AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #21 Del Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha.. Kjæresten min påstår han er redd jeg skal kvele ham med de jeg har, som er MYE mindre en disse puppene. Så nei, jeg tror ikke det er sånn de fleste menn vil ha 😃 Anonymkode: 8044c...b0b Og hadde du hatt enda en 0 i anonymkoden, så kunne du vært b00b Anonymkode: 8e638...524 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #22 Del Skrevet 29. oktober 2019 10 minutter siden, Jdz skrev: Hver sin smak, men i utgangspunktet ikke for meg. Nå er det uansett ikke det ytre som er avgjørende, så om det også er tak i henne, hun har ambisjoner og noe mellom ørene, så skal jeg aldri si aldri. Tja, selve bildet kan si noe om personligheten også, tenker nå jeg. Hver sin smak, og folk får vise seg frem om de har lyst. Men damer som har behov for å posere foran hele verden/nettet mens de drar trusa langt opp i rumpesprekken, er generelt ikke min type. Anonymkode: 349f7...6bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #23 Del Skrevet 29. oktober 2019 3 minutter siden, wintergirl skrev: Om så at noen lyser håret? Hvorfor skal det være en tabu å lyse det kontra å farge det mørkt? Nok av jenter med mørkt hår og den verste bimbo oppførselen. Ikke alle lyse damer er dumme i hodet eller oppfører seg som en bimbo. Vil heller påstå at de med fordommer mot dem er de som de tette i hodet. Hvor ofte hører du noen si ''dumme brunette'' ? i filmer osv? Vet dette er mer Hollywood-greie, men synes det er irriterende likevel. Det skal være greit å skjelle ut blondiner pga hårfarge og kalle de dumme... Det finnes ingen korrelasjon mellom hårfarge og intelligens. Anonymkode: 5298a...19e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #24 Del Skrevet 29. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte hører du noen si ''dumme brunette'' ? i filmer osv? Vet dette er mer Hollywood-greie, men synes det er irriterende likevel. Det skal være greit å skjelle ut blondiner pga hårfarge og kalle de dumme... Det finnes ingen korrelasjon mellom hårfarge og intelligens. Anonymkode: 5298a...19e Er du naturlig blondine selv? Anonymkode: 8e638...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. oktober 2019 #25 Del Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte hører du noen si ''dumme brunette'' ? i filmer osv? Vet dette er mer Hollywood-greie, men synes det er irriterende likevel. Det skal være greit å skjelle ut blondiner pga hårfarge og kalle de dumme... Det finnes ingen korrelasjon mellom hårfarge og intelligens. Anonymkode: 5298a...19e Nei nettopp! Vil heller si at de som tror det ee mindre begavet. Kan nesten kalle det rasistisk. Alle andre skal bli beskyttet, men blondiner blir utskjelt. Tåpelig i 2019! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #26 Del Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, wintergirl skrev: Nei nettopp! Vil heller si at de som tror det ee mindre begavet. Kan nesten kalle det rasistisk. Alle andre skal bli beskyttet, men blondiner blir utskjelt. Tåpelig i 2019! Ja, det er litt merkelig er det ikke. Ikke godt å forstå denne verden alltid 😛 Tror det er litt mindre av dette nå enn før, men da husker jeg at i filmer så var det alltid de blonde jentene som var ''dumme'' og fremstilt slik. Og det var helt ok å si ''shes just a dumb blonde'' og le. Merkelig fenomen. Da de har ikke funnet at intelligens har noe med hårfarge å gjøre. Men kanskje de mener folk som farger håret da? Men det er så teit det også. Skal jo ikke ha noe å si, de fleste farger håret fordi de liker forandring eller noe. . Anonymkode: 5298a...19e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. oktober 2019 #27 Del Skrevet 29. oktober 2019 Ikke for forhold, nødvendigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #28 Del Skrevet 29. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn så hadde jeg fått litt kalde føtter visst hun der tilfeldigvis skulle begynne å prøve seg på meg. Første jeg ville tenkt var jo hva dette her vil koste, hun har jo investert noen kroner i synlig markedsføring og alle vil jo ha avkastning på investert kapital. Den neste bekymringen hadde blitt vedlikeholdkosten og at hun må ofte på service, ser for meg et relativt stort verditap i forhold til en mer vanlig modell. Tror at de er ganske vanskelig å håndtere også, krever veldig mye stell og pleie og komforten er sikkert så som så på tross av overdimensjonerte støtdempere. Ellers så tror jeg ikke ytelsene er bedre heller, da det er akkurat samme motor som i andre modeller. Kanskje understellet er modifisert også og du får problemer med lekkasje i bunnpanna. Denne typen her er også kjent for hyppig eierskifte. Man uansett så hadde det sikkert vert kjekt med en prøvetur, bare for å ha prøvd det liksom. Anonymkode: 44dbb...c94 Herlig innlegg! Du kan å skrive. Anonymkode: 6196e...3d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. oktober 2019 #29 Del Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er litt merkelig er det ikke. Ikke godt å forstå denne verden alltid 😛 Tror det er litt mindre av dette nå enn før, men da husker jeg at i filmer så var det alltid de blonde jentene som var ''dumme'' og fremstilt slik. Og det var helt ok å si ''shes just a dumb blonde'' og le. Merkelig fenomen. Da de har ikke funnet at intelligens har noe med hårfarge å gjøre. Men kanskje de mener folk som farger håret da? Men det er så teit det også. Skal jo ikke ha noe å si, de fleste farger håret fordi de liker forandring eller noe. . Anonymkode: 5298a...19e Helt enig! Blir bare så dumt. Mange kler blondt hår. Skal de kutte det ut i fare for å bli tatt for å være dum😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #30 Del Skrevet 29. oktober 2019 Nei takk! Gi meg en ekte dama. Mann, 34 Anonymkode: 094e1...492 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 29. oktober 2019 #31 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hva er greia med at modeller setter opp sure fjes? Er det for å virke overlegen og "hard to get"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dainty Skrevet 29. oktober 2019 #32 Del Skrevet 29. oktober 2019 54 minutter siden, wintergirl skrev: Håret er ikke mer falsk enn andres. Skjønner ikke hvorfor det blir tatt frem. Jeg har aldri farget håret mitt. Mange menn elsker falske brunetter. Hårfarge uten nyanser ser ikke bra ut. Det er overhodet ikke tabu å like slike mennesker som hun «modellen». Det er normalen i dag. Feminine, naturlige kvinner er kastet og glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #33 Del Skrevet 29. oktober 2019 Akkurat nå, Isambard skrev: Hva er greia med at modeller setter opp sure fjes? Er det for å virke overlegen og "hard to get"? Dessverre en uttrykkssak. Attitude. Men fakta er at veldig ofte speiler dette uttrykket også personligheten, selv om det er tillaget for anledningen. Anonymkode: d02f7...d99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. oktober 2019 #34 Del Skrevet 29. oktober 2019 Akkurat nå, dainty skrev: Jeg har aldri farget håret mitt. Mange menn elsker falske brunetter. Hårfarge uten nyanser ser ikke bra ut. Det er overhodet ikke tabu å like slike mennesker som hun «modellen». Det er normalen i dag. Feminine, naturlige kvinner er kastet og glemt. Menn liker så mangt. Men blondiner får faktisk fremdeles en del dritt. Greit å farge håret mørkt, men gud bedre hvis man lysner det. Da er det ikke måte på hvor falskt og fælt det er, enda de fleste i dag har «falske» hårfarger. Jeg syne alle er like pene, men vi kler ikke alltid lik hårfarge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #35 Del Skrevet 29. oktober 2019 Uten silikon ville hun vært MYE penere Anonymkode: abdc2...b57 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 29. oktober 2019 #36 Del Skrevet 29. oktober 2019 NEI TAKK! Unaturlig. Ta bort trutmunn, silikon, solbriller og attitude...så kanskje det nærmer seg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #37 Del Skrevet 29. oktober 2019 Nei. Dette er for mye. Jeg kan ikke fordra kvinner som oser at de er høye på seg selv. Silikon er jeg ingen fan av. Heller ikke trutmunn og altfor bleket hår. I mine øyne, ikke ei jeg ville ligget med en gang. Ikke tiltrukket av slikt. Mann54 Anonymkode: dbc3e...a1d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 29. oktober 2019 #38 Del Skrevet 29. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller blir det for mye? Anonymkode: f53c0...ae4 Ja, takk!!! Nei, det blir ikke for mye av noe som helst 🤤 meeeen, jeg tviler litt på at hun har personligheten til en dame jeg vil ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #39 Del Skrevet 29. oktober 2019 Totalt uinteressant med plastikdamer. Her har vi damene sine; litt for unge for meg, men gode representanter for typen: Voksen mann Anonymkode: ec669...638 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #40 Del Skrevet 29. oktober 2019 Men de puppene ser jo bare tullete ut😂 Så store pupper som ser SÅ harde ut? Jeg ler meg ihjel! Anonymkode: 34f25...b21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå