Gå til innhold

Anorektiker å offentlige bad

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hopp til konklusjonen anoreksi med en gang noen er undervektig! Søsteren min har kreft, og har blitt veldig tynn av sykdom og behandling. Tviler på at hun har energi til å frekventere badeland, men hun kommer seg av og til på treningssenter for å sykle litt og bruke kroppen litt. Håper virkelig ikke at folk ikke går rundt og tenker negativt om kroppen hennes 😞 

Anonymkode: 03dda...7c7

Regner med at de fleste ikke gjør det, dette er min bekymring ang mitt eget syn på min kropp, pluss min sosiale angst. Håper din søster blir bra igjen❤️ Hi

Anonymkode: 46423...0f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hopp til konklusjonen anoreksi med en gang noen er undervektig! Søsteren min har kreft, og har blitt veldig tynn av sykdom og behandling. Tviler på at hun har energi til å frekventere badeland, men hun kommer seg av og til på treningssenter for å sykle litt og bruke kroppen litt. Håper virkelig ikke at folk ikke går rundt og tenker negativt om kroppen hennes 😞 

Anonymkode: 03dda...7c7

For anoreksi er så mye verre og mer skamfullt enn kreft liksom? Det er krise om noen tror hun har anoreksi? Jeg har anoreksi og ville ikke byttet mot kreft.

Anonymkode: abbf1...55f

• Liker 4
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Synes alle skal få gå i svømmehall og badeland uansett hva slags kropp de har.

Men som noen andre skrev - det er sinnssykt kaldt sånne steder. Jeg orker nesten ikke gå i svømmehallen fordi det er så j**lig kaldt der. Vannet er iskaldt også. Og jeg har normal vekt. Så for en ekstremt undervektig person vil det nok bli veldig kaldt, greit å være forberedt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...