AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Tindermatchen min og jeg planlegger en date, men han sier at den kun skal vare en time. Hva skal dette bety? Skal han ha med seg timer eller hva skjer? Litt redd for at han er en player og om det er verdt å møte han. Anonymkode: 07f22...eb9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Kontrollfrik. Dropp det. Anonymkode: 6af06...6d2 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg gjør det samme eller lager liksom planer. Fordi en date kan være ille. Null kjemi eller noe annet som ikke matcher. Da er det bedre å kunne gå etter en time enn å lide seg gjennom flere timer. Helt normalt. Anonymkode: 71ccc...32b 15
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det samme eller lager liksom planer. Fordi en date kan være ille. Null kjemi eller noe annet som ikke matcher. Da er det bedre å kunne gå etter en time enn å lide seg gjennom flere timer. Helt normalt. Anonymkode: 71ccc...32b Det gir meg litt sånn presentasjonsangst også da. Men skjønner konseptet ts Anonymkode: 07f22...eb9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Ikke mer enn en time på første date. Er kjemien så er det jo mulig å være lengre så klart. Anonymkode: 4a2f2...507 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Skikkelig jobbintervju 😂 Det er noe unaturlig over et slikt møte. Det blir vel fort til at den ene parten prøver å gjøre så godt inntrykk som mulig, mens den andre parten evaluerer og gir avslag etter en time om det ikke var bra nok. Anonymkode: 9afab...6ec 6
I Grosny Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gir meg litt sånn presentasjonsangst også da. Men skjønner konseptet ts Anonymkode: 07f22...eb9 Kos deg . Ha det moro. Gi litt blaffen og ikke ønsk deg noe som helst. Målet bør være en hyggelig time. Ikke mer , ikke mindre. Blir det hyggelig så blir det interessant med flere timer en annen dag. Endret 31. oktober 2019 av I Grosny 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Det der hadde jeg ikke giddet! Hvis han ikke har tid til å sette av mer enn en time til meg så er han ikke særlig intressert i meg;å da har jeg ingen interesse av å møte han! Vil heller finne en mann som gjerne vil bruke tid på meg,å skulle det ikke være full match så er han oppdragen nok til å gjøre det beste ut av daten de få timene det er snakk om. Det sier mye om personligheten hans. Anonymkode: c745c...5a9 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der hadde jeg ikke giddet! Hvis han ikke har tid til å sette av mer enn en time til meg så er han ikke særlig intressert i meg;å da har jeg ingen interesse av å møte han! Vil heller finne en mann som gjerne vil bruke tid på meg,å skulle det ikke være full match så er han oppdragen nok til å gjøre det beste ut av daten de få timene det er snakk om. Det sier mye om personligheten hans. Anonymkode: c745c...5a9 Jeg tenkte det samme egentlig, derfor vurderer jeg å droppe hele greia.. ts Anonymkode: 07f22...eb9 1
Gullik Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 Si: "Har du satt av en hel time? Jeg har satt av fem minutter. Høyner til ti om du gjør et godt inntrykk." 😀 18
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 Tenker at det er greit å ikke ønske alt for lang første date med mindre man finner ut at ting klaffer veldig bra. Men å gå nøyaktig en time etterpå virker litt kunstig og påtatt. Anonymkode: 25e62...340 2
annebanane Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 Det hadde ikke jeg giddet heller. De gode datene er jo de hvor tiden flyr og en plutselig har vært der mye lengre enn tenkt. Å ha en avtale f.eks 3t etter om det er på dagen er en ting, men å fastsette kun 1 time er for lite tid. En kan jo også avslutte en første date omtrent når som helst om det ikke er noe kjemi, så en tidsbegrensning er ikke nødvendig. Gjør jo heller ikke noe aktivitet som krever flere timer på første date, og da er en fri til å gå om en føler for det.
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 Helt perfekt med en time, da er tiden satt av. Man slipper å pine seg gjennom en middag. Men jeg synes det er pussig at du har fått "en time" jeg hadde holdt det for meg selv. Går datoen bra kunne jeg blitt lengre. Uansett så synes jeg ikke det er negativt. Man kan snakke mye på den tiden. Værre om det blir et intervju
Million Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg tror jeg hadde takket nei til en som opplyser at han kun har satt av en time. Da er han ikke videre interessert i utgangspunktet, og jeg gidder ikke stelle meg, sminke og ordne meg for et lite treff på en lusen time. Føles ikke som man er særlig verdsatt når en time er alt han har å avse. Men jeg skjønner tankegangen. Han vil ha friheten til å gå fra en muligens dårlig date etter en avtalt time, og han har ikke særlige forhåpninger om at daten vil bli noe spesielt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg er uenig med dem som sier det er negativt at han bare har satt av 1 time. De som dater mye gjør dette fordi de ikke ønsker å bruke masse unødvendig tid på folk de ikke skal møte igjen. Du må derfor møte opp og gjøre et så godt inntrykk du klarer de første 15 minuttene. Dette er datingens greie! Hvis han liker deg, så blir det kanskje flere dater. Hvis ikke, har dere hatt et kort lite møte. Anonymkode: fa526...f85 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 Greit nok at dere bare møtes en time på første date, men det er litt sært å si "vi kan bare møtes i en time" på forhånd. Da blir det så åpenbart at han ser etter en utvei allerede før dere har møttes Anonymkode: 4fc4e...2a2 3
Måneskinn Skrevet 1. november 2019 #17 Skrevet 1. november 2019 På 31.10.2019 den 12.12, AnonymBruker skrev: Det der hadde jeg ikke giddet! Hvis han ikke har tid til å sette av mer enn en time til meg så er han ikke særlig intressert i meg;å da har jeg ingen interesse av å møte han! Vil heller finne en mann som gjerne vil bruke tid på meg,å skulle det ikke være full match så er han oppdragen nok til å gjøre det beste ut av daten de få timene det er snakk om. Det sier mye om personligheten hans. men han vet da vel ikke om han er skikkelig interessert i deg før han virkelig har fått møtt deg?? Klart, når man inviterer til date så er det jo fordi man har fått et godt inntrykk via tekst et sted, og tar det så ut i den virkelige verden. Det er jo veldig bra men du kan jo ikke forvente at en mann skal sette av en hel kveld til en dame han ikke om er noe å satse på eller ikke. Det får da være måte på. Jeg tenker som de andre sier, at han sier en time fordi han da vil se det an. Er du en knallbra dame som passer han og alt går bra, så forlenger han det sikkert eller er kjapp med å avtale ny date. Ikke forvent så innmari mye fra folk første daten, ha det litt nedpå, så er fallhøyden ditto mindre og. Og før noen halshugger meg: ja det gjelder omvendt også, om en dame hadde sagt det samme til en mann
addict Skrevet 1. november 2019 #18 Skrevet 1. november 2019 Jeg gjorde det samme på min siste tinderdate. En kaffe og en time. Rett og slett fordi jeg ikke hadde tid til mer da men hovedsakelig for å ikke ende i den høflighetsfella om alt gikk skeis personlighetsmessig. Han sendte meg melding dagen samme ettermiddag og ba meg på middag. Nå har vi hus, barn og gifter oss om 10 mnd 🥰 2
eller Skrevet 1. november 2019 #19 Skrevet 1. november 2019 Det må da være flott å møte en som ikke bare dingler og dilter. Og om det å tidsbegrense et første møte gjør at du ikke vil møte ham likevel, så sier du klart og tydelig fra om det, akkurat som han ga beskjed om at han har satt av en time. Kanskje vil han like det, kanskje får du muligheten til å bruke den timen til noe helt annet. Netflix og strikketøy?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #20 Skrevet 1. november 2019 Ts her. Så jeg dro på date med han og jeg misforsto hele greia. Han skrev en time bare for å overbevise meg om å dra, så det var for å være høflig ikke ment som en tidsramme. Vi tippet over en time, daten varte kanskje i tre timer? Skal møtes igjen til uka ☺️ Anonymkode: 07f22...eb9 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå