Gå til innhold

Jeg skal bli sjaman.


AnonymBruker

Vil du bli kunde i min sjamanpraksis?  

34 stemmer

  1. 1. Er du en potensiell kunde?

    • Ja selvsagt!
      14
    • Nei ikke i dag.
      20


Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har donert nok for å få deg en god ånd, eller kranglet deg ut med meg så bør du sjekke doskåla grundig. 

Og da mener jeg grundig. 

Anonymkode: e3250...1a9

Hahaha. Durek sjekker vel doskåla grundig, for å «avdekke sykdom» hos sine lettlurte gjester også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Villfisker said:

Eneste jeg er redd for da, er rotter. Heldigvis sjelden, men det forekommer. Hiver ikke mat i do, men mange gjør det, og det øker visst sjansen for det.

Akkurat hva man er redd for, avhenger litt av hvor man bor. I en blokk er det nok vel så stor sannsynlighet for en slange fra en naboleilighet som rotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, T-Rex said:

Er det en plageånd i slekt med dodraugen?

Dodraugen er veldig misforstått.

Anonymkode: e957e...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Familytree skrev:

Jeg vil være din kunde hvis du gifter deg med en prinsesse.
 
 

Tja. Sjamanen og prinsessen. Det kunne ha fungert. 

Men jeg tror sjamanen og yppersteprestinnen hadde blitt en sterk merkevare. Eller sjamanen og gudinnen. 

Nå er det nok enklere å finne en prinsesse. Så det er mulig jeg slår meg til ro med det. 

Anonymkode: e3250...1a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
19 timer siden, T-Rex skrev:

Den har økt etter at reptilhold ble tillatt...

Takk for opplysningen, nå la jeg til enda en ting på sjekklisten min 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sirkelen said:

Takk for opplysningen, nå la jeg til enda en ting på sjekklisten min 😅

Jeg har heldigvis ikke slangeangst, men tror nok jeg hadde fått varige traumer om en boaslange beit meg mens jeg satt på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Jeg har heldigvis ikke slangeangst, men tror nok jeg hadde fått varige traumer om en boaslange beit meg mens jeg satt på do.

Akkurat DET traumet tror jeg ingen psykiater, psykolog, healer, sjaman eller terapi kan helbrede 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirkelen said:

Akkurat DET traumet tror jeg ingen psykiater, psykolog, healer, sjaman eller terapi kan helbrede 😅

Det hadde nok ikke holdt å kaste en agurk tre ganger over venstre skulder da, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det hadde nok ikke holdt å kaste en agurk tre ganger over venstre skulder da, nei.

Nei 🤣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort min første jobb som sjaman. Naboen hadde en lei fotvorte. 

Den fjernet jeg ved hjelp av en tromme, røkelse, lavastein og en glassblåserovn. 

Jeg trommet og brant røkelse mens lavasteinen lå i glassblåserovnen og ble rødglødende. 

Når lavasteinen ble rødglødende tok jeg den ut med en klype og trykte den hardt mot fotvorten. (naboen lå bundet fast på snekkerbenken min) 

Presset den rødglødende lavasteinen mot fotvorten ca 30 sekunder. Når jeg fjernet lavasteinen var den ikke rødglødende mer og fotvorten var borte. 

Stor suksess vil jeg si. Naboen var ikke så fornøyd når jeg slapp han løs. Men vi kan ikke alle være fornøyd hele tiden. 

Anonymkode: e3250...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke plager kan jeg få mest donasjoner for å "kurere"? 

Alt foregår jo på et åndelig plan så her er det bare fantiasien som setter grenser. 

Her er det jeg har kommet opp med så langt: 

Fjerning av onde ånder i alle mulige utgaver og fasonger. 

Samtaler med guden din gjennom meg. 

Samtaler med avdøde mennesker gjennom meg. 

Samtaler med dyret ditt gjennom meg. 

Kurere sykdommer eller plager som jeg avdekker. (du visste ikke at du hadde disse før du kom til meg) 

Annet? 

Jeg har tenkt å skaffe meg en liten tromme som jeg kan bruke som "tastatur" når jeg skal kontakte ånder og andre. 

Stearinlys i store mengder. Flakkende lys er veldig avslørende for at det er ånder i rommet. 

Jeg skal også selge steiner og annet skrot som skal kurere alt mulig. (ser du en person som balanserer en gråstein på hodet så vet du at dette er en av mine kunder) . 

Jeg planlegger også å lage en vidundereliksir som kurerer alt. Hva skal jeg ha i den? Tenker fiskeolje, gulrotsaft, noe chakragreier, qinoa, gresskar (finner de gratis på trapper i nabolaget i disse dager) og en mystisk spennende ny ingrediens. Tenkte først på fleinsopp men det blir det nok bare problemer av. Kanskje bark av bjørk eller sevje av granrot er bedre. Noen tips? 

Anonymkode: e3250...1a9

Du må åpenbart ha fjerning av penisavtrykk i vagina på tjenestelisten. Her kan du ta betalt per penis, så blant promiskuøse kvinner har du enormt potensial.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Grandidosa83 skrev:

Du må åpenbart ha fjerning av penisavtrykk i vagina på tjenestelisten. Her kan du ta betalt per penis, så blant promiskuøse kvinner har du enormt potensial.

Jeg har tenkt på det. Og fjerning av vaginaavtrykk på peniser. Det er sikkert også god butikk. 

Kunder kan få både kvantumsrabatt, klippekort og to for en hvis en tar med exen og stikker innom. 

 

Anonymkode: e3250...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2019 den 18.52, Kågebruker skrev:

Og jeg vil bli som Jesus

Spikret opp på en trestokk og kastet i en hule? Er det noe moro? 

Aaaah! Nå skjønner jeg. Du vil bli fakir! 

 

 

Anonymkode: e3250...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig meget hyggelig å se at alle spurte vil bli kunde hos meg. Og spesielt flott at ikke alle vil bli kunde i dag. Dere er alle hjertelig velkommen. Også dere som kommer innom senere. 

Anonymkode: e3250...1a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...