Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åååh' date= en en sånn dings som du tørker bort støv fra klær med, altså. *fniser*

hehe kom her så skal jeg vise deg hva den kan brukes til... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
jeg og fortsatt singel! :sjarmor:

:o Aline? Jammen?!?! Har jeg virkelig feiltolket det vi hadde så til de grader? *løper grinende ut!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har fortsatt sex med sjefen min :hoho:

Fiona sa at denne tråden var både for single -og oss som ikke er single, men gift med sjefen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel i grunnen ikke skjedd noen statusendring over natten her heller nei :ler:

På tide med en kopp kaffe og et hederlig forsøk på å våkne tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

God morgen!!

Hehe, registrerer en viss nervøsitet hos vår kjære moderator? Ditt verste mareritt har gjenoppstått; si opp heldagsjobben og gi opp med en gang - we're back, stronger than ever :sjarmor:

Ingen vits i å lure på om jeg er singel; så sant jeg har noe med den beslutningsprosessen å gjøre så er jeg altså det. Kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å gjøre noe med det.

MONS er et fristende alternativ, men det spørs om ikke eggstokkene vil begynne å skrangle etter en stund og underbevissteheten vil prøve å lure meg til å tro jeg vil ha flere barn, volvo og vov vov, og det utgår med skyhøye kneløft.

Jeg tror det er mer strategisk å gå for dårlige ONS; da vil jeg få jevnlige påminnelser om hvor meningsløst det er med sex og bli enda mer glad for at jeg er singel.

OG - sist, men ikke minst; fortsette å være terapeut for gifte venninner med ekteskapsproblemer! Større avtenning finnes ikke i den forbindelse :ler:

*klapper meg selv på hodet* GOD PLAN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja for å planlegge dagen bedre vil jeg minne om at det er ONSdag i dag.. :sjarmor:

:hoho: Å ja, det hadde jeg glemt.

Lykke til da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er mer strategisk å gå for dårlige ONS; da vil jeg få jevnlige påminnelser om hvor meningsløst det er med sex og bli enda mer glad for at jeg er singel.

*klapper meg selv på hodet* GOD PLAN!!

Jepp, sikkelig god plan. Høres veldig logisk ut å satse på dårlig sex for å bevise for seg selv at singeltilværelsen er tingen. :ironi:

"Ja, i bakventland der kan visst alt gå an"

* Lestat nynner *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

*fornærmet*

Ha-llo? Singel - dvs kanskje ikke alltid like jevn tilgang - lurt å ikke tro sex er alt her i livet - skjønner??

Når man i tillegg har ekstremt lite lyst på sex for tiden (eh... hvis vi ser bort fra de tre siste døgnene, som for øvrig begynner å gå meg på nervene, ser dumt ut å sitte på en avis på kontorstolen liksom :roll: ) så er det kjempelurt å ha dårlig sex. Da gidder man ikke stresse. Og som vi alle vet, HVIS man skulle møte noen noengang som er verdt det, så er man ikke på leting - man treffer som kjent absolutt flest når man IKKE leter.

Hmpf, dette er jo enkelt!! Ikke sant...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk om du går inn for å få dritkjip sex og ender opp med å knulle en levende gud.. hva gjør du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fornærmet*

Ha-llo? Singel - dvs kanskje ikke alltid like jevn tilgang - lurt å ikke tro sex er alt her i livet - skjønner??

Når man i tillegg har ekstremt lite lyst på sex for tiden (eh... hvis vi ser bort fra de tre siste døgnene, som for øvrig begynner å gå meg på nervene, ser dumt ut å sitte på en avis på kontorstolen liksom  :roll: ) så er det kjempelurt å ha dårlig sex. Da gidder man ikke stresse. Og som vi alle vet, HVIS man skulle møte noen noengang som er verdt det, så er man ikke på leting - man treffer som kjent absolutt flest når man IKKE leter.

Hmpf, dette er jo enkelt!! Ikke sant...?

Nope, fortsatt stort sett uenig med deg. Kan være enig i at sex ikke er alt her i livet, men det stopper stort sett der også. Hvis du fikk valget mellom en god sjokolade og en fordervet ville du spist den som var fordervet også ?. Jeg kan ikke fatte noe annet enn at MONS må være et bedre alternativ enn dårlige fylle ONS, når du i tillegg vurderer å velge bevisst dårlige ONS da ramler jeg helt av. Det der med ikke å lete har jeg også heller lite tro. Vennligst beregn sannsynligheten for at rørleggeren som dukker opp hos deg ved en vannlekasje, skal være den store kjærligheten :) . Nei, jeg tror beste måten å bli finne noen på er å faktisk lete og prøve å treffe nye mennesker. Jeg stoler i alle fall ikke nok på "skjebnen" til at jeg har planer om bare å sette meg ned å vente på dens forgodtbefinnende. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*
Tenk om du går inn for å få dritkjip sex og ender opp med å knulle en levende gud.. hva gjør du da?

Den har jeg prøvd :ler: og det ble bare styr. Så med det i minne klarer jeg nok å løpe så fort bena kan bære meg før den siste multiorgasmen har sluppet taket :ler:

Hvis du fikk valget mellom en god sjokolade og en fordervet ville du spist den som var fordervet også ?

JA! Jaaaaa! Nå begynner du å skjønne det! Jeg prøver å kutte ut sjokolade - det der var en genial idé!

*viderefører planen til å gjelde sjokolade også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Aline? Jammen?!?! Har jeg virkelig feiltolket det vi hadde så til de grader? *løper grinende ut!*

... :oops: Sorry snuppa!!

altså... jeg trodde jo ikke vi var kommet ut av skapet sånn i den forstand jeg da, siden vi liksom er enige om å gjengvoldta f.eks. lammet og sånt tenker jeg på... og lestat selvsagt!! du er ikke glemt! :wink:

manne-singel da? går det greit?

dame-opptatt, manne-singel? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...