Gå til innhold

Er det trendy med strekkmerker??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir lettere forstyrra når jeg skal handle undertøy på Nelly og blir bombardert med bilder av kvinner med strekkmerker. Hvis jeg ville sett på dette hadde jeg ikke vært i en klesbutikk på nett, hva er poenget med dette? Hvorfor ikke bruke modeller uten sånne skavanker?

Feks:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/goddess-cage-panty-148205-0014/

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/lovin-high-waist-panty-145140-0014/

Anonymkode: 60122...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ser halvnakne damer ut da vet du😉 ikke strekkmerkene som er trendy, men å vise naturlig kropp. Synes jo disse er flottere enn de fleste selv med strekkmerker da så jeg synes det er topp at ungjentene ikke sammenligner seg med glansbilder, det kan være lang nok avstand til idealet om det ikke er trikset med i tillegg😊

Anonymkode: 31844...0bc

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 minutter siden, BrillsMedSkills skrev:

Lettere forstyrret av strekkmerker? Spar meg. Skal dette liksom være provoserende? 

Normale kvinner har da ikke sånne strekkmerker, modellene er jo plassert der som en provokasjon

Anonymkode: 60122...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LÅBFOS
Just now, AnonymBruker said:

 

Normale kvinner har da ikke sånne strekkmerker, modellene er jo plassert der som en provokasjon

Anonymkode: 60122...5f7

Det er helt sikkert noen idioter som biter på trollingen din, så du får ha en fin ettermiddag videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jojo jojo skrev:

Strekkmerker er faktisk helt normalt, og noe både kvinner og menn får. Det er ikke en skavanke.

Normalt og normalt, det er noen kvinner som har dette men det vises da vel ikke frem som et trofé 

Anonymkode: 60122...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, Jojo jojo skrev:

Strekkmerker er faktisk helt normalt, og noe både kvinner og menn får. Det er ikke en skavanke.

Joda men da blir du ikke bikinimodell, det sier seg vel selv. Akkurat som at du blir ikke bikinimodell om du veier over 60 kilo

Anonymkode: 60122...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir lettere forstyrra når jeg skal handle undertøy på Nelly og blir bombardert med bilder av kvinner med strekkmerker. Hvis jeg ville sett på dette hadde jeg ikke vært i en klesbutikk på nett, hva er poenget med dette? Hvorfor ikke bruke modeller uten sånne skavanker?

Feks:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/goddess-cage-panty-148205-0014/

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/lovin-high-waist-panty-145140-0014/

Anonymkode: 60122...5f7

Er du på Nelly for å se på klær eller damer???

 

ser ikke problemet. Vet ikke om jeg ville sagt at strekkmerker var trendy, men de er absolutt helt normale! 

Anonymkode: 2e94a...a8f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Joda men da blir du ikke bikinimodell, det sier seg vel selv. Akkurat som at du blir ikke bikinimodell om du veier over 60 kilo

Anonymkode: 60122...5f7

Det er vel opp til oppdragsgiver hvilke personer de vil bruke?? 

Anonymkode: 2e94a...a8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Joda men da blir du ikke bikinimodell, det sier seg vel selv. Akkurat som at du blir ikke bikinimodell om du veier over 60 kilo

Anonymkode: 60122...5f7

Hørt om plus size modeller? :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er undervektig og har alltid vært det, men allikevel strekkmerker på hofter og lår. Kommer av hormoner stort sett, ikke bare vekt. J20

Anonymkode: 77b48...797

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til og med Victoria's Secret-modellene har strekkmerker, liksom. 

Anonymkode: 16ff3...e40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt og normalt, det er noen kvinner som har dette men det vises da vel ikke frem som et trofé 

Anonymkode: 60122...5f7

9 av 10 kvinner har strekkmerker. Det er ikke "noen" kvinner. 

Anonymkode: e439b...077

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...