AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Del Skrevet 29. oktober 2019 Eller blir det for mye? Anonymkode: f53c0...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Del Skrevet 29. oktober 2019 Ja ,takk. Anonymkode: f8938...2b8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 Trenger ikke å bli blondine da. Andre hårfarger er ok og. Rest ,ja takk. Anonymkode: f8938...2b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 Litt mye hva da? Olje? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Del Skrevet 29. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller blir det for mye? Anonymkode: f53c0...ae4 Hvis du tar bort sminken i ansiktet, normal hårfarge, trutmunnen og uten silikon så har du drømmedama. Fra midjen og ned har hun drømmekroppen. Puppene er fint blikkfang men hun ser litt for "puledukke" ut. Men hadde hun klart å lurt meg for et knull, JA. Hun er mere en fantasidame enn ei man blir kjæreste med om du skjønner. Anonymkode: dbfa0...3f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dainty Skrevet 29. oktober 2019 #6 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) For mindreverdige uten smak, ja. Kvinner var objektivt bedre før. Det er sånne mennesker som er grunnen til at jeg ikke vil gjøre noe mer for samfunnet. Brutalt, men sant. Den falske hårfargen er den minste feilen. Mange menn diskriminerer mot naturlige blondiner i dag. Det er bare de stygge og falske som vinner i dag. The only way to win is cheat. Suicide is painless. Hun har nok ingen midje om man tar vekk implantatene. Alt er gjort i post. Endret 29. oktober 2019 av dainty 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 29. oktober 2019 #7 Del Skrevet 29. oktober 2019 Tror nok veldig mange menn vil ligge med henne. Om det er dama alle vil ha som partner, kommer vel an på mange andre forhold. Men er hun smart og morsom i tillegg, er det nok mange som vil bli bedre kjent med henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Del Skrevet 29. oktober 2019 Ei man kunne ligget med, men ikke blitt sammen med. For falsk, for store pupper og lår. Foretrekker litt mindre/smalere jenter. Anonymkode: 05514...0a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Del Skrevet 29. oktober 2019 For å si det på en annen måte. Sånne jenter er det menn fantaserer om å knulle, men ingen sier det fordi det er tabu. Hun liker å vise seg frem og liker oppmerksomhet fra menn. Hvis ikke hadde hun tonet det ned litt. Så mange menn tenker nok at hun er vill og kåt i sengen. Når det er sagt tror jeg neppe hun er svigemors drøm.😅 Anonymkode: dbfa0...3f1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 29. oktober 2019 #10 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) +siden: Perfekte lår og rompe. -siden: Teit poserings-trutmunn. Falske pupper ( og for store). Falskt bimbo-hår. Litt for spinkel på midten. Masse olje el solkrem så det renner. Næh, det ble for mye.. Endret 29. oktober 2019 av Gent82 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #11 Del Skrevet 29. oktober 2019 For å si det sånn så hadde jeg fått litt kalde føtter visst hun der tilfeldigvis skulle begynne å prøve seg på meg. Første jeg ville tenkt var jo hva dette her vil koste, hun har jo investert noen kroner i synlig markedsføring og alle vil jo ha avkastning på investert kapital. Den neste bekymringen hadde blitt vedlikeholdkosten og at hun må ofte på service, ser for meg et relativt stort verditap i forhold til en mer vanlig modell. Tror at de er ganske vanskelig å håndtere også, krever veldig mye stell og pleie og komforten er sikkert så som så på tross av overdimensjonerte støtdempere. Ellers så tror jeg ikke ytelsene er bedre heller, da det er akkurat samme motor som i andre modeller. Kanskje understellet er modifisert også og du får problemer med lekkasje i bunnpanna. Denne typen her er også kjent for hyppig eierskifte. Man uansett så hadde det sikkert vert kjekt med en prøvetur, bare for å ha prøvd det liksom. Anonymkode: 44dbb...c94 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #12 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hvorfor så bleket hår? XD Anonymkode: 5298a...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. oktober 2019 #13 Del Skrevet 29. oktober 2019 Håret er ikke mer falsk enn andres. Skjønner ikke hvorfor det blir tatt frem. Mange falske brunetter også med masse extensions og glansvask. Men her avslører den del seg da når de faktisk syns det er pent å se sånn ut, som ellers er så i mot fillers og annet stæsj. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #14 Del Skrevet 29. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn så hadde jeg fått litt kalde føtter visst hun der tilfeldigvis skulle begynne å prøve seg på meg. Første jeg ville tenkt var jo hva dette her vil koste, hun har jo investert noen kroner i synlig markedsføring og alle vil jo ha avkastning på investert kapital. Den neste bekymringen hadde blitt vedlikeholdkosten og at hun må ofte på service, ser for meg et relativt stort verditap i forhold til en mer vanlig modell. Tror at de er ganske vanskelig å håndtere også, krever veldig mye stell og pleie og komforten er sikkert så som så på tross av overdimensjonerte støtdempere. Ellers så tror jeg ikke ytelsene er bedre heller, da det er akkurat samme motor som i andre modeller. Kanskje understellet er modifisert også og du får problemer med lekkasje i bunnpanna. Denne typen her er også kjent for hyppig eierskifte. Man uansett så hadde det sikkert vert kjekt med en prøvetur, bare for å ha prøvd det liksom. Anonymkode: 44dbb...c94 Hahaha.... Konge ! Anonymkode: f8938...2b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 29. oktober 2019 #15 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hver sin smak, men i utgangspunktet ikke for meg. Nå er det uansett ikke det ytre som er avgjørende, så om det også er tak i henne, hun har ambisjoner og noe mellom ørene, så skal jeg aldri si aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #16 Del Skrevet 29. oktober 2019 Nei takk. Gi meg en normal kvinne, helst med flisete hår, små bryst og flat rumpe. Gi meg kritthvit hud, smale lepper, arr og livsmerker. Anonymkode: d02f7...d99 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #17 Del Skrevet 29. oktober 2019 Alt for mye. - Kvinne Anonymkode: cdadc...bc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #18 Del Skrevet 29. oktober 2019 7 minutter siden, wintergirl skrev: Håret er ikke mer falsk enn andres. Skjønner ikke hvorfor det blir tatt frem. Mange falske brunetter også med masse extensions og glansvask. Men her avslører den del seg da når de faktisk syns det er pent å se sånn ut, som ellers er så i mot fillers og annet stæsj. Fordi kvinner med bleket hår blir ofte mobbet pga sin oppførsel. Det er greit å si at de er ''dumme blondie'' osv. Men det er jo faktisk ikke mange som har naturlig blondt hår, så da påvirker det ofte som har den hårfargen naturlig. Synes det er med på å skape et dårlig bilde for de som er naturlig blonde om at de er dumme, skulle trodd at sånne stereotyper hadde dødd ut men.. Anonymkode: 5298a...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. oktober 2019 #19 Del Skrevet 29. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner med bleket hår blir ofte mobbet pga sin oppførsel. Det er greit å si at de er ''dumme blondie'' osv. Men det er jo faktisk ikke mange som har naturlig blondt hår, så da påvirker det ofte som har den hårfargen naturlig. Synes det er med på å skape et dårlig bilde for de som er naturlig blonde om at de er dumme, skulle trodd at sånne stereotyper hadde dødd ut men.. Anonymkode: 5298a...19e Om så at noen lyser håret? Hvorfor skal det være en tabu å lyse det kontra å farge det mørkt? Nok av jenter med mørkt hår og den verste bimbo oppførselen. Ikke alle lyse damer er dumme i hodet eller oppfører seg som en bimbo. Vil heller påstå at de med fordommer mot dem er de som de tette i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #20 Del Skrevet 29. oktober 2019 Haha.. Kjæresten min påstår han er redd jeg skal kvele ham med de jeg har, som er MYE mindre en disse puppene. Så nei, jeg tror ikke det er sånn de fleste menn vil ha 😃 Anonymkode: 8044c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå