fordi han er gift med jobben og måten han ønsker å tilbringe tid med kjæresten på er at hun blir med han på alle jobbturene hans. Så regner med at han fortsatt ønsker samme type forhold. 

Jeg har også lest at han har sagt at det var Gunhild som gikk fra han... 🤔 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
9 timer siden, Isild skrev:

Den nye kjæresten er iallefall ikke ute etter pengene, og blir ikke sammen med han pga penger. Men det er noe klisjèaktig over "mann snart 60 finner dame som nettopp er ferdig med 20-årene". Kjærligheten skal ikke styres av alder, men det er klart at en dame på 30 er mer tiltrekkende utseendemessig enn en dame på 60. Det er lov å tenke at det i noen tilfeller av disse klisjèforholdene handler mye om det fysiske også - som ofte forveksles med "kjærlighet". 

Men ønsker de lykke til! 

Jeg er mer opptatt av at Stordalens satsning på forlag og influencer-bokklubber egentlig. Jeg syns influencerbransjen er pill råtten og er litt overrasket over at han hiver seg på den "driten" der. 

Det må passe Stordalen helt perfekt. Han har jo også uttalt at det er bedre med dobbeltmoral en ingen moral. SE må jo være midt i blinken for forlaget hans i så måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 10.41, tranedatter skrev:

Vel, han ble sammen med Gunhild da hun var 25, gift som 29 åring. Nye dama er 30.

Men Stordalen er nå 15 år eldre enn det han var da han ble sammen med Gunnhild.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm....lurer på hvordan familieturen til Mauritius blir løst neste jul😜😜eksekskone,ekskone og nydama...med familier og stort og smått👍

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gladidagogså skrev:

Hmmm....lurer på hvordan familieturen til Mauritius blir løst neste jul😜😜eksekskone,ekskone og nydama...med familier og stort og smått👍

Fantastisk. Hun på 30 så mye eldre ut så egentlig var det ikke så galt. Fatter bare ikke hvorfor kvinner vil ha 20-30 år eldre menn. De blir tidlig enker/alene om de lever sammen resten av livet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gladidagogså skrev:

😂😂😂 Ja, regner nesten med at hele gjengen blir med. (og Se og hør selvsagt). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er naturlig vakker. Godt å se noen uten silikon og alt det andre fake mange benytter seg av. Apropos se og hør, stort stykke i dag hvor de er få ferie i Blindleia med hans barn og venner 😊 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xstrella skrev:

Fantastisk. Hun på 30 så mye eldre ut så egentlig var det ikke så galt. Fatter bare ikke hvorfor kvinner vil ha 20-30 år eldre menn. De blir tidlig enker/alene om de lever sammen resten av livet.

Jeg synes nesten alderforskjellen blir verre med tiden. Når hun er 50 nærmer han seg 80 😕

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg synes nesten alderforskjellen blir verre med tiden. Når hun er 50 nærmer han seg 80 😕

Ja det er stor aldersforskjell. Har ikke helt trua på at det vil vare til han blir gammel, men hvem vet 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Diamant skrev:

Ja forstå det den som kan. Men han får fin alderdom da, med ung og sprek dame som kan pleie han.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gladidagogså skrev:

er da ingen grunn til å ta med ekskone, de hsr ikke barn sammen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Stordalen har fått seg ny kjæreste. Hun er mye yngre enn han og det er jo ikke så uvanlig. Men jeg synes også at hun så veldig ung ut, så pass at hun er veldig en jente, om du skjønner hva jeg mener.

Jeg har lagt merke til det med andre også: menn vil ha jenter som ikke bare er ung, men de skal også ha veldig barnslig utseende. Er det panikkalderen som tar disse mennene, eller hva som gjør det?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 60 og hun er 30. Det går ei grense 🙈🙈

Han kunne vert bestefaren til barna hennes 😏

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først er over 25 så er det irrelevant hvor mange år det er mellom dem. Begge er voksne og etablerte personer og kan velge selv. Hadde hun vært nærmere 18, kunne man stille seg kritisk til valget hans. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drizzt skrev:

Når man først er over 25 så er det irrelevant hvor mange år det er mellom dem. Begge er voksne og etablerte personer og kan velge selv. Hadde hun vært nærmere 18, kunne man stille seg kritisk til valget hans. 

Nei, det er fortsatt en stor aldersforskjell. De er på ulike steder i livet. Hun er på alder med datteren hans. Hva skulle disse liksom ha til felles? 

Skjønner ærlig talt ikke hva hun tenker med. Jeg er 26 og kunne aldri tenkt meg å kysse eller ha sex med en på nesten 60. Blir kvalm av tanken. Hun er jo ikke en fattig østeuropeer som er desperat etter et nytt liv heller så jeg skjønner ikke motivasjonen. Kanskje er det status med en «kjendis»?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...