I Grosny Skrevet 1. november 2019 #21 Skrevet 1. november 2019 Hvis denne timen blir veldig fin så avlyser han med Cathrine klokka 21, Therese kl 22, Silje klokka 23 og nyter hele kvelden med deg. 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #22 Skrevet 2. november 2019 På 1.11.2019 den 20.21, I Grosny skrev: Hvis denne timen blir veldig fin så avlyser han med Cathrine klokka 21, Therese kl 22, Silje klokka 23 og nyter hele kvelden med deg. Ho-ho! Hektisk liv det å date ja! Anonymkode: fa526...f85
OnFire Skrevet 3. november 2019 #23 Skrevet 3. november 2019 På 31.10.2019 den 11.27, AnonymBruker skrev: Tindermatchen min og jeg planlegger en date, men han sier at den kun skal vare en time. Hva skal dette bety? Skal han ha med seg timer eller hva skjer? Litt redd for at han er en player og om det er verdt å møte han. Anonymkode: 07f22...eb9 Han har hørt/lest at en date bør vare maks en time og har av en eller annen grunn trodd at han skal informere deg om det. Det er ikke sånn det fungerer. En date varer så lenge det er naturlig at den varer, hvis man ikke har noe man må rekke. Jeg har for eksempel truffet damer før jeg skal på jobb, men har hatt et par timer å avse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå