Gå til innhold

Petter Stordalen


Gjest tranedatter

Anbefalte innlegg

Gjest Sitronmelisse

tror han trenger noen som henger sammen med ham - når det passer ham. Derfor helst ei yngre dame som ikke har så mye på agendaen selv, men som synes det er gøy å gjøre som han gjør..Men er han klar til å bli pappa igjen da, med all den reisingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nydelig og naturlig, herlig å se at noen ikke stapper seg full av silikon og annet 👍 De lever livet så lenge det varer, ikke sikker de blir gamle sammen men det vet man aldri. Hennes familie var rike men solgte firmaet for noen tiår siden. Har sikkert midler fortsatt men det sto et sted at hun bor (bodde?) sammen med moren i hennes leilighet. Nå bor hun sikkert sammen med Petter og reiser med ham. Er bare fint at folk er glade og koser seg, selv om jeg ikke har sans for Petters enorme dobbeltmoral når det gjelder klima og miljø 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart at folk med unormalt mye energi og veldig mye på agendaen finner seg noen som er en del yngre. 

Det blir veldig fake og klisje når en overvektig litt stusselig gamling med mye penger finner seg en bimboish ung dame. Men det er ikke tilfellet her. Jeg er i 30-årene og føler meg allerede for gammel for Stordalens livsstil 🤣

Når det kommer til miljøengasjement synes jeg det blir mye dobbeltmoral. Men at han har funnet lykken (om enn midlertidig) med en yngre dame synes jeg ikke er noe rart. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2020 den 19.43, Sitronmelisse skrev:

tror han trenger noen som henger sammen med ham - når det passer ham. Derfor helst ei yngre dame som ikke har så mye på agendaen selv, men som synes det er gøy å gjøre som han gjør..Men er han klar til å bli pappa igjen da, med all den reisingen.

Åpenbart at han er ferdig med barn. Det var muligens showstopperen for frisøren han var sammen med før Gunhild - som aksepterte den dealen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 23.58, india76 skrev:

Nei, det kan det ikke. Og den enkle grunnen til det er at det bare er rike/kjente menn som får såkalt kjærlighet fra mye yngre kvinner. Kan du nevne et eksempel der to helt vanlige personer har denne aldersforskjellen? 

Ja, Tore (Halvorsen?) fra radio og Camilla (something) hadde 30 års aldersforskjell. Var endel i media da fordi han var traust radiostemme og hun spaltist el noe on kosthold. Fikk et par barn også. Skilt nå da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 0.59, SoWhat? skrev:

Men nå har jo Stordalen to ekser som er så og si jevngammel med han, så han finner jo de interessante også. 

Jeg tror de er oppriktig forelsket jeg altså. Kanskje fordi jeg ser/føler at de begge er lette å forelske seg i  🙂

Gunhild er jo nærmere Marta i alder enn Petter, hun er minst 15 år yngre enn ham, ikke jevngammel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2020 den 23.58, india76 skrev:

Nei, det kan det ikke. Og den enkle grunnen til det er at det bare er rike/kjente menn som får såkalt kjærlighet fra mye yngre kvinner. Kan du nevne et eksempel der to helt vanlige personer har denne aldersforskjellen? 

Jeg kan nevne flere, men de er ikke kjente.. eller rike. Kjenner til og med par der kvinnen er 20 år eldre enn mannen. Uvanlig...? Ja, men jeg tviler ikke på kjærligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2020 den 10.14, acna skrev:

Jeg har en venninne med den aldersforskjellen, men kan selvsagt ikke navngi paret her....Ingen av de er unormalt rike.

Samme har jeg, hun er 47 og han er 69, de har vært sammen i 29 år og hun er nå desperat etter å pule en yngre kar. Og det har hun vært i over ti år nå.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 23.44, O Rakel skrev:

Ja, Tore (Halvorsen?) fra radio og Camilla (something) hadde 30 års aldersforskjell. Var endel i media da fordi han var traust radiostemme og hun spaltist el noe on kosthold. Fikk et par barn også. Skilt nå da 

Tor Andersen fra P4 du tenker på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2020 den 7.10, O.G. skrev:

Samme har jeg, hun er 47 og han er 69, de har vært sammen i 29 år og hun er nå desperat etter å pule en yngre kar. Og det har hun vært i over ti år nå.

Fy, han var 40 og hun 18 da de ble sammen? 😵

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Petter har fått seg en ny, ung Schaefer. 
Den gamle hunden er levert tilbake til oppdretter og skal ha sin pensjonisttilværelse der.

Kommentarfeltet kokte om at en hun følger sin herre og eier hele livet. 
Brått ble alle negative kommentarer slettet, oppdretter la ut (og festet) et langt innlegg om hvor bra dette er for hunden.

Etter det er det bare hjerter i kommentarfeltet. 
 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (2 timer siden):

Petter har fått seg en ny, ung Schaefer. 
Den gamle hunden er levert tilbake til oppdretter og skal ha sin pensjonisttilværelse der.

Kommentarfeltet kokte om at en hun følger sin herre og eier hele livet. 
Brått ble alle negative kommentarer slettet, oppdretter la ut (og festet) et langt innlegg om hvor bra dette er for hunden.

Etter det er det bare hjerter i kommentarfeltet. 
 

 

 

Link?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blålilla skrev (På 31.10.2021 den 19.29):

Petter har fått seg en ny, ung Schaefer. 
Den gamle hunden er levert tilbake til oppdretter og skal ha sin pensjonisttilværelse der.

Kommentarfeltet kokte om at en hun følger sin herre og eier hele livet. 
Brått ble alle negative kommentarer slettet, oppdretter la ut (og festet) et langt innlegg om hvor bra dette er for hunden.

Etter det er det bare hjerter i kommentarfeltet. 
 

 

 

Trodde seriøst du mente dette som en metafor om brudd, og ny dame...😆🤦‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/17/2020 at 1:01 PM, Nimbus2000 said:

Må være spesielt å kunne gi leksjoner som "Da jeg var på din alder..... " til kjæresten. 

Den ultimate mansplaining.... ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Turkis Sau skrev (På 3.11.2021 den 14.51):

Trodde seriøst du mente dette som en metafor om brudd, og ny dame...😆🤦‍♀️

Hadde fungert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...