Gå til innhold

Bitter Orange and Green Tea Diet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sjuka...

I dagens post dukket det opp et reklame-bilag for en slanke-diett som heter "Bitter Orange and Green Tea Diet" fra Canada.

Er det noen som har vært borti denne?

Dette inneholder den (1 tabl)

Bitter Orange: 100 mg

Grønn Te: 125 mg

Dicalsium Phosfat: 75 mg

Artisjokk Ekstrakt: 15 mg

Vitamin B6: 2 mg

Chrom Aminochelat: 62 mcg

I forhold til mange andre super-duper kurer synes jeg denne høres tryggere ut. De beskriver det som en "en økning av kroppens normale temperatur og som genererer prosessen som en forbrenningsmaskin. Metoden gir økt energi og minsker sultbehovet drastisk".

Jeg vet godt hva som er den ideelle måten å gå ned i vekt på - trene og spise sunt, altså forbrenne mer kalorier enn hva man inntar.

Men jeg skulle så gjerne gått ned i vekt, men jeg sliter med en sykdom som gjør at jeg ikke kan trene stort, hvertfall ikke nok til å gå ned i vekt. Om jeg ikke lever på et salat-blad om dagen...

Er dette verdt å prøve - eller hiver jeg bare pengene ut av vinduet? Dette hadde ikke vært et alternativ om jeg var frisk og kunne trent så mye jeg ville, bare så det er sagt.

Jeg er ikke overvektig - men har noen kilo for mye ja... :roll:

Håper på mye respons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Grønn te og pepperekstrakt øker faktisk forbrenningen, men effekten er så svimlende liten at det sannsynligvis ikke vil gi noe utslag på vekta. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den reklamen og reagerer på følgende.

De oppgir ikke det originale navnet, bare skriver at det selges under et annet navn i usa og Canada.

Operah har brukt det og gått med i vekt i følge reklamen.

Søkt litt på nett og jeg finner ingen sammenheng eller dokumentasjon.

"den phen-energiske formelen" hva er det for noe? Vil det si at produktet inneholder synephedrin.?

Litt lei av all mulig slankepillereklamer sendte jeg mail til de i stad og spurte om følgende over så får vi se om jeg får noe svar....

Men at noen av disse øker forbrenningen litt stemmer nok. Men en stor kopp grønn te (løsvekt) er utrolig godt det også da ;)

Og blir kvikkere. Det anbefales jo en heftig dose rosenrot ved sidenav da og det var oppkvikkende på meg. Kjøpte ei pakke rosenrot og testa for en stund siden, men fikk søvnproblemer. Lå våken halva natta :)

Og da tok jeg en tablett om dagen a 500mg og så kommer disse her og sier at dagsdosen dems er på 6000mg. Det er litt heftig for meg.

Skal legge inn om det skulle komme et svar jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Annette

fikk også denne reklamen i posten og tenkte ja, ja hvorfor ikke, det kostet ikke så mye for å prøve og siden det ikke så, så skremmende ut som noen kurer gjør så prøvde jeg den, og det gav meg faktisk positive resultat, jeg gikk ned i vekt etter hvert, pga jeg var student på den tiden hadde jeg ikke økonomi til å fortsette å motta produktet, pga jeg er kronisk syk og har en del medisinske utgifter. for tiden prøver jeg chilli burn, men har nå bestilt grønn te tabeletter og bitter orange for å begynne med det igjen siden det blir billigere via: urtesenteret.no

Så får jeg heller begynne å bruke sterkere krydder i hverdags maten i tillegg:P

Har ikke brukt chilli burner over en lengre periode ennå så kan ikke uttale meg om hvor bra det fungerer ennå.

Jeg har begynt å helle mot rene naturprodukter i de siste årene, og har funnet ut at mye av det funker mye bedre en produkter som har blitt tuklet med av store produsenter.

såpe/shampo, vaskemiddel etc av planteoljer fungerer ypperlig og lukter deilig, den extra bonusen er at ved å være bevist på små ting som dette også hjelper økosystemet vårt:)

NB! enkelte naturprodukter som kosttilskudd kan påvirke medikamenter gitt av legen, så om du er usikker på produktet, så spør legen din. jeg har hørt at grønn te ikke er bra for gravide blant annet, og johannesurt kan redusere virkningen til epilepsi medikamenter, men som sagt rådfør deg med lege om du er usikker på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...