Gå til innhold

Twin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett de to første episodene som ligger ute på NRK nett-TV? Hva synes dere ? Jeg personlig synes dialogen ble noe unaturlig. Trodde ikke på det som ble formidlet ,og hørte at det var replikker, men blir ofte litt sånn i norske serier .

Anonymkode: 3951b...891

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett første epiosde, ble litt skuffa over plottet. Vi bor i Norge, du havner ikke i fengsel resten av livet for noe sånt, så kan man ikke bare innrømme hva som har skjedd og ringe politiet?!

Anonymkode: 79565...15d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Sett første epiosde, ble litt skuffa over plottet. Vi bor i Norge, du havner ikke i fengsel resten av livet for noe sånt, så kan man ikke bare innrømme hva som har skjedd og ringe politiet?!

Anonymkode: 79565...15d

Jeg sluttet å se i første episode, da jeg syntes reaksjonene virket helt fjerne. Og replikkene var temmelig "norsk fjernsynsteater", ja, selv om skuespillerne fra Nord-Norge var hakket bedre. At jeg oppfatter det sånn, kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg ikke kjenner dialekten(e) særlig godt.

Anonymkode: a1890...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, serien er verdt å se bare pga landskapet, Lofoten er helt magisk.

Anonymkode: a0312...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrgh den er så bra og spennende og jeg vil se resten - nå!

Anonymkode: a0312...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke de skal være så stresset og «sjokkerte» hele sesongen. Når folk snakker til de står de liksom der i sjokk og ser forvirret ut.

Anonymkode: cc2cb...49b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Håper ikke de skal være så stresset og «sjokkerte» hele sesongen. Når folk snakker til de står de liksom der i sjokk og ser forvirret ut.

Anonymkode: cc2cb...49b

Hva hadde du vært hvis du skulle spille broren din mens du dekket over et drap? Bare helt avslappet og chill?

Anonymkode: a0312...be9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du vært hvis du skulle spille broren din mens du dekket over et drap? Bare helt avslappet og chill?

Anonymkode: a0312...be9

Jo selvfølgelig men jeg personlig håper de skal få litt andre ansiktsutrykk og klare å snakke litt mer i de neste episodene enn de har gjort så langt. Dette handler ikke om meg, jeg hadde nok (forhåpentligvis) aldri havnet i denne situasjonen

Anonymkode: cc2cb...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Siste viste episode:
Det de viser i begynnelsen, er det at kona til han som ble drept først var sammen med den andre tvillingen og byttet mens han var på ferie?

 

Anonymkode: a0312...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager var motivasjonen for å late som om det var den andre tvillingen som døde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

litt merkelige valg i blant som jeg ikke tror hadde skjedd i virkeligheten, men jeg syns den tok seg veldig opp. Spennende serie. Ble fort vant til skuespillet etter et par episoder også.

Anonymkode: c7024...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, minister-mio skrev:

Hva i alle dager var motivasjonen for å late som om det var den andre tvillingen som døde?

Spoiler

Barna hadde akkurat mistet faren sin, og moren fikk panikk da hun var redd de ikke ville tro henne og hun kunne havne i fengsel slik at barna "mistet" henne også. Det var jo også veldig merkelig at han kjørte avgårde med båten, og at broren havnet i vannet.

Anonymkode: a0312...be9

Endret av Søgni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg redigert inn i spoiler etter forespørsel. Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål rundt moderering tas på PM til moderator eller på Ris og ros.

Søgni, mod.

Endret av Søgni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...