Gå til innhold

Er det trendy med strekkmerker??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Desperasjonen etter å normalisere det såkalte stygge. Strekkmerker er ikke noe jeg egentlig bryr meg om. Mange mange har det. Selv modeller. Jeg har spor etter strekkmerker og jeg har alltid vært tynn. De plager meg ikke.

Men synes bare folk er litt vel nærtagende. 

Anonymkode: 0d6e4...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

9 av 10 kvinner har strekkmerker. Det er ikke "noen" kvinner. 

Anonymkode: e439b...077

Gi meg gjerne noe dokumentasjon på dette

Anonymkode: 60122...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke gå inn på denne elendige trollingen, men takk for linkene ts! :) Kjempeflott at det kanskje blir en mottrend til plast-looken på instababesene, jeg er så lei av photoshop overalt. Så yey for mindre photoshop! 😍 

Anonymkode: 2955d...5af

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Desperasjonen etter å normalisere det såkalte stygge. Strekkmerker er ikke noe jeg egentlig bryr meg om. Mange mange har det. Selv modeller. Jeg har spor etter strekkmerker og jeg har alltid vært tynn. De plager meg ikke.

Men synes bare folk er litt vel nærtagende. 

Anonymkode: 0d6e4...8f2

Nærtagende på hvilken måte da? At man sier i mot TS er ikke det samme som at man føler seg krenket. Det er fullstendig mulig å bare være uenig. 

Anonymkode: 38f60...f22

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi meg gjerne noe dokumentasjon på dette

Anonymkode: 60122...5f7

Bare å søke i vei :) google is your friend som det heter :)

Anonymkode: e439b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å søke i vei :) google is your friend som det heter :)

Anonymkode: e439b...077

Du som sitter med bevisbyrden

Anonymkode: 60122...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir lettere forstyrra når jeg skal handle undertøy på Nelly og blir bombardert med bilder av kvinner med strekkmerker. Hvis jeg ville sett på dette hadde jeg ikke vært i en klesbutikk på nett, hva er poenget med dette? Hvorfor ikke bruke modeller uten sånne skavanker?

Feks:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/goddess-cage-panty-148205-0014/

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/lovin-high-waist-panty-145140-0014/

Anonymkode: 60122...5f7

Helt enig. Hva blir det neste, at det er OK at toppidrettsutøvere som tjener millioner for å drive med idrett er overvektige, fordi det er slik "vanlige" folk ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Desperasjonen etter å normalisere det såkalte stygge.

Jepp, samme som denne desperasjonen etter å normalisere overvektige, som faktisk er helseskadelig og koster samfunnet langt mer enn fx. røykere eller alkoholikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trolljeger skrev:

Helt enig. Hva blir det neste, at det er OK at toppidrettsutøvere som tjener millioner for å drive med idrett er overvektige, fordi det er slik "vanlige" folk ser ut?

Det har vel alltid vært ok? Det er bare ikke så vanlig at en langdistanseløper eller høydehopper er så tunge, for da blir det tyngre å løpe lenge/hoppe høyt. Det er mange idretter der det er helt normalt at de beste har BMI på langt over normalen. 

Anonymkode: f0d7c...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel alltid vært ok? Det er bare ikke så vanlig at en langdistanseløper eller høydehopper er så tunge, for da blir det tyngre å løpe lenge/hoppe høyt. Det er mange idretter der det er helt normalt at de beste har BMI på langt over normalen. 

Anonymkode: f0d7c...358

BMI er da helt irrelevant i så måte. Vi bruker pene mennesker som modeller for de er top of the crop. Om du bruker 1-5 på skala av 1-10, så sier det litt om produktet du selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan dere ikke bare droppe å gi sånn trolling oppmersomhet? 

Anonymkode: 259d5...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Gi meg gjerne noe dokumentasjon på dette

Anonymkode: 60122...5f7

Dokumentasjon kan du få ved å gå i svømmehallen i garderobendusjen- om du ikke er mann da.. Er du mann har du møtt få kvinner. Jeg fikk strekkmerker rett etter jeg startet på p-sprøyten, altså hormonelt. Var tynn som en spiker så det hadde ingenting med vektoppgang å gjøre. Foreslår at du bruker hverdagen din på å tenke på viktigere ting. 

Anonymkode: 54082...dd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.10.2019 den 4.21, Trolljeger skrev:

Jepp, samme som denne desperasjonen etter å normalisere overvektige, som faktisk er helseskadelig og koster samfunnet langt mer enn fx. røykere eller alkoholikere.

Nei, det er virkelig ikke det samme.. 

Anonymkode: e439b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker på en veldreid kropp er da dritsexy. Kroppens egen flammelakkering, og vel så fint som mange tatoveringer. Jeg har ingen selv, men har vært sammen med både menn og kvinner som har det, og ingen av dem har vært overvektige. Menn får det gjerne i puberteten, når de vokser raskt, kvinner i forbindelse med svangetskap/amming. 

Anonymkode: 7c161...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er virkelig ikke det samme.. 

Anonymkode: e439b...077

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2019 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Blir lettere forstyrra når jeg skal handle undertøy på Nelly og blir bombardert med bilder av kvinner med strekkmerker. Hvis jeg ville sett på dette hadde jeg ikke vært i en klesbutikk på nett, hva er poenget med dette? Hvorfor ikke bruke modeller uten sånne skavanker?

Feks:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/goddess-cage-panty-148205-0014/

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/truser/nly-lingerie-200425/lovin-high-waist-panty-145140-0014/

Anonymkode: 60122...5f7

du mener du blir forstyrra fordi de ikke retusjerer bildene? retusjeringskadet kanskje?

Anonymkode: c56ea...874

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du mener du blir forstyrra fordi de ikke retusjerer bildene? retusjeringskadet kanskje?

Anonymkode: c56ea...874

Tror du det kun finnes damer med strekkmerker i denne verdenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 14.53, AnonymBruker skrev:

 

Normale kvinner har da ikke sånne strekkmerker, modellene er jo plassert der som en provokasjon

Anonymkode: 60122...5f7

😳😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...