Gå til innhold

Hva slags strikket plagg ville likt å fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags strikket plagg ville dere likt å fått i gave? Alt fra lue, votter, kofte, genser, kjole. 

Skriv gjerne hva slags mønster også:-) 

Anonymkode: 7beb0...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sokker, skjerf og gensere/jakker (kofter). Gensere bør helst være litt lange (De er ofte for korte). 

Enten ensfarget eller et enkelt mønster. 

Er veldig glad i snøkrystallmønster på en del av plagget.

Liker både naturfarger og litt mer spennende farger. 

(Får jeg noe nå? 😊😉)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på størrelsen og relasjonen til gavemottaker, men en kofte ville jeg absolutt elsket å få. En arangenser (flettegenser) også. For at det skal være vellykket bør mottaker få velge mønster selv. Samtidig er det såpass dyre og tidkrevende ting at jeg ville blitt brydd hvis jeg hadde fått det av noen som ikke er veldig nære.

Jeg ville også likt å få lue, og votter som ikke er alt for store (alle selbuvotter er skrekkelig lange, og det er ikke hendene mine). 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Sokker, skjerf og gensere/jakker (kofter). Gensere bør helst være litt lange (De er ofte for korte). 

Enten ensfarget eller et enkelt mønster. 

Er veldig glad i snøkrystallmønster på en del av plagget.

Liker både naturfarger og litt mer spennende farger. 

(Får jeg noe nå? 😊😉)

Takk! 

Skulle gjerne strikket til deg😄 klør i fingrene etter å begynne på noe nytt. 

Anonymkode: 7beb0...598

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker selv, men jeg har ikke tålmodighet til å strikke kofter etc, så jeg ville blitt overlykkelig om jeg hadde fått noe sånt, gjerne en kofte med opprinnelse fra der jeg kommer fra 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! 

Skulle gjerne strikket til deg😄 klør i fingrene etter å begynne på noe nytt. 

Anonymkode: 7beb0...598

Kjør i gang! Er sikkert mange som ville satt pris på det. Men det kan jo være lurt å spørre dem på forhånd også. Så vet du at det blir brukt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanakofte har jeg alltid ønsket meg. Men greier ikke å strikke så kompliserte ting selv, så jeg drømmer videre. :)

Anonymkode: ad0a9...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker 

Gensere og kofter også. Om jeg selv fikk bestemme modell/mønster. Det er så sjukt mye fint. Og sjukt mye stygt. 

Anonymkode: 554e9...591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg valgt fritt ville jeg hatt en Mariusgenser av et slag. Har en kofte med mønsteret, men den er for stor til å bruke i aktivitet. Kunne også tenkt med en ensfarget oversized strikkegenser og en stor lue. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for Mariusgenser, hvilken fargekominasjon ville jeg ønske å velge selv :) 

Ellers så så jeg Wenche i God Morgen Norge der hun stod ute å lagde mat i en flott stikkegenser, hvit med fargerikt mønster i rundstrikk oppe. Vet ikke hva den heter dessverre. 

Ellers elsker jeg kofter, disse synes jeg er nydelige: 

Bilderesultater for kofte dame strikkBilderesultater for kofte dame strikkBilderesultater for kofte dame strikkimage.jpeg.9b7826b5ea5a0aa8b7250cfe4dbe44b8.jpegimage.jpeg.9484ff6a2ae8d6e1d8f544d29ad1f312.jpeg

Av strikkegensre så er det denne jeg har lyst på nå :) 

Bilderesultater for strikkegenser dame 2019

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 44342...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S! Ja det var den øverste av de 3 iste jeg ønsket meg nå, den i midten av de 3 siste var ikke meningen skulle være med i lista

Anonymkode: 44342...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luer og skjerf i glade farger! Ikke dusk da, men litt sånn stor som kan dekke ørene. Elsker luer og skjerf om vinteren. Og sokker. Litt som går opp på leggene. Alltid superglad for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sånn i det hele tatt så ville jeg blitt kjempeglad for all strikk, lue, votter, pulsvarmere, genser, kofte og kjole. Ja takk sier jeg, da jeg ikke kan strikke! :tekola::smilyblomst:

Anonymkode: 44342...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt! Jeg elsker strikk, men kan ikke å strikke sjøl. En fin, smal, varm hjemmestrikka genser står høyt på ønskelista, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lunt, STORT ensfarvet sjal til å ha over en langermet vinterkjole. Noen nevnte snekrystallmønster ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ullbukse ville vært fantastisk, uansett mønster og farge. Jeg er mye ute og ønsker meg strikket ullbukse, men orker ikke starte selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere ønsker seg Mariusgenser 😛 du bør kjenne mottager før du gir noe med marius mønster. Jeg er personlig møkk lei det mønsteret og har en genser i skapet som har hengt der siden i fjor. Det samme gjelder cortina mønsteret. 

Anonymkode: f21a6...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...