Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Hvordan går det med hjemmeeksamen forresten ?

Var ferdi på jobb 20.00. Nå har jeg kjøpt meg litt mat, og er tilbake på jobb igjen, har fått låne et kontor. Skal gjøre litt reasearch på nettet, skal bare slappe litt av etter jobb først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gutta, hva tror dere? Kunne det funket?

Ja det tror jeg. Tror ikke du hadde trengt å være så brutal heller faktisk. Nå er ikke jeg akkurat en player, men poenget er vel at hvis man blir gående rundt å tenke på damen så er det lett å bli litt hektet opp. Er vel litt som det gamle trikset med å vente med sex'n det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ferdi på jobb 20.00. Nå har jeg kjøpt meg litt mat, og er tilbake på jobb igjen, har fått låne et kontor. Skal gjøre litt reasearch på nettet, skal bare slappe litt av etter jobb først.

Så oppgaven greit ut da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

DET FUNKER :Nikke:

En fyr jeg kjenner.. vel, begynne med begynnelsen men gjøre det kort...

Byens store flørt la an på en venninne av en venninne; hun er skikkelig overlegen og lite sympatisk og mener hun er guds gave til mannen. Jeg bestemte meg for å motbevise det, og vise at Gud hadde MANGE gaver til mannen :sjarmor:

(jeg var 18 den gangen, han var 28) Så jeg tittet litt på ham (det var alt!) og han gikk fem på seff. Etter en helt sinnsyk natt med lite søvn, kledde jeg på meg, han lå naken igjen i sengen. Lente meg frem for å kysse ham på kinnet og si ha det, reiste meg og gikk ut i gangen. Så hører jeg en litt spørrende stemme fra soverommet - "vi snakkes snart, da...?"

Jeg: Jaja, det gjør vi sikkert.

Møtte ham ute igjen et par uker etter, da ba han meg på middag :sjarmor: jeg sa nei seff. Pule først og middag etterpå er feil rekkefølge for meg...

Møtte ham ute etter fem år, han ba meg på middag igjen...

Sist jeg møtte ham, ifjor vinter, sa han "du er jo bare herlig. Jeg skjønner jo at du ikke er interessert i en fyr som meg".

:ler:

*blåser på neglene*

Menn, altså :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det gikk bra for deg, men min historie endte opp med at han bælja på trappa flere helger på rad etterpå........

:hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Gløyma :o Koffor det?? :roll: Eg er den mest usexy på Nye Singeltråden no, har nett komt heim frå klatringa, tok ei 6'ar rute for første gong på eit halvt år, så eg er ganske så fornøgd med meg sjølv. Men eg har ikkje dusja endå... Men no går eg i dusjen, talk later :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne

Så gutta, hva tror dere? Kunne det funket?

Jo,,,lite lagom ointresserad får man vara,men inte för mycket..Hur kan några av er vara medlemmar sen 1970 då va väl inte datorn uppfunnen en gång. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløyma :o Koffor det?? :roll: Eg er den mest usexy på Nye Singeltråden no

Å nevne Attegløyma og usexy i samme settningen blir like motsetningsfylt som det engelske begrepet "military intelligence". Enkelte ord passer bare sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne

Å nevne Attegløyma og usexy i samme settningen blir like motsetningsfylt som det engelske begrepet "military intelligence". Enkelte ord passer bare sammen.

:) Hon menade väl att hon var osexig för att hon inte hade duschat..Nej den mest osexiga här är jag,jag har inte försökt göra mig sexig heller så det så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hon menade väl att hon var osexig för att hon inte hade duschat..

Sikkert, men kan bare ikke se for meg at det er nok til å gjøre henne usexy....

Har møtt henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså gutta (og jenter) tror jeg har et (uprøvd) tips om å få en player på kroken. Nemlig bruke hans egen teknikk. Behandle han som et stykke lammekjøtt, og ingenting annet. Ingen kosemose ting, ingen søte meldinger, ingen romantiske middag, bare pulings. Og etter at du har fått ditt, gir du han et smellkyss og sier - jeg ringer deg (noe du ikke gjør, med det første), og kler på deg. Forvirret spør han - Skal du gå? - Ja, sier du. - Men det er jo midt på natten, sier han. - Ja, jeg sover best hjemme, og når har jeg jo fått mitt, sier du og blinker. Så stikker du hjem. Du sender ingen meldinger, ringer ikke. Så møter du han "tilfeldigvis" på et utested, og igjen behandler du han som lammekjøtt. Sier nei når han vil spandere, og du insistere å spandere på han i stedet.

Og slik fortsetter du.

Dette tror jeg vil forvirre playeren litt, og gjøre han sårbar. - Vil hun ikke ha meg, vil han tenke. Og fortsette og gruble. Også - kanskje, finner han ut at han vil noe mer.

Eller kanskje han bare tenker at han er heldig. :ler:

Så gutta, hva tror dere? Kunne det funket?

Ja det hadde vært noe... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjarne

Sikkert, men kan bare ikke se for meg at det er nok til å gjøre henne usexy....

Nej,självklart,,jag menade att hon "kände sig"osexig,icke att hon var det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hun mente fordi jeg kalte henne Gløyma... noe jeg gjorde fordi Lestat mener at Atta får henne til å virke som en to meter høy fordrukken finne :ler: Vi har forkortelser på hverandre...

Men nei, jeg mente ikke for å glemme deg, snuppelure :klem:

Bjarne, heihei. Er Bjarne et vanlig navn i Sverige eller er det et nick?

Er du singel? Hvor gammel er du?

*noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Bjarne, Hellu :sexy: *vifter litt med puppene* Svensk er ganske sexy å høre på, visste du det? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjarne

Bjarne är väldigt vanligt i Danmark (Norge också???)

själv är jag halvnorsk, mina föräldrar flyttade från det fattiga Norge till det rika Sverige för en lysande framtid..och se hur det gick , Precis tvärtom. Singel är jag men jag är för gammal för er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...