Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Jeg skal bli sjaman.

Vil du bli kunde i min sjamanpraksis?  

32 members have voted

1. 1. Er du en potensiell kunde?

• Ja selvsagt!
      13
    • Nei ikke i dag.
      19

Recommended Posts

AnonymBruker

Hvilke plager kan jeg få mest donasjoner for å "kurere"? 

Alt foregår jo på et åndelig plan så her er det bare fantiasien som setter grenser. 

Her er det jeg har kommet opp med så langt: 

Fjerning av onde ånder i alle mulige utgaver og fasonger. 

Samtaler med guden din gjennom meg. 

Samtaler med avdøde mennesker gjennom meg. 

Samtaler med dyret ditt gjennom meg. 

Kurere sykdommer eller plager som jeg avdekker. (du visste ikke at du hadde disse før du kom til meg) 

Annet? 

Jeg har tenkt å skaffe meg en liten tromme som jeg kan bruke som "tastatur" når jeg skal kontakte ånder og andre. 

Stearinlys i store mengder. Flakkende lys er veldig avslørende for at det er ånder i rommet. 

Jeg skal også selge steiner og annet skrot som skal kurere alt mulig. (ser du en person som balanserer en gråstein på hodet så vet du at dette er en av mine kunder) . 

Jeg planlegger også å lage en vidundereliksir som kurerer alt. Hva skal jeg ha i den? Tenker fiskeolje, gulrotsaft, noe chakragreier, qinoa, gresskar (finner de gratis på trapper i nabolaget i disse dager) og en mystisk spennende ny ingrediens. Tenkte først på fleinsopp men det blir det nok bare problemer av. Kanskje bark av bjørk eller sevje av granrot er bedre. Noen tips? 

Anonymkode: e3250...1a9

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, sjamanisme har blitt ødelagt for meg den siste tida.

Pleide å tenke ganske positivt om det men nå ? ...

Anonymkode: 6869b...e84

MortenMinstelønn

Jeg er en tjamann. Fungerer? Tja. 

AnonymBruker
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg er en tjamann. Fungerer? Tja. 

Nja.... njamann.

Pia Sofia

Du bør ha Nyco-pulver, eller hva det heter, oppi vindunderdrikken. Det gjør den litt spennende og det smaker ekkelt, noe som må til hvis den skal kurere og fjerne ånder.

Jeg synes absolutt du bør lese aura, forresten, det kan brukes til f eks å anbefale hvilken utdannelse folk bør ta. Der tror jeg det er endel å hente.

Hva med å samle tilhengerne til åndesirkler der du danser halvnaken i midten mens du gander? Så kan du male dem i ansiktet med leire etterpå, det er gudenes merke du setter på osv.

Det var det første jeg kom på og jeg synes du bør ta idéene mine, det kommer til å gjøre det morsommere å gå til deg enn Durek.

AnonymBruker

TS her.

Jeg vurderer å tilby mennesker å få sin egen gode ånd som følger dem over alt og gjør gode ting for dem. 

Donasjonen til ånden går til en konto jeg disponere. (ånder kan jo ikke signere for sin egen konto) Jo større donasjon, jo bedre ånd vil "velge" deg. 

Genialt? 

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke plager kan jeg få mest donasjoner for å "kurere"? 

Alt foregår jo på et åndelig plan så her er det bare fantiasien som setter grenser. 

Her er det jeg har kommet opp med så langt: 

Fjerning av onde ånder i alle mulige utgaver og fasonger. 

Samtaler med guden din gjennom meg. 

Samtaler med avdøde mennesker gjennom meg. 

Samtaler med dyret ditt gjennom meg. 

Kurere sykdommer eller plager som jeg avdekker. (du visste ikke at du hadde disse før du kom til meg) 

Annet? 

Jeg har tenkt å skaffe meg en liten tromme som jeg kan bruke som "tastatur" når jeg skal kontakte ånder og andre. 

Stearinlys i store mengder. Flakkende lys er veldig avslørende for at det er ånder i rommet. 

Jeg skal også selge steiner og annet skrot som skal kurere alt mulig. (ser du en person som balanserer en gråstein på hodet så vet du at dette er en av mine kunder) . 

Jeg planlegger også å lage en vidundereliksir som kurerer alt. Hva skal jeg ha i den? Tenker fiskeolje, gulrotsaft, noe chakragreier, qinoa, gresskar (finner de gratis på trapper i nabolaget i disse dager) og en mystisk spennende ny ingrediens. Tenkte først på fleinsopp men det blir det nok bare problemer av. Kanskje bark av bjørk eller sevje av granrot er bedre. Noen tips? 

Tørkete flaggermusvinger er jo en klassiker. Det samme gjelder lav som har vokst på en hodeskalle.

Anonymkode: 90d1d...977

Pia Sofia
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Jeg vurderer å tilby mennesker å få sin egen gode ånd som følger dem over alt og gjør gode ting for dem. 

Donasjonen til ånden går til en konto jeg disponere. (ånder kan jo ikke signere for sin egen konto) Jo større donasjon, jo bedre ånd vil "velge" deg. 

Genialt? 

Helt fantastisk! Du kommer til å le hele veien til banken!

Men du må ikke gjøre det i nærheten av der du bor, for du må kunne stikke av når folk blir gretne fordi åndene ikke gjør jobben sin. På den annen side, da skylder du heller på at de gjorde noe feil, så ånden straffet dem. At de gikk på feil side av veien eller ikke ga nok under åndesirkelen. Og da er det bare å bla opp enda mer for at du skal kunne styrke den elendige selvfølelsen deres.

T-Rex
1 minutt siden, Pia Sofia said:

Helt fantastisk! Du kommer til å le hele veien til banken!

Men du må ikke gjøre det i nærheten av der du bor, for du må kunne stikke av når folk blir gretne fordi åndene ikke gjør jobben sin. På den annen side, da skylder du heller på at de gjorde noe feil, så ånden straffet dem. At de gikk på feil side av veien eller ikke ga nok under åndesirkelen. Og da er det bare å bla opp enda mer for at du skal kunne styrke den elendige selvfølelsen deres.

Det virker som om du har erfaring med dette?

Pia Sofia
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det virker som om du har erfaring med dette?

Ja, ikke sant!

Eller veldig god fantasi og kjeder meg😁

AnonymBruker

Kanskje du skal få deg litt greie på sjamanisme først. Går ikke til noen som ikke vet hva de driver med.

Anonymkode: e957e...668

T-Rex
Just now, Pia Sofia said:

Ja, ikke sant!

Eller veldig god fantasi og kjeder meg😁

Åå ja. Jeg syntes jo det var litt rart at du ville dele eksperttipsene med en konkurrent.

Yuumi

:') :')

Annonse

AnonymBruker

TS igjen. 

Jeg har besluttet å si at det er jeg som er rektor på The Spirit Academy. At Durek var student der, men strøk allerede på forberende og ble til slutt sparket ut fordi han snakket så mye usant. 

Sannheten i dette kan jo ikke kontrolleres da alt foregår i åndeverden. Det blir ord mot ord og masse blest om meg som sjaman. 

All pr er god pr. 

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal få deg litt greie på sjamanisme først. Går ikke til noen som ikke vet hva de driver med.

Jeg vet hva jeg driver med. Jeg er faktisk verdens beste sjaman. Stemt frem av verdens ånder. 

Prove me wrong Mr Wiseass. 

Og pass deg. Ellers sender jeg deg en plageånd. 

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS igjen. 

Jeg har besluttet å si at det er jeg som er rektor på The Spirit Academy. At Durek var student der, men strøk allerede på forberende og ble til slutt sparket ut fordi han snakket så mye usant. 

Sannheten i dette kan jo ikke kontrolleres da alt foregår i åndeverden. Det blir ord mot ord og masse blest om meg som sjaman. 

All pr er god pr. 

Tviler på at du er rektor så lite som du kan. Eller kanskje han lærte bløffmakeriet sitt av deg?

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS igjen. 

All pr er god pr. 

https://www.aftenposten.no/viten/i/9v8Lzp/samer-og-vikinger-kunne-kunsten-sjamanismens-sentrale-plass-i-foerkristen-tid

Interssant , sant?

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at du er rektor så lite som du kan. Eller kanskje han lærte bløffmakeriet sitt av deg?

Plageånd sendt. Be om unnskyldning så skal jeg trekke den tilbake. 

T-Rex
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Både samisk sjamanisme og den norrøne seiden ble kraftig motarbeidet da kristendommen befestet sin stilling i Norge.

Pussig. Det var vel ikke sånn at de kristne så på sjamaner og seidmenn som konkurrenter?

Sirkelen
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg planlegger også å lage en vidundereliksir som kurerer alt. Hva skal jeg ha i den? Tenker fiskeolje, gulrotsaft, noe chakragreier, qinoa, gresskar (finner de gratis på trapper i nabolaget i disse dager) og en mystisk spennende ny ingrediens.

Haha, du er virkelig kreativ! Dette kunne faktisk slått an 😄 

Kul post, TS.